سئو مستر
سئو مستر

بهبود نرخ باز كردن ايميل شما بدون شك تأثير مستقيم بر نتيجه نهايي شما خواهد داشت.

 

تبليغات در گوگل چيست

به هر حال ، بازاريابي ايميلي به ازاي هر دلار هزينه بيشتري نسبت به ساير رسانه ها ايجاد مي كند.

به ازاي هر 1 دلار بازگشت هزينه عبارتند از:

    ايميل: 41 دلار
    بازاريابي موتورهاي جستجو: 22.24 دلار
    تبليغات نمايش: 19.72 دلار
    رسانه هاي اجتماعي: 12.71 دلار
    بازاريابي تلفن همراه: 10.51 دلار

همانطور كه از اين اعداد مشاهده مي كنيد ، بازاريابي ايميلي كار مي كند. اين يكي از بهترين روش ها براي جذب مخاطب و همچنين فروش محصولات يا خدمات شما است.

اما اين بدان معنا نيست كه بازاريابي ايميلي هميشه آسان است. به عنوان مثال اين واقعيت را در نظر بگيريد كه 55 درصد از مشتريان شما ايميل خود را به طور مرتب بررسي نمي كنند.

به علاوه ، انتظار مي رود تعداد ايميل هايي كه هر روز يك نفر ارسال و دريافت مي كند تا سال 2019 به 117 برسد! اين رقابت زيادي است

بنابراين چگونه مطمئن مي شويد كه پيام برند شما خوانده شده و پخش مي شود؟

شما بايد روي چند مورد كار كنيد…

نرخ باز كردن ايميل

و اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بر روي نرخ باز كردن ايميل خود كار كنيد.

اما ابتدا ، بايد دقيقاً بدانيد نرخ باز شدن ايميل به چه معناست.
نرخ باز شدن ايميل چگونه محاسبه مي شود؟

نرخ باز كردن ايميل نسبت باز شدن ايميل هاي باز شده به تعداد كل ايميل هاي ارسال شده با موفقيت را اندازه گيري مي كند.

ارائه دهندگان خدمات ايميل (ESPs) نرخ باز شدن شما را با گرفتن تعداد ايميل هاي باز شده و تقسيم آن مبلغ بر تعداد…

… ايميل هاي ارسال شده منهاي ايميل هاي برگشتي ارسال شده است.

در اينجا اين فرمول به نظر مي رسد:

نرخ باز كردن = # ايميل باز شده / # ايميل ارسال شده - # ايميل برگشتي

به عنوان مثال ، 200 ايميل باز شد. تقسيم بر 300 ارسال شده منهاي 20 مورد برگشت (بنابراين 200/280) = 71٪ نرخ باز شدن ايميل.

 

ايده پست اينستاگرام

البته ، اين نرخ فوق العاده اي است و فقط نمونه اي از نحوه محاسبه ميزان خود است.
نرخ باز خوب براي ايميل چيست؟

ميانگين نرخ باز كردن ايميل خوب بين 15 تا 25 درصد است. اما اگر كسب و كار شما به اين محدوده نرسيده است ، مشكلي نيست.

با توجه به Mailchimp ، ميزان باز بودن "خوب" مي تواند بر اساس نوع كسب و كار (B2B يا B2C) ، اندازه شركت و صنعت متفاوت باشد.

حتي در كشورهاي مختلف متفاوت است!

درس اينجا اين است كه نرخ باز شدن ايميل شما نهايي نيست. در نهايت ، شما مشتركان خود را بهتر از ديگران مي شناسيد.

نرخ باز شدن ايميل شما ممكن است كمتر از ميانگين صنعت شما باشد ، اما كمپين شما همچنان مي تواند نتايج خوبي را ارائه دهد.
چرا نرخ باز كردن ايميل خود را افزايش دهيد؟

اگر با بازاريابي ايميلي تجربه داريد ، احتمالاً موفقيت كمپين خود را با اندازه گيري ميزان باز شدن ايميل و نرخ كليك كنيد.

اين خوبه.

اگر چنين است ، بايد بدانيد كه CTR كاملاً به ميزان باز شدن ايميل شما بستگي دارد! بدون هيچ گونه باز شدن ، هيچ كليك دريافت نخواهيد كرد.

خبر خوب اين است كه حفظ نرخ باز كردن ايميل خوب كار سختي نيست.

در همه صنايع ، نرخ باز كردن ايميل نسبتاً ثابت است و بين 22 تا 25 درصد از 2006 تا 2017 بوده است.

نرخ باز كردن ايميل

اما اگر نرخ باز شدن ايميل شما آنطور كه مي خواهيد بالا نباشد ، چطور؟ آيا واقعاً ارزش آن را دارد كه نرخ باز شدن ايميل خود را افزايش دهيد؟

مزاياي نرخ باز كردن ايميل بالا

نرخ باز شدن ايميل شما قطعاً بر نتيجه نهايي شما تأثير مي گذارد. مثلا:

    نرخ كليك شما 5 درصد است
    نرخ تبديل شما از صفحه فروش كه خواننده شما در آن قرار دارد 3 است
    شما 15000 مشترك داريد
    نرخ باز كردن ايميل خود را 5 increase افزايش مي دهيد

نتايج اين خواهد بود:

    750 مشترك ديگر ايميل شما را باز مي كنند
    حداقل 37 خواننده اضافي به صفحه محصول شما مراجعه مي كنند

اگر محصول يا خدمات گران قيمت داريد كه حدود 1000 دلار ارزش دارد.

سپس اين چيزي است كه شما فقط از طريق اصلاح ايميل هاي خود و بهبود نرخ باز كردن ايميل خود به دست مي آوريد.

اما شايد بهتر باشد از منظر ديگري به مسائل نگاه كنيم.
پيامدهاي ضعيف باز كردن ايميل

اگر نرخ باز شدن ايميل شما ضعيف است ، در عوض موارد زير را مشاهده خواهيد كرد:

    تعداد كليك هاي كمتر از ايميل هاي تبليغاتي شما به صفحات محصول شما
    ثبت نام كمتر براي پيشنهادات شما
    سهام كمتر و قرار گرفتن در معرض
    با رويدادهاي تبليغاتي با بليط بزرگ فرصت هاي خود را هدر دهيد
    فروش كمتر

بنابراين اكنون كه دليل اهميت افزايش نرخ باز شدن ايميل شما را مشخص كرده ايم ، 8 راه آسان را براي بهبود آن به شما نشان مي دهيم.

اكثر اين نكات سريع و ساده اجرا مي شوند.

نرخ باز كردن ايميل
8 تكنيك براي افزايش نرخ باز كردن ايميل خود

    بهينه سازي براي موبايل
    وارد ليست سفيد شويد
    از فيلترهاي هرزنامه خودداري كنيد
    خط موضوعي خود را بهبود بخشيد
    محتواي خود را درجه يك كنيد
    ليست هاي خود را تقسيم بندي كنيد ، سرنخ خريداري نكنيد
    ايجاد هيجان
    زمان بندي خود را تغيير دهيد

1. Optimize For Mobile

آيا مي دانستيد كه بيش از 2/3 مردم از دستگاه تلفن همراه براي بررسي ايميل ها استفاده مي كنند؟

علاوه بر اين ، 70 درصد مردم بلافاصله ايميل هايي را كه براي موبايل بهينه نشده اند حذف مي كنند!

براي بهينه سازي ايميل هاي خود براي دستگاه هاي تلفن همراه ، سه حوزه اصلي وجود دارد كه بايد بر آنها تمركز كنيد.

با رعايت مراحل اين بخش ، مطمئن مي شويد كه ايميل هاي شما براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شده است.

از نام

براي بهبود نرخ باز كردن ايميل خود ، اطمينان حاصل كنيد كه نام "از" شما در دستگاه هاي تلفن همراه مناسب است.

 

سئو چيست

نامهاي كوتاه بهتر هستند - نامهايي با بيش از 20 كاراكتر روي صفحه تلفن همراه قطع مي شوند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۰۵:۴۱ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی