سئو مستر
سئو مستر

نمي خواهيد مشتريان شما چنين احساسي داشته باشند.

ما به شما بينشي در مورد استانداردهاي طراحي وب مانند ناوبري، طرح رنگ ارائه مي دهيم.

 

ايده پست اينستاگرام

و استفاده از رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي ايميلي براي اطمينان از موفقيت بيشتر كسب و كار و بهينه سازي سرنخ ها.

ما همچنين به شما نكاتي را در مورد نحوه جلوگيري از اشتباهات رايج طراحي مانند تاخير در زمان بارگذاري سايت و چيدمان هاي به هم ريخته به شما خواهيم داد.

ما فهرستي از 10 بهترين روش طراحي وب را كه بايد براي موفقيت بيشتر در كسب و كار پياده سازي كنيد، گردآوري كرده ايم.

10 بهترين روش طراحي وب براي كسب و كار شما

1. برندسازي را ثابت نگه داريد

طراحي وب سايتي كه فاقد برندسازي ثابت است، استرس زا و گيج كننده است. تعداد زيادي وب سايت برند وجود دارد كه در همه جا وجود دارند.

تشخيص اينكه رنگ برند آنها چيست، لوگوي آنها چگونه است، موقعيت خود را چگونه نشان مي دهند يا حتي خدماتي كه ارائه مي دهند دشوار است.

بهترين روش در طراحي وب سايت B2C و B2B اين است كه برندسازي را در كل سايت ثابت نگه داريد.

فقط از رنگ‌ها، آرم‌ها و كلمات از پيش تعيين‌شده برند در هر صفحه وب‌سايت استفاده كنيد.

اين امر در مورد تصاوير، نمادنگاري، تايپوگرافي و ويديوها نيز صدق مي كند.

داستان يك برند بايد در هر قسمت از طراحي مشهود و پشتيباني شود.

بهترين شيوه هاي طراحي وب براي برندسازي
2. CTA هاي قوي ايجاد كنيد

دو هدف اصلي يك وب سايت جذب بازار هدف بزرگ و گفتن آنچه ارائه مي دهيد به مشتري است.

هدف نهايي هميشه بايد ترغيب بازديدكننده براي انجام يك عمل باشد – چه اين كه…

... براي يك خبرنامه ثبت نام كنيد، يك مطالعه موردي دانلود كنيد، يا يك مشاوره راه اندازي كنيد.

براي تبديل بازديدكنندگان وب سايت به سرنخ يا مشتريان جديد، فراخوان هاي قوي براي اقدام ضروري هستند.

CTA هاي قوي بايد بخشي از طراحي اوليه وب سايت B2B باشد، نه يك فكر بعدي.

 

سئو چيست

آنها بايد در مكان مناسبي در طرح قرار گيرند كه براي بازار هدف منطقي باشد.

براي مثال، ممكن است دكمه «بيشتر بياموزيد» در طراحي بالاتر قرار گيرد.

در حالي كه زماني كه بازديدكننده در مورد يك برند يا شركت اطلاعات بيشتري داشته باشد، ممكن است فرم «تماس با ما» در انتهاي طرح قرار گيرد.

اين بهترين شيوه هاي طراحي وب سايت را مي توان براي هر برند يا صنعتي در نظر گرفت.
3. زمان بارگذاري سريع

يك ثانيه افزايش سرعت بارگذاري صفحه مي تواند باعث كاهش فروش تا 27٪ شود. در سال 2013، متوسط اندازه وب سايت ها 32 درصد رشد كرد.

وب‌سايت‌ها بزرگ‌تر مي‌شوند و تحقيقات امروز نشان مي‌دهد كه تعداد نقاط شيرين براي زمان‌هاي بارگذاري ممكن است نزديك‌تر شود…

... به دو ثانيه بر خلاف سه ثانيه فعلي.

طبق مطالعات اخير، 47 درصد از بازديدكنندگان انتظار دارند كه يك وب سايت در كمتر از 2 ثانيه بارگذاري شود.

و اگر فرآيند بارگذاري بيش از 3 ثانيه طول بكشد، 40 درصد از بازديدكنندگان وب سايت را ترك خواهند كرد.

شركت ها براي حداقل نگه داشتن زمان بارگذاري صفحه چه كاري مي توانند انجام دهند؟

در اينجا برخي از بهترين شيوه هاي طراحي وب وجود دارد كه كارشناسان ما در LYFE Marketing براي كاهش زمان بارگذاري شما پياده سازي مي كنند:

    پياده سازي يك شبكه تحويل محتوا (CDN) را در نظر بگيريد.

    يك CDN فايل هاي ثابت يك وب سايت - مانند CSS، تصاوير و جاوا اسكريپت - را مي گيرد و آنها را بر روي سرورهايي كه نزديك به مكان فيزيكي كاربر هستند تحويل مي دهد.

    از آنجايي كه سرورها به كاربر نزديكتر هستند، سريعتر بارگذاري مي شوند.

    فرمت هاي جديد تصوير را براي كاهش اندازه تصاوير خود پياده سازي كنيد.

    گفته مي شود كه 61 درصد وزن صفحه يك وب سايت در رايانه روميزي را تصاوير تشكيل مي دهد.

    جابه‌جايي بين تصاوير با اندازه‌هاي مختلف و با كيفيت متفاوت براي صرفه‌جويي در پهناي باند مي‌تواند به…

    ... وزن تصوير را 20٪ تا 50٪ بدون كاهش كيفيت كاهش دهيد.

    حافظه پنهان شما كش مرورگر نسخه هاي كش شده منابع استاتيك را ذخيره مي كند، فرآيندي كه سرعت صفحه را به شدت افزايش مي دهد و تاخير سرور را كاهش مي دهد.

    هنگامي كه يك كاربر از صفحه اي در وب سايت شما بازديد مي كند، نسخه ذخيره شده معمولاً ارائه مي شود مگر اينكه از آخرين باري كه كش شده است تغيير كرده باشد.

    با اين كار بسياري از درخواست ها در سرور شما ذخيره مي شود. و در نتيجه آن را سريعتر مي كند.

    افزونه هاي خود را ارزيابي كنيد پلاگين ها مي توانند عملكرد و ويژگي هاي جديدي را به وب سايت شما بياورند، اما هر چه وب سايت شما افزونه هاي بيشتري داشته باشد.

    كار بيشتري براي بارگيري بايد انجام دهد.

    هدرهاي پاسخ HTTP را فعال كنيد. درخواست هاي HTTP ساده هستند: آنها يك فايل را گرفته و ارسال مي كنند و سپس بسته مي شوند.

    اين ممكن است ساده باشد، اما خيلي سريع نيست.

    Keep-alive به مرورگر وب و سرور اجازه مي دهد با استفاده از يك اتصال براي گرفتن و ارسال چندين فايل موافقت كنند.

    فعال كردن فشرده سازي. مي توانيد منابع را فشرده كنيد تا تعداد بايت هايي را كه يك صفحه از طريق شبكه ارسال مي كند كاهش دهيد.

    شما بايد با ايجاد يكپارچگي در كدهاي HTML و CSS خود، محتواي خود را براي فشرده سازي بهينه كنيد.

 

تبليغات در گوگل چيست

نمي دانيد چگونه به درستي كدنويسي كنيد؟ نگران نباشيد، كارشناسان LYFE ما اينجا هستند تا به شما كمك كنند.
4. سئو (بهينه سازي موتور جستجو)

سئو يكي از بهترين روش هاي طراحي وب سايت ساده و موثر ما است.

براي افزايش تعداد بازديدكنندگان وب سايت شما با به دست آوردن سلام استفاده مي شود

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۹:۰۵ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی