سئو مستر
سئو مستر

با اين تاكتيك ها ، نسل سرب B2B خود را بهبود بخشيد!

B2B يك مدل تجاري است كه در آن محصولات يا خدمات بين دو يا چند كسب و كار مبادله مي شود.

 

تبليغات در گوگل چيست

به جاي اينكه بين يك تجارت و مصرف كنندگان مستقيم آن باشد.

اگر شركتي SaaS داريد كه محصول يا خدمات نرم افزاري خود را به شركت ديگري مي فروشد ، شما نيز B2B محسوب مي شويد.

علاوه بر اين ، توليد سرب B2B فرايند يافتن و به دست آوردن مشتريان ايده آل به طور خاص براي شركت هاي B2B است.

طبق يك مطالعه HubSpot ، 63 درصد از مشاغل B2B مي گويند توليد سرنخ سخت ترين بخش بازاريابي محصولات و خدمات آنها است.

61٪ احساس مي كنند زمان ، پول و نيروي كافي براي انجام موثر تاكتيك هاي توليد سرب ندارند. اما اين يك خبر عالي است

هنگامي كه برنامه اي كارآمدتر براي كمپين هاي توليد سرنخ B2B داريد ، توليد سرب كمتر چالش برانگيز مي شود.

شما مي توانيد ROI بهتري دريافت كنيد زيرا زمان و پول خود را عاقلانه مصرف مي كنيد.

اين نكات موثر در توليد سرب به شما نشان مي دهد كه چگونه اين كار را انجام دهيد.
5 نكته موثر براي استراتژي توليد سرب B2B شما

    در كانالهاي توليد سرب مناسب تبليغ كنيد
    بودجه تبليغاتي پولي خود را به حداكثر برسانيد
    با بازاريابي مجدد هوشمند شويد
    ايجاد يك برند منطبق
    راه هوشمند را متنوع كنيد

1. در كانالهاي توليد سرب مناسب تبليغ كنيد

جايي كه برند خود را تبليغ مي كنيد به همان اندازه مهم است كه چگونه آن را تبليغ مي كنيد. اگر سرنخ هاي بالقوه در آنجا نيستيد ، نمي توانيد به آنها برسيد.

اگر در مكاني هستيد كه آنها تصميم به خريد نمي گيرند ، اين مي تواند به همان اندازه مضر باشد و تمام زحمات شما را به هدر دهد.

اكثر تصميم گيرندگان تجاري هنگام خريد در Snapchat تصميم گيري نمي كنند.

به احتمال زياد آنها به دنبال منابع تجاري در Pinterest نيستند مگر اينكه زمان بازسازي دفتر فرا رسيده باشد.

بنابراين با توجه به داده ها بهترين مكان براي ارتباط با خريداران تجاري كجاست؟

ممكن است فكر كنيد LinkedIn است ، و حق با شماست! اما فيس بوك در رتبه دوم قرار مي گيرد.

بياييد ببينيم چگونه مشاغل به طور م theseثر از اين كانال ها براي توليد سرنخ B2B استفاده مي كنند.
A. توليد سرب B2B در LinkedIn

92٪ از بازاريابان B2B LinkedIn را ترجيح مي دهند. 80 درصد از سرنخ هاي بازاريابي B2B از طريق LinkedIn با 28 درصد هزينه كمتر از Google Ads دريافت مي شود.

توليد سرب B2B

 

ايده پست اينستاگرام

 


LinkedIn به 4 دليل مهم در ايجاد سرنخ هاي واجد شرايط بسيار قوي است.

    خريداران شما اينجا هستند-اين جايي است كه تأثيرگذاران و تصميم گيرندگان در تجارت با يكديگر همكاري مي كنند ، مطلع مي شوند و يكديگر را به مارك هاي جديد ارجاع مي دهند.

    شما مي توانيد بر كيفيت تمركز كنيد-جامعه LinkedIn بر كيفيت بسيار متمركز است. شما نمي بينيد افرادي مانند فيس بوك در توييتر خود از هرزنامه ها اسپم مي كنند.

    انتظار نمي رود كه شما 10 بار در روز پست يا توييت ارسال كنيد. هدف شما اين بي نظمي را نمي خواهد.

    افراد با كيفيت = سرنخ هاي با كيفيت بالا-مردم مي خواهند در مورد آنچه براي تجارت مفيد است و چه چيزي م conversationثر نيست ، يك گفتگوي هوشمند داشته باشند.

    تجزيه و تحليل هاي استثنايي - LinkedIn اطلاعات خوبي در مورد نحوه عملكرد شما در اختيار شما قرار مي دهد تا بتوانيد بهينه سازي كنيد.

اكنون ، بياييد نحوه استفاده از LinkedIn را براي استراتژي gen lead خود بررسي كنيم. اين مراحل را دنبال كنيد.

    مشخصات و صفحه شركت خود را تنظيم كنيد

با تكميل مشخصات و صفحه شركت خود شروع كنيد. آن را دقيق و حرفه اي بسازيد.

    مدرك اجتماعي را بدست آوريد

اثبات اجتماعي چيزي است كه نشان مي دهد ديگران فكر مي كنند شما در كاري كه انجام مي دهيد مهارت داريد. ضريب اعتماد شما را بشدت بالا مي برد.

يكي از بهترين راه ها براي افزودن اثبات اجتماعي در LinkedIn اين است كه از ارتباطات مشتري بخواهيد تا مهارت هاي شما را تأييد كند.

مورد ديگر اين است كه از مشتريان بخواهيد توصيه هاي شخصي خود را اضافه كنند.

توصيه ها اساساً مرورهايي در نمايه شما هستند. اينها معني زيادي دارد.

    سئو صفحه شركت شما

صفحه شركت شما مانند SEO فوري (بهينه سازي موتور جستجو) براي كسب و كار شما است. شما بايد براي افزايش اعتبار وب سايت خود تلاش كنيد.

LinkedIn قبلاً مورد اعتماد Google و مشتري هدف شما است.

در مورد كلمات كليدي صفحه تحقيق كنيد. آن را دقيق و تاثيرگذار كنيد تا مردم در صفحه بمانند و كليك كنند تا بازديد كننده وب سايت شما شود.

حتي مي توانيد از صفحه شركت خود براي كمك به قيف هاي بازاريابي خود و هدايت سرنخ ها به وب سايت خود استفاده كنيد.

رهبري را بدست آوريد و در نتيجه چيزي را در ازاي ايميل ارائه دهيد.

مي توانيد يك اينفوگرافيك رايگان ، كتاب الكترونيكي يا هر آهنرباي سربي مرتبط با آنچه ارائه مي دهيد تنظيم كنيد.

انجام اين كار قطعاً به شما كمك مي كند تا ليست ايميل خود را نيز افزايش دهيد.

    در گروه ها فعال شويد

براي صنعت خود به گروه ها بپيونديد. در صورت وجود به برخي از گروه هاي طاقچه بپيونديد.

اما به دنبال گروه هاي وسيع تري نيز باشيد تا بتوانيد به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه ممكن است چند قدم با كار شما فاصله داشته باشند.

به دنبال گروه هايي باشيد كه مخاطبان هدف شما در آن فعال هستند. اگر به گروهي ملحق شديد و متوجه شديد گروهي فعال نيست يا مخاطبان شما آنجا نيستند ، ادامه دهيد.

    محتوا را به اشتراك بگذاريد

استراتژي بازاريابي محتوايي شما در LinkedIn بسيار مفيد خواهد بود. پيوندهايي به محتواي خود به عنوان بخشي از كمپين هاي بازاريابي ورودي خود ارسال كنيد.

در صورت مجاز بودن در آن گروه ، محتواي ديگران را در گروه ها به اشتراك بگذاريد. همچنين ، آنها را بين ارتباطات خود به اشتراك بگذاريد.

 

چك ليست سئو وب سايت

در گفتگوهايي شركت كنيد كه در آن مي توانيد تخصص و دانش خود را نشان دهيد. اما در هر دو حالت از تبليغات بيش از حد خودداري كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۰۵:۵۴ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی