سئو مستر
سئو مستر

آيا آماده ايد كه از اين نمونه هاي جالب بازاريابي محتوايي الهام بگيريد؟

بازارياب امروزي مي داند كه محتوا پادشاه است. اما چه چيزي لازم است تا محتوايي كه در ميان مردم برجسته شود؟

 

گوگل ادز چيست

اگر مي‌خواهيد خود را از رقبا متمايز كنيد، بايد محتواي منحصربه‌فردي ايجاد كنيد كه توجه مخاطبان شما را به خود جلب كند و آنها را درگير كند.

گاهي گفتن اين كار آسان تر از انجام آن است. اگر ندانيد از كجا شروع كنيد و چگونه آن را انجام دهيد، واقعاً مي تواند سردرد باشد.

در واقع، بر اساس مطالعه‌اي كه توسط Zazzle Media انجام شده است، 60 درصد از كسب‌وكارها توليد مداوم محتواي جديد و با كيفيت را دشوار مي‌دانند.

همچنين، 65 درصد از بازاريابان در نوشتن محتواي جذاب با مشكل مواجه هستند.

و اگر محتواي شما به اندازه كافي جذاب نباشد، مخاطبان و در نهايت مشتريان بالقوه را از دست خواهيد داد.

به همين دليل است كه ما ليستي از بهترين نمونه هاي بازاريابي محتوا را براي كمك به الهام بخشيدن به توليد محتواي برند شما گردآوري كرده ايم.

از محتواي ويديويي ويروسي گرفته تا وبلاگ هاي پررونق، اين ليست بهترين نمونه هاي بازاريابي محتوا را كه اخيراً در اينترنت راه اندازي شده است را به شما نشان مي دهد.

ما همچنين چند نكته كليدي را در اختيار شما قرار خواهيم داد تا به شما كمك كند ياد بگيريد چگونه اين تاكتيك ها را در استراتژي بازاريابي محتواي خود به كار ببريد.

پس بياييد شروع كنيم!

1. كوكاكولا كوكاكولا به اشتراك بگذاريد

ما قصد داريم اين ليست را با يكي از بهترين نمونه هاي بازاريابي محتوا از يك برند بزرگ شروع كنيم - Coke.

براي سال‌ها، كوكاكولا كمپين‌هاي بازاريابي نوآورانه‌اي را راه‌اندازي مي‌كند كه ارتباط عاطفي با مخاطبان گسترده خود برقرار مي‌كند.

اما كمپين خاصي كه ما قصد بررسي آن را داريم، كه در سال 2011 در استراليا آغاز شد، هنوز هم امروز قوي است.

كمپين "به اشتراك گذاري يك كوكاكولا" به هر دوستدار كوكاكولا اين فرصت را مي دهد تا نوشيدني خود را شخصي سازي كند.

افراد مي توانند بطري خود را با نام خود در وب سايت كوكاكولا شخصي سازي كنند…

... يا در پمپ بنزين يا سوپرماركت به دنبال نام آنها (يا نام يك دوست) روي بطري بگرديد.

اين كمپين به زودي به سرعت پخش شد زيرا مصرف كنندگان شروع به ارسال تصاوير آنلاين با نوشيدني هاي شخصي خود كردند.

مثال‌هاي بازاريابي محتوا در حين اجراي اين كمپين، كوكاكولا بسته به كشور، هر بطري را با يك نام مشترك شخصي‌سازي كرد.

كمپين "به اشتراك گذاري يك كوكاكولا" به چيزي مهم براي مصرف كنندگان اشاره كرد - شخصي سازي.

آنها نه تنها مي‌توانستند بطري با نام خود را پيدا كنند، بلكه مي‌توانستند يكي از آنها را براي دوستي كه نام او روي آن نوشته شده بود، بگيرند.

اين تاكتيك يك راه عالي براي شركت نوشابه بود تا توجه مخاطبان خود را جلب كند و آنها را وادار به خريد كند.

با درخواست از مردم براي به اشتراك گذاشتن محصول با شخصي كه مي شناسند، اين كمپين همچنين براي ايجاد ارتباط عاطفي با مصرف كنندگان خود كار كرد.

كوكاكولا كمپين هاي چاپي و رسانه هاي اجتماعي را با ويدئويي جدي دنبال كرد كه نشان مي داد دوستان دور هم جمع مي شوند.

 

راهنماي تگ منيجر

و به اشتراك گذاري يك كوكاكولا با نام آنها روي آن.

اين استراتژي بازاريابي آنلاين به برند كمك مي كند تا از نشان دادن ارزش محصول فراتر رفته و نشان دهد كه چگونه محصول مي تواند مردم را دور هم جمع كند.

نكات كليدي:

اگرچه ممكن است بودجه تبليغاتي مشابه كوكاكولا نداشته باشيد، اما هنوز هم مي توانيد از اين كمپين محبوب چند چيز را بگيريد.

شخصي‌سازي ايميل مي‌تواند كمك زيادي به مشتريان شما كند تا احساس خاص بودن و قدرداني كنند.

خواه ارسال يك پيام شخصي از طريق ايميل باشد يا ارائه توصيه هاي محصول بر اساس رفتارهاي خريد مصرف كننده.

هرچه بازاريابي شما شخصي تر باشد، موثرتر خواهد بود.

به عنوان يك بازارياب محتوا، ايجاد ارتباط عاطفي با مصرف كنندگان تاكتيك ديگري است كه مي توانيد از اين كمپين كوكاكولا وام بگيريد.

در نظر بگيريد كه مصرف كنندگان شما بيشتر به چه چيزهايي اهميت مي دهند و راه هايي براي جذب احساسات آنها و ايجاد ارتباطات معتبر پيدا كنيد.

2. كمپين Make-A-Wish Batkid

برندهاي بزرگ و متمركز بر مصرف كننده تنها الهام بخش نيستند.

يكي از بهترين نمونه‌هاي تلاش بازاريابي محتوا، بنياد Make-A-Wish است.

اين يك سازمان غيرانتفاعي است كه تجربيات منحصر به فرد و ويژه اي را براي كودكاني كه از شرايط تهديد كننده زندگي مانند سرطان رنج مي برند، گرد هم مي آورد.

حتي سازمان‌هاي غيرانتفاعي نيز بايد كار خود را به روش‌هاي قانع‌كننده تبليغ كنند…

براي جلب توجه اهداكنندگان، داوطلبان، و ساير افرادي كه مي توانند از آرمان خود حمايت كنند.

منطقه خليج بزرگ Make-A-Wish با شهر سانفرانسيسكو براي برآوردن آرزوي يك كودك همكاري كرد.

مايلز پسر جوان در حال مبارزه با سرطان خون بود و آرزوي او اين بود كه بتمن شود.

اين بنياد آرزوي او را به شكلي چشمگير محقق كرد كه در يك فيلم مستند كوتاه به تصوير كشيده شد.

نمونه‌هاي بازاريابي محتواي makeawish در اينجا يك تصوير تبليغاتي براي مستند Batkid است كه توسط Make-A-Wish Greater Bay Area ساخته شده است.

 

انواع كلمات كليدي

علاوه بر مستند، اين بنياد يك كمپين بازاريابي ديجيتال كامل شامل چندين كانال از جمله رسانه هاي اجتماعي داشت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۱:۲۴ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی