سئو مستر
سئو مستر

امروزه اكثر مشاغل كوچك در شبكه هاي اجتماعي فعاليت مي كنند.

با اين حال ، فقط داشتن حساب رسانه هاي اجتماعي و ارسال به روزرساني هاي تجاري براي جذب و جذب مخاطب هدف كافي نيست.

 

قوانين سئو

اگر مي خواهند توجه مشتريان بالقوه را جلب كنند و با مشتريان فعلي ارتباط برقرار كنند ، مشاغل بايد خلاق و سازگار باشند.

بهترين راه براي انجام اين كار از طريق يك كمپين بازاريابي رسانه اي قوي است.

اما يكي از بزرگترين چالش هاي رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك ، كمبود منابع است.

اكثر مشاغل كوچك داراي يك تيم بازاريابي ديجيتال ساده و بودجه اي حتي مناسب براي مديريت رسانه هاي اجتماعي هستند.

به همين دليل است كه صاحبان مشاغل كوچك بايد در مورد حضور خود در رسانه هاي اجتماعي استراتژيك عمل كنند.

با توسعه يك كمپين بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي كه با مخاطبان مورد نظر خود مطابقت داشته باشد…

… مشاغل كوچك مي توانند بودجه شبكه هاي اجتماعي خود را به حداكثر برسانند و نتايج را حداكثر كنند.

و براي ايجاد كمپين هاي موفق رسانه هاي اجتماعي ، درك دليل اشتراك گذاري مطالب كاربران در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي بسيار مهم است.

بر اساس تحقيقات گروه بين المللي مصرف كننده نيويورك تايمز…

… نشان داده شد كه كاربران پست هايي را به اشتراك مي گذارند تا نگاهي اجمالي به خود داشته باشند و به غني سازي زندگي ديگران كمك كنند.

هرچه محرك احساسي يك پست خاص بيشتر باشد ، شانس بيشتري براي به اشتراك گذاشتن آن وجود دارد.

و اين محرك ها مي توانند از شادي ، غم ، عصبانيت متغير باشند.

بنابراين ، مشاغل كوچك چه مي توانند بكنند تا كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود را به سطح بعدي برسانند؟

در زير ، ما برخي از كمپين هاي موفق رسانه هاي اجتماعي نمونه هايي از مشاغل كوچك را كه به مخاطبان هدف خود رسيده اند برجسته مي كنيم:
كمپين هاي موفق بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

    انقلاب برگر
    شركت كنسروسازي شهري
    استخدام نظامي
    بلوم و وحشي

1. انقلاب برگر

برگر انقلاب يك رستوران برگر است كه در انتاريو ، كانادا واقع شده است.

وقتي صحبت از بازاريابي آنها مي شود ، هدف اين رستوران اين است كه با مشتريان محلي خود در تماس باشد و مشتريان فعلي خود را نيز تشويق كند تا بازديدهاي مكرر را تشويق كند.

آنها در حال رشد فزاينده اي در رسانه هاي اجتماعي هستند و هنگام ارسال به روز رساني در مورد ويژه برگرها و محصولات جديد آنها بسيار فعال هستند.

يكي از مواردي كه Burger Revolution در مورد استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي آنها به خوبي انجام مي دهد ، به اشتراك گذاشتن محتوا از مشتريان آنها است.

 

راهنماي تگ منيجر

 

اين رستوران داراي كمپين بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي است كه به عنوان "نظر روز" شناخته مي شود.

در محل فروشگاه فيزيكي ، آنها يك تخته دارند كه در آن مشتريان مي توانند نظرات خود را در مورد تجربه خود در يك يادداشت Post-It ارسال كنند.

سپس ، تيم برگر انقلاب نظر مورد علاقه خود را هر روز در رسانه هاي اجتماعي ارسال مي كند.

كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

اين پيام دل انگيز از طرفدار جوان مطمئناً تارهاي قلب را به خود جلب مي كند.

اين كمپين بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي راهي عالي براي Burger Revolution است تا تجربيات مثبت مشتريان خود را برجسته كند.

همچنين با نشان دادن نظرات واقعي افرادي كه عاشق گذراندن وقت در آنجا هستند ، به انسان سازي برند كمك مي كند.

ناگفته نماند ، طرفداران و پيروان برگر انقلاب عاشق ديدن اين پست روزانه هستند.

آنها اغلب محتوا را دوست دارند ، بازنشر مي دهند و درباره آن اظهار نظر مي كنند تا حمايت خود را نشان دهند.

كمپين بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

اين نظر آن روز كه درست قبل از روز مادر ارسال شده است ، فصلي مناسب است.

اظهار نظر كمپين روز يك راه منحصر به فرد براي Burger Revolution است تا از محتواي توليد شده توسط كاربران در صفحات خود در شبكه هاي اجتماعي استفاده كند.

اين يك تلاش بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مقرون به صرفه است كه اكثر مشاغل كوچك مي توانند از آن براي جذب و مشاركت بازار هدف خود استفاده كنند.

اما نگران نباشيد براي استفاده از محتواهاي ايجاد شده توسط كاربر ، لازم نيست كه كسب و كار شما داراي يادداشت هاي دست نويس از مشتريان مورد علاقه شما باشد.

هنوز مي توانيد راه هايي براي تشويق طرفداران و دنبال كنندگان خود براي ايجاد محتوايي كه مي توانيد به اشتراك بگذاريد پيدا كنيد.

يكي از بهترين روش ها اين است كه يك مسابقه در شبكه هاي اجتماعي برگزار كنيد كه در آن از مشتريان مي خواهيد عكس هاي خود را با استفاده از محصولات شما ارسال كنند.

مردم عاشق چيزهاي رايگان يا هدايا هستند.

حتي اگر چيز كوچكي بدهيد ، باز هم مي توانيد محتواي فوق العاده اي را از مشتريان خود توليد كنيد.

در نهايت ، محتواي توليد شده توسط كاربران يك استراتژي رسانه هاي اجتماعي بي ارزش براي مشاغل كوچك شما است.

اين به مشتريان و نحوه استفاده از محصولات و خدمات شما در دنياي واقعي نشان مي دهد.

محتواي توليد شده توسط كاربر نيز آگاهي و اعتماد برند شما را بهبود مي بخشد.

وقتي مردم ببينند ديگران چگونه به برند شما واكنش مثبت نشان مي دهند ، به احتمال زياد به تجارت شما فرصت مي دهند.
2. شركت كنسرو شهري

شركت Urban Canning يك تجارت كوچك در سن پترزبورگ ، فلوريدا است كه غذاهاي دست ساز و طبيعي توليد شده مانند مربا ، ترشي و خردل آبجو را ارائه مي دهد.

هدف كمپين بازاريابي آنها اين است كه نه تنها به مشتريان محلي دسترسي پيدا كنند ، بلكه مي توانند محصولات خود را از اتاق مزه يا فروشگاه ها و بازارهاي محلي خريداري كنند.

اما ، همچنين به مصرف كنندگان و توزيع كنندگان جديدي دسترسي پيدا كنيد كه بتوانند محصولات خود را به صورت آنلاين خريداري كنند.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

Urban Canning يك كار عالي در زمينه مارك گذاري خود به عنوان يك شركت صنايع دستي صنايع غذايي انجام مي دهد.

از آنجا كه آنها بر استفاده از fre تمركز مي كنند

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۹:۲۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی