سئو مستر
سئو مستر

به هر شركتي نگاهي بيندازيد و اولين چيزي كه متوجه مي شويد اين است كه چيست؟ گرافيك، درست است؟ خواه اين يك تبليغ باشد، يك پست GIF در رسانه هاي اجتماعي، بروشور، بروشور و غيره.

يك تصوير به طور كلي ارزش هزار كلمه دارد، اما در اين مورد حداقل 58 اصطلاح طراحي گرافيكي ارزش دارد.

اين 58 اصطلاح طراحي گرافيك به شما كمك مي كند تا به راحتي در دنياي طراحي گرافيك حركت كنيد.

 

انواع كلمات كليدي

دانستن اينكه كدام عبارات چه معنايي دارند و چگونه در تصاوير ديجيتالي كمپين بازاريابي شما اعمال مي شوند براي هر شركتي حياتي است.

با وجود بسياري از اصطلاحات طراحي گرافيك، همه چيز مي تواند كمي آشفته شود.

به همين دليل است كه تصميم گرفته‌ام آنها را در چهار دسته از هم جدا كنم تا كمي آسان‌تر بتوانيم از ميان آنها استفاده كنيم: رنگ، طرح، نوع و برند.
اصطلاحات طراحي گرافيك مربوط به: رنگ

اجازه دهيد با اولين چيزي كه توجه ما را جلب مي كند، رنگ شروع كنيم.

همانطور كه در يكي از وبلاگ هاي اخير ما درباره 10 نكته طراحي گرافيك خلاقانه براي رسانه هاي اجتماعي بحث شد، ما به اهميت رنگ در كمپين رسانه هاي اجتماعي اشاره كرديم.

حالا بياييد ببينيم كدام عبارات چه معاني دارند و چرا براي كمپين بازاريابي ديجيتال شما مهم است!
1. CMYK

اين مدل رنگي مناسب براي محصولات چاپي شماست. CMYK يك فرآيند چاپ 4 رنگ است كه از فيروزه اي، سرخابي، زرد و سياه تشكيل شده است.

اين رنگ ها روي اشياء چاپي بهترين كار را دارند.

تا به حال فكر كرده ايد كه چرا يك رنگ زيبا را روي صفحه انتخاب مي كنيد تا در سايه اي غير از آنچه صفحه نمايش نشان مي دهد چاپ شود؟

به احتمال زياد فرمت رنگي اشتباهي را انتخاب كرده ايد، خوشبختانه اكنون تفاوت را مي دانيد!
2. RGB

زماني كه با هر چيز ديجيتالي سروكار داريد، فرمت رنگي RGB است كه بايد به آن توجه كنيد.

RGB مخفف قرمز، سبز و آبي است، اين سه رنگ براي هر نوع صفحه نمايش ديجيتال مناسب هستند.

اصطلاحات طراحي گرافيك

رنگ ها، تن ها، سايه ها، اوه من!
3. رنگ

رنگ ها خالص ترين شكل رنگ هاي اصلي هستند. آنها قرمز، نارنجي، زرد، سبز، آبي و بنفش هستند.
4. سايه

سايه اضافه كردن رنگ سياه به رنگ خالص است.
5. رنگ

رنگ اضافه كردن رنگ سفيد به رنگ خالص است.
6. لحن

تن به عنوان افزودن خاكستري به رنگ خالص شناخته مي شود.

تئوري رنگ
7. اشباع

لحظه اي به تمام تصاوير روشن و رنگارنگي كه در وب سايت ها يا پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي مي بينيد فكر كنيد.

به احتمال زياد طراح پشت آن تصوير تصوير را اشباع كرده است تا براي چشم جذاب تر به نظر برسد.

 

تبليغات در گوگل چيست

 اشباع شدت و زنده بودن يك رنگ است.
8. گراديان

گراديان تغيير تدريجي از يك رنگ به رنگ ديگر است.

اين نوع رويكرد طراحي گرافيك دقيقاً همان كاري است كه اينستاگرام هنگام تغيير لوگو انجام داد.

تكنيك طراحي گرافيكي گراديان
9. كد هگز

هگز يك عدد شش رقمي است كه پس از هشتگ قرار مي گيرد. براي نشان دادن رنگ ها و اغلب آنچه طراحان گرافيك در برنامه هاي طراحي كامپيوتري استفاده مي كنند استفاده مي شود.

همچنين هنگام ويرايش رنگ ها در قالب HTML مفيد است.

رنگ هاي شش گوش
10. پالت

پالت رنگي فراتر از طيف رنگ هاي مورد استفاده در يك طرح است. اينها رنگ هايي هستند كه به خوبي با هم كار مي كنند و برند شما را به هم نزديك مي كنند.

به اين فكر كنيد كه جوآنا گينز چگونه از يك پالت رنگي متمايز براي بازسازي خانه هاي مزرعه خود استفاده مي كند.

اين چند اصطلاح بعدي مي تواند كمي دلهره آور و درك آن سخت به نظر برسد.

نگران نباشيد، من يك نمودار كوچك زيبا براي توضيح بصري معني آنها اضافه كرده ام. منظورم اين است كه اين مقاله اصطلاحات طراحي گرافيك است.
11. تك رنگ

يك پالت رنگي تك رنگ از رنگ هاي مختلف تنها با يك رنگ استفاده مي كند.
12. مشابه

رنگ‌هاي مشابه به رنگ‌هايي گفته مي‌شود كه در چرخه رنگ مجاور يكديگر هستند (به عنوان مثال: قرمز-بنفش، قرمز و قرمز-نارنجي).
13. مكمل

رنگ هاي مكمل در چرخه رنگ متضاد هستند. اين تقريباً شبيه يك كنتراست است و به برخي از گرافيك‌هاي شما «POP» اضافي مي‌دهد.
14. سه گانه

رنگ هاي سه گانه سه رنگي هستند كه به طور مساوي روي چرخه رنگ قرار مي گيرند.

يك رنگ، رنگ غالب، رنگ دوم ساپورت و سومين رنگ برجسته خواهد بود.

چرخ رنگ
15. پنتون

"سيستم تطبيق پنتون" يك سيستم رنگ استاندارد است كه به ويژه براي شناسايي هر تن با دقت دقيق ايجاد شده است.

بنابراين، هر رنگي كه در اين طبقه بندي قرار مي گيرد، با هدف ساده سازي فرآيند استفاده از يك تن رنگ دقيق در طرح ها و چاپ ها شماره گذاري مي شود.
16. رنگ هاي گرم

رنگ هاي گرم را مي توان در نيمي از چرخه رنگ يافت (قرمز، نارنجي، زرد و صورتي).
17. رنگ هاي سرد

رنگ هاي سرد نيمه ديگر را اشغال مي كنند (آبي، سبز و بنفش).
18. نظريه رنگ

مطالعه در مورد اينكه چگونه رنگ ها باعث ايجاد احساس در افراد مي شوند و تأثير آنها بر يك طرح به عنوان نظريه رنگ شناخته مي شود.

تئوري رنگ براي كشف بهترين انواع رنگ ها براي كار در نمونه هاي طراحي مختلف استفاده مي شود.

به عنوان مثال، انتخاب يك طرح پاستل براي وب سايتي كه نياز به احساس نرمي دارد. يا انتخاب رنگ قرمز و زرد براي يك آگهي مجله كه نياز به برانگيختن انرژي دارد.

 

تبليغات در گوگل چيست

 

اصطلاحات طراحي گرافيك مرتبط با: طراحي

اكنون كه رنگ هاي شما را كاملاً رنگي كرده ايم. (ببينيد من آنجا چه كار كردم؟) اجازه دهيد به جنبه طراحي كمپين بازاريابي ديجيتال شما برويم.

اين چند عبارت طراحي گرافيكي بعدي به كمپين شما كمك مي كند تا كمپين شما را به بهترين بودن نزديكتر كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۳:۵۸ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]

47 درصد از ارزش تبليغات در 3 ثانيه اول مصرف مي شود.

اين 3 ثانيه است كه براي جلب توجه استفاده مي كنيد. اما مانند بسياري از چيزها در تجارت، گفتن آن آسان تر از انجام دادن است.

 

ايده پست اينستاگرام

شما مي توانيد زمان و هزينه زيادي را براي كشف نحوه ايجاد يك تبليغ فيس بوك از طريق آزمون و خطا تلف كنيد.

يا اسرار مورد استفاده كارشناسان را كشف كنيد. آيا مي خواهيد بدانيد چگونه يك تبليغ فيس بوك ايجاد كنيد كه توجه را به خود جلب كند؟ در اينجا چيزي است كه شما بايد بدانيد.
چرا فيس بوك براي كسب و كارهاي كوچك معنا دارد؟

كاربران فعال فيس بوك در حال افزايش هستند. سالانه 11 درصد افزايش يافته و به بيش از 2 ميليارد رسيده است.

آمار بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

مجله Entrepreneur تبليغات فيس بوك را سريع ترين راه براي كسب درآمد مي داند.

Social Media Examiner دريافت كه فيس بوك اولويت شماره 1 در ميان بازاريابان حرفه اي است. فروش، قرار گرفتن در معرض، ترافيك و سرنخ را افزايش مي دهد.

بنابراين به بيان ساده، داشتن يك صفحه فيس بوك براي كسب و كارتان مي تواند به شما كمك كند تا به مشتريان جديد زيادي دست پيدا كنيد.

و زماني كه يك استراتژي بازاريابي قوي در فيس بوك داريد كه صفحه كسب و كار شما را هدايت مي كند.

شما قادر خواهيد بود تبليغات جديد موفقي را بدون زياده روي در بودجه تبليغات خود ايجاد كنيد.

بياييد ببينيم چگونه به شما كمك مي كنيم تا از طريق فيس بوك به اين نتايج برسيد.
مخاطب هدف خود را بشناسيد

اولين و مهمترين چيزي كه بايد در مورد نحوه ايجاد يك تبليغ فيس بوك بدانيد كه …

... نتايج را ارائه مي دهد اين است - بدانيد كه هدف شما چه كسي است و مستقيماً از آنها با تبليغات درخواست كنيد.

هر كسب‌وكاري پايگاه مخاطبان سفارشي خود را ايجاد مي‌كند، و شما مي‌خواهيد مطمئن شويد كه واجد شرايطترين سرنخ‌ها را جذب مي‌كنيد.

اگر فقط در مورد هدف خود در سطح بالا (سن، جنسيت، سطح درآمد و غيره) مي دانيد، جستجوي عميق تر اين است كه چگونه يك تبليغ فيس بوك كارآمد ايجاد كنيد.

نتايج بهتري بگيريد و پول كمتري براي انجام آن خرج كنيد.

اهداف، علايق و چالش هاي آنها چيست؟ فيس بوك در طول سال ها داده هاي زيادي را جمع آوري كرده است. هنگامي كه براي يك تبليغ پرداخت مي كنيد، به داده ها دسترسي داريد.

شما مي توانيد با موارد بسيار جالبي مانند:

    نقش هاي شغلي معمولي
    اجاره‌دهنده/مالك
    سن كودكان
    وضعيت رابطه
    علايق تناسب اندام
    سرگرمي ترجيحي
    سرگرمي ها
    سالگرد آينده يا رويدادهاي ديگر

چگونه يك تبليغ فيس بوك ايجاد كنيم

شروع به جمع آوري چند پروفايل نوشته شده كنيد.

همانطور كه وارد بخش ايجاد تبليغات واقعي در نحوه ايجاد يك تبليغ فيس بوك مي شويم، به نحوه تراز كردن تبليغات با هدف آنها مي پردازيم تا واقعاً مرتبط باشند.

 

راهنماي تگ منيجر

مرتبط بودن بيشتر به بالا بردن امتياز ارتباط شما كمك مي كند.
امتياز مرتبط چيست؟

آيا سعي مي كنيد تا جايي كه مي توانيد به افراد بيشتري دسترسي پيدا كنيد؟ شما نمي‌خواهيد كسي را كنار بگذاريد يا يك مشتري بالقوه را حذف كنيد، درست است؟

بسياري از مشاغل كوچك كه با آنها صحبت مي كنيم اين ذهنيت را دارند.

آنها متوجه نمي شوند كه در اين فرآيند فقط افراد زيادي را كه هرگز مشتري نخواهند بود آزار دهند.

اين افراد در عوض مي‌توانند تبليغاتي را ببينند كه براي چيزهايي كه واقعاً مي‌خرند لذت مي‌برند. اما شما فضاي تبليغات را اشغال مي كنيد.

كاربر فيس بوك كمتر از تجربه فيسبوك خود راضي است.

و فيس بوك پس از آن درآمد تبليغاتي را از دست مي دهد كه اگر تبليغ ديگري را نشان مي داد به دست مي آورد.

به همين دليل، فيس بوك به كسب و كارهايي كه تبليغات را فقط به افرادي نشان مي دهد كه احتمالاً با آن تبليغ درگير هستند، پاداش مي دهد.

امتياز مربوط به فيس بوك

براي انجام اين كار، فيس بوك نحوه واكنش افرادي كه تبليغ شما را مي بينند به آن رديابي مي كند. آنها اين را با داده هاي رقيب و ديگر صنعت مقايسه مي كنند.

سپس به تبليغ شما يك امتياز مرتبط از 1 تا 10 مي دهند كه 10 مرتبط ترين است.

فيس بوك امتياز شما را به پيشنهاد پولي شما اضافه مي كند.

اگر شخصي با امتياز كمتر براي همان فضا پيشنهاد بيشتري بدهد، فيس بوك اين فضا را با تخفيف در اختيار شما قرار مي دهد.

اين امتياز را بالا نگه داريد تا هزينه هاي تبليغات را پايين نگه داريد. اين همان چيزي است كه اين مقاله در مورد آن است.

جلب توجه براي افزايش آن امتياز مربوط. بهترين بازگشت سرمايه ممكن را در فيس بوك دريافت كنيد.

اين نحوه ايجاد يك تبليغ فيس بوك است.
مراحل نحوه ايجاد يك تبليغ در فيس بوك

تبليغات فيس بوك شما به طور جادويي بي نقص ظاهر نمي شوند، بنابراين بايد براي موثرسازي آنها تلاش كنيد.

خوشبختانه، كارشناسان تبليغات ما سال ها با فيس بوك كار كرده اند و بهترين راه ها را براي اجراي يك حساب تبليغاتي شناسايي كرده اند.

در اينجا يك راهنماي گام به گام آورده شده است كه به شما در اجراي تبليغات تجاري موفق فيس بوك كمك مي كند.

    يك بودجه ايجاد كنيد
    نوع مناسب تبليغات را انتخاب كنيد
    گرافيك و پيام طنين انداز ايجاد كنيد
    در مورد اهداف خود صادق باشيد
    يك بازه زماني براي تبليغات انتخاب كنيد

1. يك بودجه ايجاد كنيد

قيمتي كه براي تبليغ مي پردازيد معيار مهمي براي پيگيري است. اما اين تنها هزينه شما در يك كمپين تبليغاتي نيست.

اگر مي خواهيد بدانيد كه چگونه يك تبليغ فيس بوك ايجاد كنيد كه نتيجه بگيرد، همه هزينه ها را از قبل در نظر بگيريد.

پيرامون آن برنامه ريزي كنيد.

كساني كه بودجه ندارند در نهايت براي تبليغات بيش از حد خرج مي كنند، بدون اينكه متوجه شوند كاري كه انجام مي دهند كار نمي كند.

آنها از هزينه هايي كه در نظر نگرفته اند شگفت زده شده اند.

بودجه معمولي رسانه هاي اجتماعي شامل موارد زير است.

اگر خودتان بسياري از اين كارها را انجام مي دهيد، هنوز بايد زمان مورد نياز را در نظر بگيريد. بالاخره زمان پول است.

 

راهنماي تگ منيجر

    هزينه به ازاي هر كليك
    تحقيق و برنامه ريزي
    ايجاد آگهي
    مديريت كمپين
    تجزيه و تحليل، آزمايش و بهينه سازي مداوم
    صفحات فرود در وب سايت شما - اگر تبليغ مستقيم باشد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۵:۵۸ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی