سئو مستر
سئو مستر

شما ممكن است برخي از buzz در مورد آخرين روند بازاريابي Instagram را شنيده ايد - غلاف Instagram.

از شما خواسته شده است كه به يك غلاف تعامل Instagram بپيونديد. يا شايد شما حتي فعالانه در يكي از آنها شركت كنيد.

 

ايده پست اينستاگرام

از آنجايي كه Instagram الگوريتم خود را تغيير داد، بسياري از كسب و كارها زمان زيادي را صرف كرده اند، اما هنوز هم قابل مشاهده نيستند كه آنها در ميان پايه پيروان خود اميدوار بودند.

به عنوان يك نتيجه، غلاف هاي Instagram به عنوان راهي براي كسب و كار به كار خود براي كار الگوريتم به نفع خود براي بهبود ديد.

و اميدوارم پيروان جديد Instagram جديد را به دست آوريد.

اما آيا واقعا كار مي كنند؟ و مي تواند "بازي سيستم" و تنظيم قوانين خود را به پايان برساند به طور منفي بر كسب و كار شما تاثير مي گذارد؟

هنگامي كه روند جديد در دنياي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مي آيد، مهم است بدانيم كه چگونه قبل از اينكه شركت مي كنيد، كار كنند.

مهم نيست كه تجربه شما با Instagram Pods.

اين حياتي است كه شما مي دانيد كه آنها چه هستند و چگونه كار مي كنند تا بتوانيد تصميم تحصيل كرده را در مورد استفاده از آنها براي نام تجاري خود انجام دهيد.

به همين دليل ما برخي از اطلاعات زير را در مورد آنچه كه يك غلاف instagram است و چگونه مي تواند بر كسب و كار شما تاثير بگذارد.

(هشدار اسپويلر: ما فكر نمي كنيم كه آنها بهترين سرمايه گذاري براي كسب و كارهاي كوچك هستند. ما توضيح خواهيم داد كه چرا در زير به شما كمك مي كند بهترين تصميم را براي نام تجاري خود به شما كمك كنيد.)

Instagram pod

با Instagram Pods، شما به ديگران در گروه خود تكيه مي كنيد تا نظر خود را به عنوان يك راه براي تقويت تعامل و نمايش اينستاگرام نشان دهيد كه محتواي شما با كيفيت بالا است.
يك غلاف Instagram چيست؟

تغييرات به الگوريتم Instagram باعث كاهش قابل توجهي براي بسياري از كسب و كارها مي شود.

هدف Instagram اين بود كه الگوريتم آن را به روز رساني كند تا تجربه اي بهتر براي كاربران آن ارائه دهد. Insta مي خواهد كاربران را بيشتر از آنچه كه در خوراك خود مراقبت مي كنند، نشان دهد.

با اين حال، اين تغييرات نيز باعث شده است كه كسب و كار توسط پيروان آنها ديده شود.

الگوريتم جديد Instagram باعث مي شود كه كاربران ديگر پست ها را در فيد هاي خود ببينند.

در عوض، محتوايي كه يك كاربر در خوراك خود مي بيند بر اساس تعامل است.

پست ها با دوست داشتن بيشتر، سهام، نظرات، نمايش ها، صرفه جويي، و غيره سيگنال به Instagram كه محتواي با كيفيت بالا و چيزي است كه بيشتر بيننده ممكن است دوست دارد به ديدن.

 

قوانين سئو

الگوريتم Instagram علاوه بر پاداش دادن به اين پست ها با سطوح بالاتر تعامل، به موقع به موقع پست و ارتباط كاربر با ارسال شخصي توجه مي كند.

هنگامي كه اين تغيير الگوريتم رخ داد، بسياري از شركت ها دريافتند كه پيروان آنها فقط محتواي خود را به طور منظم نمي بينند.

كه موجب كاهش معيارهاي مانند تعامل و تبديل براي بسياري از كسب و كارهايي كه از Instagram براي بازاريابي استفاده مي كنند، كاهش مي يابد.

به همين دليل غلاف Instagram متولد شد.

IG Pod يك گروه از صاحبان كسب و كار دوست داشتني است كه با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند و با پست هاي يكديگر همكاري مي كنند.

هدف اين غلاف ها اين است كه به پست هاي مربوط به تعاملات بالا كمك كند تا هر حساب بتواند در الگوريتم Instagram بهتر رتبه بندي شود.

ايده در اينجا اين است كه بيشتر تعامل با پست ها، احتمالا Instagram اين پست ها را به عنوان ارزشمند مشاهده مي كند، در نتيجه افزايش قابل توجهي در پلت فرم.
چگونه Instagram غلاف كار مي كند

بياييد كمي عميق تر شويم كه چگونه اين Instagram غلاف كار مي كند ...

Instagrammers با هم در يك گروه همكاري مي كنند و موافقت مي كنند تا با يكديگر همكاري كنند تا حساب كاربري خود را در Instagram افزايش دهند.

به طور معمول، اعضاي POD از طريق پيام مستقيم (DM) ارتباط برقرار خواهند كرد.

با اين حال، برخي از غلاف هاي Instagram يك گروه خصوصي فيس بوك يا ساير برنامه هاي پيام رساني مانند Telegram ايجاد خواهند كرد.

اين است كه چگونه اعضاي POD به يكديگر اجازه مي دهند كه چه زماني يك پست جديد داشته باشند.

هنگامي كه اعضاي POD اعلان را در چت گروهي خود ارسال مي كنند تا به ديگران بگويند كه محتواي جديد را ارسال كرده اند.

هر كس ديگري در اين گروه از پست بازديد خواهد كرد و با دوست داشتن پست و همكاري با آن ارتباط برقرار خواهد كرد.

اميد اينجاست كه اين "واقعي" تعامل به Instagram نشان مي دهد كه پست محتواي كيفيت است.

وستاگرام محتوا را به طور گسترده اي به فيد هاي كاربران برند تبديل مي كند.

برخي از غلاف هاي Instagram كوچك هستند، اما ديگران مي توانند بسيار بزرگ شوند. بزرگتر گروه، پتانسيل بيشتري براي افزايش تعامل است.

با اين حال، گروه هاي بزرگتر نيز مي توانند مسائل را با افرادي كه پيوستن دارند، اما در كمك به اعضاي ديگر سرمايه گذاري نمي كنند.

به عنوان مثال، آنها از نظرات بهره مند خواهند شد و محتواي خود را دوست دارند، اما ممكن است ناديده بگيرند تا با محتواي ديگران شركت كنند.

 

تبليغات در گوگل چيست

بسياري از كاربران Instagram نيز در چندين غلاف Instagram مانند گروه هاي تعامل Instagram و Instagram Comment Pods شركت خواهند كرد.

اگر چه اين امر به طور قابل توجهي پتانسيل شما را براي تعامل بهبود مي بخشد، همچنين نياز به انجام دو برابر كار در مشاركت با پست هاي ديگران دارد.

اين مي تواند تبديل به زمان بسيار وقت گير و از بين بردن كاربران از تمركز بر وظايف مهم مانند توسعه محتواي عالي شود.

Instagram pod

اعضاي غرفه هاي Instagram اغلب به پست هاي جديد خود در پيام هاي مستقيم به اشتراك مي گذارند، و آن را براي اعضاي ديگر به راحتي مي بينيد، مانند و نظر خود را در مورد محتواي خود.
آيا Instagram Pods واقعا به افزايش تعامل كمك مي كند؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۲:۵۱ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی