سئو مستر
سئو مستر

51 درصد از مردم ترجيح مي دهند زماني كه مشاغل محصولات خود را به صورت آنلاين تبليغ مي كنند ، خريد كنند. 80 درصد مردم در اين ماه چيزي خريداري كرده اند.

 

مردم آنجا هستند. آنها محصولات آنلاين مي خواهند. شما فرصت ها را مي بينيد.

 

قوانين سئو

اما اين چالش زماني ظاهر مي شود كه سعي مي كنيد محصولات را به صورت آنلاين تبليغ كنيد. رقابت شديد و اغلب جهاني است.

شما اسامي بزرگي مانند آمازون داريد كه بايد با آنها مبارزه كنيد. با داغ شدن رقابت ، هزينه تبليغات افزايش مي يابد.

پيدا كردن روشي كه براي شما و كسب و كار شما مناسب است تفاوت بين پرداخت هزينه هاي خريد ناپايدار است…

… و كسب سود در بازار تجارت الكترونيك.

هرچه روشهاي بازاريابي ديجيتالي شما بيشتر هم تراز باشد ، ROI بهتري خواهيد داشت. اين بدون توجه به رقابت است.

بياييد بهترين روش هاي تبليغات آنلاين محصولات را بررسي كنيم و ببينيم كدام روش به نفع تجارت شما خواهد بود.
تبليغات در شبكه هاي اجتماعي

تبليغات در شبكه هاي اجتماعي و تجارت الكترونيك دست به دست هم مي دهند. 52 درصد از فروش محصولات را مي توان به فيس بوك نسبت داد.

حدود 75 درصد نقاط تماس خريدار با ماركي كه از طريق شبكه هاي اجتماعي خريداري مي كنند.

يك مطالعه موردي Nuestar نشان داد كه تبليغات Pinterest با 5 برابر فروش 30 درصد از تبليغات نمايش داده شده موثرتر هستند. ROI خيره كننده 28: 1 ارائه داد.

اما آيا فيس بوك ، Pinterest يا پلتفرم ديگري براي نام تجاري ، مخاطبان و محصولات شما مناسب است؟ بياييد نگاهي به هر كدام بيندازيم.

    تبليغات فيس بوك
    تبليغات اينستاگرام
    تبليغات Pinterest

تبليغات فيس بوك

آيا تبليغات فيس بوك را در نظر داريد؟ در اينجا چيزي است كه بايد بدانيد.

هزينه

ميانگين هزينه فيس بوك براي هر كليك (CPC) حدود 0.40 دلار است.

در صورت داشتن نرخ تبديل مناسب ، مي توانيد محصولات خود را با قيمت 10 دلار در روز به صورت آنلاين تبليغ كنيد.

هزينه هاي شما بسته به عوامل خاصي مي تواند افزايش يابد. مهم است كه آنها را در نظر بگيريد تا بيشترين استفاده را از تبليغات فيس بوك ببرند.

اول ، اگر در كشورهاي خاصي فروش داريد ، CPC ممكن است بالاتر باشد. اين نمودار Adespresso نشان مي دهد كه متوسط CPC در ژاپن 0.73 دلار است.

اگر در يونان بازاريابي كنيد ، ممكن است 0.17 دلار پايين باشد. اين داده هاي سال 2016 است ، بنابراين در دو سال گذشته كمي افزايش يافته است.

 

انواع كلمات كليدي

داده هاي CPC

دوم ، زمان سال را در نظر بگيريد.

فقط به اين فكر كنيد كه چند نوع تبليغ ديگر براي انواع خاصي از محصولات قبل از روز ولنتاين ، هالووين يا كريسمس مشاهده مي كنيد.

اگر مي خواهيد از بازار فصلي استفاده كنيد ، مي توانيد انتظار داشته باشيد كه هزينه ها بيشتر شود.

به طور كلي ، شما بيشترين پول را براي تبليغات رسانه هاي اجتماعي از ماه اكتبر تا دسامبر هزينه خواهيد كرد.

ثالثاً ، هزينه ها نيز تحت تأثير سن شما قرار مي گيرد. هدف قرار دادن كاربران 45 تا 65 ساله در واقع هزينه بيشتري دارد.

اين تعجب آور نيست زيرا اين گروه سني اغلب پول بيشتري براي خرج كردن دارند.

چهارم ، زمان نمايش تبليغات شما بر قيمت آن تأثير مي گذارد.

وقتي مردم قبل از كار فيس بوك را چك مي كنند و بعد از ظهرها بعد از ساعات كاري معمولي ، هزينه ها صبح زود افزايش مي يابد.

اما اين بسته به آنچه مي فروشيد متفاوت است. برخي از محصولات داراي يك محدوده زماني معمولي هستند.

به عنوان مثال ، اكثر مردم به فكر شام در اواخر بعد از ظهر هستند.

اين زماني است كه به احتمال زياد روي تبليغات حساس به زمان كليك مي شود. بهترين زمان براي نمايش تبليغات از نظر تبديل است.

اما گران ترين آن نيز هست

در مثال زير ، سرويس غذا Blue Apron تبليغات خود را در 4:30 بعد از ظهر ، درست قبل از زمان شام ، اجرا مي كند.

هزينه اين تبليغات بيشتر از هزينه آن در ساعت 10 شب يا 6 صبح است ، اما آنها بديهي است كه هزينه آن را براي آن زمان اصلي ارزش دارند.

زمان تبليغات فيس بوك

قرار دادن آگهي همچنين مي تواند هزينه شما را افزايش دهد. اگر مي خواهيد يك آگهي در فيد خبري نمايش داده شود يا اينستاگرام انتظار هزينه بيشتري را داريد.

دليلش اين است كه در اين مكان ها توجه بيشتري را جلب خواهيد كرد.

و در نهايت ، اگر محصول شما عمدتا توسط زنان خريداري مي شود ، معمولاً هزينه بيشتري پرداخت مي كنيد.

به عنوان يك جمعيت شناسي بسيار گسترده ، دسترسي به زنان به سادگي رقابتي تر است. مشاغل بيشتري براي آنها بازاريابي مي كنند.

مهم است كه بفهميد CPC شما چه چيزي را افزايش مي دهد.

متوجه خواهيد شد كه اين عوامل و عوامل مشابه هزينه تبليغات شما را در هر بستر رسانه اجتماعي افزايش مي دهد.

به آنچه ابزارهاي تجزيه و تحليل شما به شما مي گويند توجه كنيد كه ضمن فروش بيشتر ، هزينه ها را پايين نگه داريد.

نرخ كليك مورد انتظار (CTR) شما حدود 0.90 است ، اما برخي از صنايع بهتر از ديگران عمل مي كنند.

نرخ كليك از طريق فيس بوك

بهترين محصولات براي فروش در فيس بوك

فيس بوك براي هر نوع محصول يا خدمات قانوني يا غيرقابل بحث بسيار مناسب است.

تقريبا 1.5 ميليارد نفر روزانه وارد سيستم مي شوند. علايق و رفتار خريد آنها گسترده است.

جاي تعجب نيست كه فناوري ، خرده فروشي ، پوشاك ، زيبايي و تناسب اندام بيشترين كليك را در فيس بوك دارند.

قوانين ويژه اي كه بايد بدانيد

تقريباً مي توانيد هر چيزي را در فيس بوك بفروشيد. اما آنها محدوديت هايي را ايجاد مي كنند.

 

چك ليست سئو وب سايت

آنها به شما اجازه نمي دهند موارد زير را از طريق سيستم آگهي خود بفروشيد:

    غيرقانوني ، Rx ، داروهاي تفريحي ، دخانيات و لوازم مربوطه
    مكمل هايي كه ناامن محسوب مي شوند
    اسلحه گرم
    حيوانات
    محصولات/خدماتي كه از دزدي دريايي پشتيباني مي كنند
    محتواي قابل بارگيري
    درميان ديگران

هنگام ايجاد خلاقيت ، متن را كمتر از 20 درصد فضاي تبليغات نگه داريد.

اين فقط يك قانون رسانه هاي اجتماعي در فيس بوك نيست. در واقع تبليغات در رسانه هاي اجتماعي عملكرد كمتري دارند

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۷:۲۳ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی