شكي نيست كه بازاريابي ديجيتال در حال تبديل شدن به بخش مهمي از راه اندازي يك كسب و كار موفق، به خصوص كسب و كارهاي نوپا است.
بدون افزودن يك برنامه بازاريابي ديجيتال به تركيب كلي بازاريابي شما، فرصتي براي رشد پايگاه مشتري خود را از دست مي دهيد.
ايده پست اينستاگرام
زيرا اين يك واقعيت است كه تعداد كاربران اينترنت هر سال در حال افزايش است.
تعداد كاربران اينترنت در ايالات متحده
با اين حال، براي اينكه بازاريابي ديجيتال كار كند و نتايجي را كه ميخواهيد به شما بدهد، بسيار مهم است كه وضوح لازم را داشته باشيد.
به عبارت ديگر، بايد مطمئن باشيد كه چه نوع تاكتيك هاي بازاريابي را بايد اعمال كنيد (يا از آن اجتناب كنيد) و چرا.
اگر يك برنامه بازاريابي ديجيتال مناسب نداشته باشيد، به دست آوردن اين وضوح مي تواند دشوار باشد. يا در غير اين صورت فقط در تاريكي هدف مي گيريد.
واقعيت امر اين است كه دنياي امروز بسيار به هم پيوسته و به شدت رقابتي است.
بنابراين اگر كسبوكار شما واقعاً ميخواهد از بازاريابي ديجيتال بهترين استفاده را ببرد، بايد برنامهاي براي حمله داشته باشيد.
شما بايد از هر نظر به خوبي آماده باشيد.
و شما بايد دقيقا بدانيد كه در مورد اعمال يك برنامه بازاريابي ديجيتال در تجارت خود چه كاري بايد انجام دهيد.
اگر طرح بازاريابي ديجيتال شما ضعيف باشد، ميتواند براي رقباي شما آسان باشد كه شما را در بازي خود شكست دهند.
زيرا هر كمپين ديجيتال ماركتينگ موفق با يك برنامه محكم پشتيباني مي شود.
رشد بازاريابي ديجيتال
اگر به اطراف نگاه كنيد، مي بينيد كه مردم به طور منظم از اينترنت براي اتصال به انواع مختلف مشاغل استفاده مي كنند.
بسياري از آنها قبل از خريد محصول يا خدمات در حال انجام تحقيقات آنلاين هستند.
بنابراين اگر كسبوكار شما آنطور كه بايد از بازاريابي ديجيتال استفاده نميكند، پول روي ميز باقي ميگذاريد.
در واقع شما مشترياني را از دست مي دهيد كه مي توانستيد به راحتي به دست آوريد.
به ياد داشته باشيد، مهم نيست كه مردم چگونه شما را آنلاين پيدا مي كنند.
آنچه واقعاً اهميت دارد اين است كه شما مخاطبان هدف خود را به طور مداوم جذب كنيد و مطمئن شويد كه محصولات و خدمات شما توسط افراد مناسب پيدا مي شود.
داشتن يك برنامه بازاريابي ديجيتال اختصاصي اولين و مهمترين قدم براي…
... هدفمند قرار بگيريد، شهرت آنلاين خود را ايجاد كنيد، آگاهي از برند خود را افزايش دهيد، فروش را افزايش دهيد، و كسب و كار خود را به سطح بعدي ببريد.
سئو چيست
اين به شما برتري لازم را نسبت به رقباي خود مي دهد.
در مقاله زير به اين خواهيم پرداخت كه چگونه مي توانيد از دانش كسب و كار فعلي خود براي…
... يك برنامه بازاريابي ديجيتال بسازيد كه به شما كمك مي كند به مشتريان ايده آل خود دسترسي پيدا كنيد.
ايده اين است كه تأثيرگذاري ايجاد كنيد و در عين حال از قبل آماده باشيد تا كسب و كار شما براي مخاطبان هدف شما نامرئي نباشد.
4 مرحله كليدي براي ايجاد يك برنامه بازاريابي ديجيتال
مرحله 1: نام تجاري خود را تعريف كنيد
مرحله شماره 2: خريدار پرسونا را ايجاد كنيد
مرحله سوم: كانال هاي بازاريابي ديجيتال مناسب را انتخاب كنيد
مرحله چهارم: بازگشت سرمايه خود را بشناسيد
مرحله 1: نام تجاري خود را تعريف كنيد
اولين و مهمترين گام براي ايجاد يك برنامه بازاريابي ديجيتال مستحكم اين است كه برند خود را تعريف كنيد.
دليل اينكه اين مرحله ضروري است اين است كه تا زماني و مگر اينكه بدانيد برند شما چيست و چه تفاوتي با ساير مشاغل دارد.
شما نمي توانيد تاكتيك هاي ديجيتال ماركتينگ صحيح را اعمال كنيد.
داشتن بينشي در مورد اينكه چه چيزي برند شما را از ديگران متمايز مي كند، مي تواند دنياي متفاوتي را ايجاد كند.
طرح بازاريابي ديجيتال
براي شروع، بايد روي نشان دادن نقطه فروش منحصر به فرد يا پيشنهاد كسب و كار خود تمركز كنيد.
هر كسبوكاري، صرفنظر از اندازه و صنعتي كه در آن فعاليت ميكند، چيزي منحصربهفرد براي ارائه دارد – كسبوكار شما تفاوتي ندارد.
فقط بايد اين عامل متمايز كننده را شناسايي كنيد تا در برنامه بازاريابي ديجيتال شما منعكس شود.
USP شما نه تنها براي شركت شما مهم است، بلكه براي مشتريان احتمالي و مشتريان شما نيز اهميت دارد.
چرا؟ زيرا مردم هميشه به دنبال راه حل هايي هستند كه منحصر به نيازهاي خودشان باشد.
بنابراين اگر بتوانيد نام تجاري خود را تعريف كنيد و تفاوت آن با سايرين چيست، انتخاب رقبا براي مشتريان احتمالي شما آسان تر خواهد بود.
هر مشتري احتمالي فكر مي كند، "چه چيزي براي من مفيد است؟" قبل از تصميم گيري براي خريد
با آگاه كردن مشتريانتان از اينكه چه چيزي كسب و كار شما را بهتر از ديگران مي كند، تصميم گيري را براي آنها آسان مي كنيد.
اگر قبلاً USP خود را مشخص نكرده ايد، بايد شروع به انجام تحقيقاتي در مورد اينكه چگونه تجارت شما نسبت به سايرين در صنعت شما متفاوت است، كنيد.
شما بايد زماني را صرف بررسي محصولات و خدمات ارائه شده توسط رقباي خود كنيد. و همچنين ببينيد كه آنها چگونه از برنامه بازاريابي ديجيتال خود استفاده مي كنند.
اين مرحله اي است كه بايد با آن صبور باشيد زيرا در دراز مدت بسيار مفيد خواهد بود.
پيشنهاد فروش منحصر به فرد
براي اينكه برند خود را تعريف كنيد و مطمئن شويد كه آن را به طور موثر انجام مي دهيد، موارد زير را انجام دهيد:
شركت و اهداف آن را در چند كلمه توصيف كنيد تا وضوح لازم را داشته باشيد.
اين همچنين به شما كمك مي كند تا شعار برند خود را درك كنيد.
تبليغات در گوگل چيست
كه به نوبه خود اتصال تلاش هاي بازاريابي ديجيتال خود را با اهداف تجاري خود آسان مي كند.
بازدید: