سئو مستر
سئو مستر

پاسخ ساده اين است: بله. اجتماعي پولي كار مي كند.

اين همان چيزي است كه در استراتژي بازاريابي خود به آن نياز داريد تا درآمد را افزايش دهيد و مشتريان وفادار خود را براي خريد بيشتر بازگردانيد.

 

راهنماي تگ منيجر

امسال بيش از 3 ميليارد نفر به طور فعال از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. اين اعداد همچنان در حال افزايش هستند.

فقط در سال گذشته به 13 درصد رسيده است. 42 درصد از 7.5 ميليارد كاربر اينترنت، كاربران فعال رسانه هاي اجتماعي هستند.

نزديك به 3 ميليون نفر اين كار را از طريق دستگاه هاي تلفن همراه انجام مي دهند. رسانه هاي اجتماعي جايي است كه مردم در آن هستند.

اما به عنوان يك فرد واقع بين، مي دانيد كه اين به تنهايي به معناي كارآمد بودن تبليغات رسانه هاي اجتماعي نيست.

گروه تحقيقاتي Statista تخمين مي زند كه درآمد تبليغات در سال 2020 از 51 ميليارد دلار فراتر خواهد رفت كه نسبت به سال قبل 11 درصد افزايش داشته است.

يك نظرسنجي CMO اين را نشان داد: همانطور كه مشاغل همچنان از طريق كانال هاي اجتماعي به نتايج مي رسند.

آنها بودجه تبليغات رسانه هاي اجتماعي خود را در سال جاري 32 درصد افزايش مي دهند.

كارشناسان انتظار دارند طي 5 سال آينده تقريباً دو برابر شود.

بودجه رسانه هاي اجتماعي پرداخت شده است

بياييد بررسي كنيم كه چگونه، كجا، چرا، و چه چيزي براي اينكه تبليغات رسانه هاي اجتماعي براي شما كار كند، مورد نياز است.
اجتماعي پولي چيست؟

اجتماعي پولي فرآيند تبليغ يك تجارت از طريق تبليغات و محتواي حمايت شده در پلتفرم هاي شخص ثالث است.

تفاوت بين جستجوي پولي و اجتماعي پولي چيست؟

اگرچه هر دو به عنوان تلاش هاي تبليغات آنلاين در نظر گرفته مي شوند.

تفاوت اصلي اين است كه اجتماعي پولي به محتواي تبليغاتي اشاره دارد كه معمولاً در پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي منتشر مي شود.

در حالي كه جستجوي پولي به محتواي تبليغاتي اشاره دارد كه به طور خاص در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERP) قرار مي گيرد.

در حالي كه هر دو از تبليغات پولي براي جذب ترافيك بيشتر استفاده مي كنند، انواع تبليغات، قالب هاي تبليغاتي و مكان اين تبليغات متفاوت است.

اكنون كه به تعريف و تفاوت آن با جستجوي پولي پرداختيم، بياييد به مزاياي استفاده از تبليغات اجتماعي پولي بپردازيم.
چگونه اجتماعي پولي بهترين عملكرد را دارد

براي به دست آوردن نتايج با تبليغات رسانه هاي اجتماعي، بدانيد چرا مردم از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند و تلاش هاي بازاريابي را حول آن انجام دهيد.

مردم به دلايل مختلفي از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. در ميان آنها، 4 مورد برتر طبق تحقيقات Hootsuite عبارتند از:

    با دوستان همراه باشيد (41%)
    بدانيد در سراسر جهان چه اتفاقي مي افتد (40%)
    مقابله با كسالت (39%)
    خود را سرگرم مي كنند (37%)

خريد چيزها در رتبه 8 قرار مي گيرد، نمايشي قابل احترام براي چيزي كه بسياري از مردم نمي خواهند اعتراف كنند كه براي آن از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند.

اهداف اجتماعي پولي خود را با يك يا چند مورد از 4 دليل اصلي استفاده مردم از رسانه هاي اجتماعي تركيب كنيد.

آن وقت است كه كارهاي اجتماعي با پول در بهترين حالت خود قرار دارند.
چگونه از تبليغات رسانه هاي اجتماعي استفاده نكنيم

بيش از 45 درصد از كاربران اينترنت مسدود كننده هاي تبليغاتي دارند.

حتي اگر تبليغات شما مسدود نمي شود، اين واقعيت را نشان مي دهد كه امروزه مردم از تبليغات سنتي خسته شده اند.

يك مطالعه Adobe نشان داد كه 50٪ از مردم با ديدن تبليغات آنها را ناديده مي گيرند. آنها فكر مي كنند انجام اين كار آسان است.

احتمالاً همپوشاني وجود دارد. اما اگر بگوييم 45٪ (مسدود كننده هاي تبليغات) به اضافه 50٪ (بي توجه ها)، اين تقريباً همه است.

اجتماعي پولي زماني بهترين كار را انجام مي دهد كه حس تبليغات را نداشته باشد. تبليغات زماني كه بسيار مرتبط هستند و در ابتدا به دنبال تعامل هستند شبيه تبليغات نيستند.

تبليغ كنندگان به اين موضوع توجه دارند.

57 درصد از Millennials و 41 درصد از Gen X فكر مي كنند كه تبليغ كنندگان در ارسال تبليغات مرتبط تري كه شبيه تبليغات در رسانه هاي اجتماعي نيستند، بهتر شده اند.

 

گوگل ادز چيست

كيفيت اجتماعي پرداخت شده

اگر اينطور نيستيد، كمپين هاي تبليغاتي شما با مشكل مواجه خواهند شد. حتي ممكن است به نظر برسد كه تبليغات اجتماعي كار نمي كنند.
كجا مي توانيد از تبليغات اجتماعي پولي استفاده كنيد

وقتي مي گوييم «اجتماعي پولي» ممكن است به طور خودكار به فيس بوك فكر كنيد. فيس بوك با دلايل خوبي براي بسياري از مشاغل انتخاب برتر است.

اين به كسب و كارها اجازه مي دهد تا واقعاً پيشرفت كنند و تبليغات را براي مشتريان احتمالي خود ارسال كنند.

اما ممكن است بهترين كانال ديجيتال ماركتينگ براي شما نباشد كه بتوانيد تمام هزينه هاي تبليغات خود را صرف كنيد.

هنوز تبليغات توييتر، تبليغات اينستاگرام، تبليغات لينكدين و موارد ديگر وجود دارد.

نكته اصلي اين است كه گزينه هاي تبليغات اجتماعي خود را بررسي كنيد. مطمئن شويد كه پلتفرمي كه انتخاب مي‌كنيد يكي از موارد زير است:

گزينه هاي تبليغات اجتماعي خود را كاوش كنيد. مطمئن شويد كه پلتفرمي كه انتخاب مي‌كنيد يكي از موارد زير است:

    توسط مخاطبان هدف شما استفاده مي شود
    شما درك مي كنيد (چگونه مردم از آن استفاده مي كنند)
    جايي كه مي توانيد ثابت قدم باشيد
    در ساختن استراتژي‌ها راحت هستيد

اين پلتفرم اغلب جايي است كه در گذشته به نتايجي رسيده ايد.

اما درك اين نكته مهم است كه چشم انداز رسانه هاي اجتماعي سال به سال و حتي ماه به ماه تغيير مي كند.

به عنوان مثال، توييتر كه هنوز براي برخي از مشاغل عالي است، سال گذشته تعداد زيادي از كاربران فعال خود را از دست داد.

تابستان امسال، آنها بيش از 1 ميليون حساب جعلي را با توييت‌هاي اسپم حذف كردند.

آنها مدتي بود كه اين اكانت ها را تماشا مي كردند و در نهايت اين حركت را انجام دادند.

در دراز مدت، اين يك چيز عالي براي توييتر است. در كوتاه مدت، برخي از كاربران را تحت تاثير قرار مي دهد.

تغييرات اخير در اسنپ چت باعث غوغا برخي از كاربران شد و ارزش بازار اين شركت را بيش از يك ميليارد دلار كاهش داد.

 

ايده پست اينستاگرام

هنوز يك مكان عالي براي تبليغات است. اما اين ممكن است بر مخاطبان هدف شما تأثير بگذارد.

در عين حال اينستاگرام با سرعتي خارق العاده در حال جذب كاربران است. آنها با سرويس تبليغات فيس بوك همكاري كرده اند تا تبليغات را در هر دو پلتفرم ارائه دهند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۶:۲۸ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی