سئو مستر
سئو مستر

آيا مي خواهيد نحوه انجام بازاريابي محتواي آنلاين را بياموزيد؟

تنها 9 درصد از مشاغل B2B مي گويند كه در بازاريابي محتواي آنلاين "بسيار موفق" بوده اند.

 

چك ليست سئو وب سايت

و تنها 41 درصد از مشاغل B2C مي توانند بگويند كه موفقيتي كسب كرده اند.

با احتمالاتي از اين قبيل ، بازاريابي محتواي آنلاين ممكن است باعث شود برخي از آنها اجتناب كنند. اما نه تو.

شما درك مي كنيد كه اين رقم يك فرصت عالي براي مشاغلي است كه اين راز را مي دانند.

هنگامي كه ياد مي گيريد چگونه بازاريابي محتواي آنلاين خود را براي ROI بيشتر بهينه كنيد ، درك اين كه چرا بسياري از آنها شكست مي خورند و چگونه شما موفق خواهيد شد ، آسان است.

اعمال اين راز كار سختي نيست هزينه زيادي هم ندارد

اما اين امر مستلزم اين است كه شما در مورد استراتژي بازاريابي محتوا و پياده سازي آن جدي بگيريد.

اين كار را انجام دهيد و سريعتر از آنچه امروز به نظر مي رسد تجارت خود را توسعه دهيد.

آيا آماده يادگيري راز ما هستيد؟ ما آن را در 5 مرحله آسان براي شما بيان مي كنيم. بخوانيد تا متوجه شويد!
5 گام براي بهينه سازي بازاريابي محتواي آنلاين

    در مورد مخاطبان هدف خود روشن شويد
    ايجاد محتواي سفارشي
    از طريق تبليغات در رسانه هاي اجتماعي تبليغ كنيد
    محتواي ويديويي بيشتري ايجاد كنيد
    بدانيد چه چيزي را اندازه گيري كنيد

1. در مورد مخاطبان هدف خود روشن شويد

آيا تا به حال با دوستان خود دارت بازي كرده ايد؟ مي دانيد كه نمي توانيد فقط دارت را پرتاب كنيد و اميدوار به پيروزي باشيد.

بايد هدف گذاري كنيد. بايد بدانيد دارت به كجا مي رود.

تقريباً در هر ورزشي چنين است. ورزش دقيق است بازاريابي محتواي آنلاين نيز همينطور است.

اما اگر از برخي از مشاغل كوچك كه مشغول بازاريابي محتوا هستند بپرسيد: مخاطبان شما چه كساني هستند؟

شما اغلب برخي از پاسخ هاي اساسي را دريافت خواهيد كرد. به صاحبان خانه مي فروشم هزاره است من به افرادي كه نياز به X دارند مي فروشم.

يا مي توانند برخي از ويژگي هاي بالاي سر خود را لرزانند. هيچ جا نوشته نشده

بدتر از آن ، كاركنان آنها فكر مي كنند مشتريان آنها شخص ديگري هستند.

اين نوع ايده هاي نامنظم در مورد اينكه چه كسي مشتري هدف است نه تنها بر بازده سرمايه گذاري بازاريابي محتوا تأثير مي گذارد.

آنها منجر به برنامه ريزي و هزينه هاي اشتباه در سراسر سازمان شما مي شوند.

هيچ كس در يك صفحه نيست همه تصور مي كنند كه شخص ديگري را هدف قرار مي دهند.

اگر به چشم گاوها ضربه بزنيد ، اين فقط يك شانس است.

شما نمي توانيد از طريق بازاريابي محتواي آنلاين در شانس يك ROI مناسب دريافت كنيد.

هزاره ها و صاحبان خانه مخاطبان هدف نيستند. اينها گروههاي بسيار وسيعي از افراد هستند كه مشتركات بسيار كمي فراتر از ويژگيهاي سطحي دارند.

 

سئو چيست

شما بايد عميق تر تحقيق كنيد تا دريابيد كه مشتريان شما واقعاً چه كساني هستند.

اطلاعات مربوط به مشتريان فعلي خود را جمع آوري كنيد. از اين داده ها براي ايجاد شخصيت هاي خريدار دقيق و مكتوب استفاده كنيد كه نه تنها به شما بگويد هدف شما كيست.

آنها به شما كمك مي كنند نحوه ارتباط با آنها را بفهميد و آنها را ترغيب به خريد كنيد.

و نبايد فقط به ايجاد شخصيت خريدار بسنده كنيد.

براي به روزرساني استراتژي خود با جديدترين استراتژي ها و پلتفرم ها ، اغلب بايد آنها را بررسي و مجدداً مرور كنيد.

به عنوان مثال ، آيا بازار شما هميشه در حال حركت است؟ ويدئوهاي سريع ممكن است براي آنها بهتر كار كند.

اگر چنين است ، سيستم عامل هاي اشتراك گذاري ويدئو امروزه مانند TikTok ، استوري هاي اينستاگرام و SnapChat مي توانند براي شما بسيار مفيد باشند.

پس از ارائه اين پيش فرض ها ، مي توانيد آنها را با پرسيدن مستقيم مخاطبان يا از حساب هاي رسانه هاي اجتماعي يا وب سايت خود ، تأييد كنيد.

مي توانيد قبل از اختصاص زمان براي ايجاد اين مطالب ، نظرسنجي هاي سريع يا نظرسنجي هاي آنلاين انجام دهيد.

بازاريابي محتواي آنلاين
از كجا اطلاعات بگيريم

با تبليغات بد اخير فيس بوك و سركوب اروپا در جمع آوري داده ها ، به راحتي مي توان تصور كرد كه "داده" ممكن است اكنون يك كلمه بد باشد.

قطعا اينطور نيست نه زماني كه از آن براي بهبود تجربه مشتري استفاده مي شود.

اين نوع داده اي است كه ما در اينجا در مورد آن صحبت مي كنيم.

اكثر مردم مي خواهند در صورت اعتماد به نام تجاري شما ، داده ها را جمع آوري كنيد.

در حقيقت ، 52 say مي گويند اگر از آنها براي ايجاد يك تجربه شخصي تر استفاده كنيد ، خوشبختانه داده هاي بيشتري به شما مي دهد.

اطلاعات خود را از طريق:

    نرم افزار تجزيه و تحليل (Google Analytics ، بخش بندي ، مديريت ارتباط با مشتري و غيره)
    نظرسنجي ها
    آزمونها
    تيم فروش شما
    تيم مراقبت از مشتري شما

بازاريابي محتواي آنلاين
ايجاد پرسوناي خريدار

شروع به تجزيه و تحليل داده ها كنيد. به دنبال نقاط مشترك بين مشتريان فعلي خود باشيد.

اين اشتراك احتمالاً سرنخي است براي اينكه چرا شما را بر مارك ديگري ترجيح داده اند.

هنگامي كه استراتژي هاي بازاريابي را بر اساس اين اشتراك ايجاد مي كنيد ، عمداً مشتريان بيشتري مانند آنها را جذب خواهيد كرد.

شما بر اهدافي متمركز شده ايد كه ثابت كرده اند آنچه را كه شما ارائه مي دهيد مي خواهند.

به دست آوردن مشتريان جديد زمان كمتري خواهد برد و جذب مشترياني كه قبلاً داشته ايد آسان تر است.

بر اساس ويژگي هاي اصلي مشترك مشتريان مورد نظر خود را به گروه هاي مختلف تقسيم كنيد. هر گروه به يك شخص خريدار تبديل مي شود.

اين صفات ممكن است عبارتند از:

    نقش كار
    صنعت
    منافع
    چالش ها
    اهداف
    نحوه تصميم گيري آنها
    منابع اطلاعاتي معتبر
    جايي كه آنها در سفر خريدار هستند
    شيوه هاي رسانه هاي اجتماعي
    سن
    محل

با شروع تجزيه و تحليل داده هاي واقعي مشتريان ، متوجه خواهيد شد كه آنها بيشتر از آنچه فكر مي كنيد مشترك هستند.

 

انواع كلمات كليدي

يك كسب و كار كوچك بايد 5 تا 10 پرسوناي خوب تدبير داشته باشد.

به هر شخصيت يك نام و يك چهره بدهيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۸:۲۵ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی