سئو مستر
سئو مستر

آيا در كمپين هاي ايميل خود از شخصي سازي ايميل استفاده مي كنيد؟

بازاريابي ايميلي يكي از م toolsثرترين ابزارها در جعبه ابزار بازاريابي ديجيتال شما باقي مي ماند.

 

راهنماي تگ منيجر

يكي از دلايل آن استفاده مداوم از تلفن هاي هوشمند و Wi-Fi است.

در حقيقت ، بر اساس DMA ، 73 people از مردم ايميل ها را به عنوان راه ارتباطي خود با مارك ها ترجيح مي دهند.

در اين تحقيق ، ايميل كانال هاي ديگر مانند رسانه هاي اجتماعي ، پيامك ، برنامه هاي پيام رسان ، تلفن ، بنرهاي وب و چهره به چهره را شكست مي دهد.

اين يك فرصت عالي براي بازاريابان است تا از تمام مزاياي بازاريابي ايميلي استفاده كنند.

و در عصر شخصي سازي ، نبايد تعجب كرد كه مصرف كنندگان ايميل شخصي را ترجيح مي دهند.

در واقع ، طبق گفته ابردين ، شخصي سازي ايميل به طور متوسط 14 درصد نرخ كليك را افزايش مي دهد و 10 درصد تبديل را بهبود مي بخشد.

با اين حال ، بسياري از بازاريابان هنوز ايميل خود را شخصي نمي كنند.

در حقيقت ، يك نظرسنجي توسط Certona گزارش مي دهد كه تنها 39 of از خرده فروشان آنلاين توصيه هاي شخصي براي محصولات را ارسال مي كنند.

بنابراين چرا بازاريابان از شخصي سازي استفاده مي كنند در حالي كه مي دانند اين روش كار مي كند؟

پاسخ كوتاه اين است كه مي تواند مشكل باشد.

گزارشي از Adobe نشان مي دهد كه 60 درصد از بازاريابان اعتراف مي كنند كه با شخصي سازي محتواي بازاريابي خود مشكل دارند.

خوشبختانه اين يك مانع است كه مي توانيد با آموزش نحوه شخصي سازي بازاريابي ايميلي خود بر آن غلبه كنيد.

شخصي سازي ايميل بسيار مهم است كه فراموش نكنيد.

به همين دليل است كه ما يك راهنماي سريع و آسان براي كمك به شما در درك همه چيزهايي كه در ايجاد يك كمپين ايميل شخصي انجام مي شود ، جمع آوري كرده ايم.

در زير ، ما در مورد اقدامات لازم قبل از ضربه زدن به ارسال صحبت خواهيم كرد.

و ما همچنين نكاتي را براي ارسال ايميل هاي دعوت كننده تر (بدون ترسناك به نظر مي رسانيم) ارائه مي دهيم.
شخصي سازي ايميل: چگونه شروع كنيم

اگرچه ممكن است بخواهيد وارد شخصي سازي ايميل شويد ، اما بهتر است از قبل برنامه ريزي كنيد.

قبل از شروع كمپين ها ، بايد مطمئن شويد كه همه چيز را داريد. براي شروع مراحل زير را دنبال كنيد:

    برنامه اي تدوين كنيد
    داده هاي بيشتري جمع آوري كنيد
    ليست ايميل هاي خود را تقسيم بندي كنيد
    خودكارسازي فرآيند شخصي سازي
    A/B ايميل هاي خود را آزمايش كنيد

1. برنامه اي تدوين كنيد.

اگر مي خواهيد شخصي سازي ايميل خود را به درستي انجام دهيد ، بايد با يك برنامه شروع كنيد.

در حالي كه ايجاد يك موضوع موضوعي شخصي تر مي تواند به شما در افزايش نرخ باز كمك كند.

اين يك استراتژي محكم براي بهبود نرخ كليك و تبديل در طول زمان نيست.

اگر مي خواهيد از شخصي سازي بيشترين بهره را ببريد ، بايد بر همه جنبه هاي كمپين ايميل خود تمركز كنيد.

هنگام شروع به ايجاد استراتژي شخصي سازي ايميل خود ، موارد زير را در نظر داشته باشيد:

    اهداف - اميدواريد از طريق اين شخصي سازي به چه چيزي برسيد؟

    مهم است كه قبل از شروع برنامه ريزي كمپين ايميل ، اهداف مشخص و قابل اندازه گيري را در نظر داشته باشيد.

    اندازه گيري - چگونه مي خواهيد موفقيت كمپين ايميل شخصي خود را اندازه گيري كنيد؟

    اگر مي خواهيد تعامل را بهبود بخشيد ، ممكن است مواردي مانند نرخ باز و كليك را مشاهده كنيد.

    در حالي كه اگر هدف شما افزايش تبديل ها است ، مي خواهيد نرخ تبديل را اندازه گيري كنيد.
    داده ها - همچنين قبل از شروع به توسعه يك استراتژي شخصي سازي ، بايد نوع داده هاي مشتركان ايميل خود را در نظر بگيريد.

    اگر فقط اطلاعات اوليه مانند نام آنها را داريد.

    سپس ، قبل از حركت به جلو ، بايد داده هاي اضافي را جمع آوري كنيد. (اما در مورد آن بعداً بيشتر.)

 

سئو چيست

2. جمع آوري داده هاي بيشتر.

هنگامي كه تصميم گرفتيد اهداف و معيارهاي شما چيست ، زمان جمع آوري داده هاي بيشتر فرا رسيده است.

هرچه اطلاعات بيشتري در مورد مشتريان و مشتريان خود داشته باشيد ، استراتژي شخصي سازي شما م effectiveثرتر خواهد بود.

با مشاهده اطلاعاتي كه از قبل در مورد مشتريان خود داريد ، شروع كنيد.

سپس ، تعيين كنيد كه چه نوع اطلاعات ديگري در كمك به شخصي سازي پيام ها و محتواي ايميل مهم است.

شما بايد راه هايي را براي جمع آوري داده ها در هر فرصتي كه مي توانيد پيدا كنيد.

از چندين نقطه تماس براي جمع آوري اطلاعات از مشتريان و مشتريان خود استفاده كنيد ، مانند:

هنگامي كه آنها خريدي انجام مي دهند ، براي ليست ايميل خود ثبت نام كنيد يا محتواي رايگان را بارگيري كنيد.

هنگام جمع آوري اطلاعات به صورت آنلاين ، از فرم سرب مانند شكل زير استفاده كنيد.

شخصي سازي ايميل

در اينجا يك صفحه فرود وبينار وجود دارد كه قبل از ثبت نام ، اطلاعات شخصي را از كاربر مي خواهد.

در حالي كه اكثر مارك ها قبلاً نام و آدرس ايميل مشتريان خود را دارند.

اطلاعات ديگري وجود دارد كه ممكن است در شخصي سازي محتوا مفيد باشد. اين ممكن است شامل روزهاي تولد ، عناوين شغلي و كانال هاي مورد علاقه باشد.

حتي ممكن است بخواهيد از مشتريان خود نظر سنجي كنيد تا ببينيد ترجيحات خريد آنها چگونه است.
3. ليست هاي ايميل خود را تقسيم بندي كنيد.

فقط جمع آوري داده ها در مورد مشتريان و مشتريان خود كافي نيست.

شما همچنين بايد نحوه استفاده مناسب از آن داده ها براي ارائه محتواي ايميل شخصي كه مربوط به ليست مشتركان شما است را بدانيد.

 

سئو چيست

اينجاست كه تقسيم بندي ايميل مطرح مي شود. تقسيم بندي ليست شامل تقسيم ايميل هاي شما به گروه هاي جداگانه بر اساس ويژگي هاي مشابه است.

ليست هاي شما را مي توان به طور كلي تقسيم بندي كرد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۸:۵۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی