سئو مستر
سئو مستر

نكات بازاريابي ديجيتال كه كسب و كار شما به آن نياز دارد

آيا احساس مي كنيد از رقابت عقب افتاده ايد و به نكات قابل توجهي در زمينه بازاريابي ديجيتال نياز داريد؟

 

چك ليست سئو وب سايت

به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك ، چنين احساسي بسيار آسان است.

به هر حال ، شما يك شركت بزرگ نيستيد كه بتواند ارتش بازاريابان ديجيتال را استخدام كند تا از آخرين نكات بازاريابي ديجيتال مطلع باشد.

اما ، اين بدان معنا نيست كه شما نمي توانيد ارتش تك نفره/يك زن شويد.

سلاح هاي شما دانش شما هستند. پس از خواندن اين مقاله ، مي توانيد سلاح هاي خود را برداشته و رقباي خود را شكست دهيد!

سلاح هاي مختلفي وجود دارد (نكات بازاريابي ديجيتال) كه مي تواند شما را به موفقيت برساند.

اما اكثر رقباي شما نمي دانند چگونه از آنها استفاده كنند.

اين مقاله بر محبوب ترين نكات بازاريابي ديجيتال تمركز مي كند.

آنها محبوب هستند زيرا كار مي كنند. اما تنها در صورتي كه بدانيد چرا ، چگونه و چه موقع از آنها استفاده كنيد.

اما در ابتدا ، بياييد به يك روش مبتدي فكر كنيم كه بسياري از صاحبان مشاغل كوچك دارند.
8 نكته قابل توجه در زمينه بازاريابي ديجيتال براي كسب و كار شما

    تخم مرغ در سبدهاي بسيار زياد
    جايگاه خود را در رسانه هاي اجتماعي پيدا كنيد
    بازاريابي تأثيرگذار
    داشتن ليست ايميل را دست كم نگيريد
    قانون 80-20 براي محتوا
    چه زماني بايد به سئو اعتماد كرد
    زمان استفاده از تبليغات پولي
    افزايش تجربه كاربر

1. تخم مرغ در تعداد زيادي سبد

اين اشتباهي است كه بسياري از صاحبان مشاغل تازه كار مرتكب مي شوند - تلاش براي انجام همه كارها در يك زمان با كمي تجربه قبلي.

بسترهاي رسانه هاي اجتماعي

شما 10 حساب رسانه اجتماعي ايجاد كرده ايد. شما يك كمپين PPC راه اندازي كرده ايد.

شما يك برنامه وبلاگ نويسي دقيق در مورد موضوعي تنظيم كرده ايد كه هنوز به درستي در مورد آن تحقيق نكرده ايد.

و بدترين چيز اين است كه شما هرگز حتي بيش از نيمي از اين شبكه هاي اجتماعي را در گذشته استفاده نكرده ايد!

آشنا بنظر رسيدن؟ اگر چنين است ، پس متوقف شويد.

بدترين اشتباهي كه صاحب مشاغل جديد مي تواند مرتكب شود اين است كه سعي مي كند تعداد زيادي حساب جديد رسانه هاي اجتماعي را به طور همزمان مديريت كند.

در قسمت بعدي به آن اشتباه خواهيم رسيد. اما در حال حاضر ، درسي كه مي خواهيم شما بدانيد اين است: كمتر بيشتر است.

وقتي تازه شروع مي كنيد ، تمركز و ثبات بايد اهداف اصلي شما باشند.

تمركز: اگر سعي كنيد چندين كمپين را همزمان راه اندازي كنيد ، نه تنها كاملاً تحت فشار قرار خواهيد گرفت.

اما ، در تعيين اينكه كدام كمپين هاي بازاريابي موفق بوده اند نيز مشكل خواهيد داشت.

سازگاري: اين كليدي است كه كسب و كار شما را از كار بياندازد.

    ثابت قدم بودن در رسانه هاي اجتماعي باعث مي شود كه طرفداران وفاداري داشته باشيد و به افزايش آگاهي از نام تجاري خود كمك كنيد.
    ثابت قدم بودن در وبلاگ نويسي به شما يك پايگاه مشتري وفادار مي دهد و چشم اندازهاي سرد و جديد را به مشتريان جديد تبديل مي كند.
    ثابت قدم بودن در سئو به اين معناست كه در درازمدت به جاي اتكا بيش از حد به تبليغات ديجيتال پولي ، در هزينه خود صرفه جويي مي كنيد.

تعداد زيادي از صاحبان كسب و كارهاي نوپا و كوچك سعي مي كنند تمام تاكتيك هاي بازاريابي را كه فكر مي كنند به طور همزمان انجام دهند و روي صورت خود بيفتند.

اما لازم نيست يكي از آنها باشيد. با پيروي از اين نكات بازاريابي ديجيتال ، از قبل جلوتر از بازي خواهيد بود.
2. جايگاه خود را در رسانه هاي اجتماعي پيدا كنيد

اكثر صاحبان مشاغل كوچك مي دانند كه بايد در رسانه هاي اجتماعي حضور داشته باشند.

به هر حال ، رسانه هاي اجتماعي به جايي نمي رسند. در سال 2021 ، 82 Americans از آمريكايي ها داراي پروفايل رسانه اجتماعي بودند!

نكات بازاريابي ديجيتال

اما همانطور كه در قسمت گذشته صحبت كرديم ، بسياري از تازه كارها اين پيام را بيش از حد به قلب مي گيرند و سعي مي كنند از نامرئي بودن به يكجا در همه جا تبديل شوند.

براي اكثر مارك ها ، اين دستورالعمل فاجعه است.

 

انواع كلمات كليدي

به عنوان صاحب مشاغل كوچك جديد ، هدف شما بايد يافتن بهترين بسترهاي رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار شما باشد.

اين بدان معناست كه در ابتدا ، تلاشهاي بازاريابي شما بايد فقط بر روي چند شبكه اجتماعي متمركز باشد كه قبلاً احساس راحتي مي كنيد.

اكنون ، پس از مدتي بازاريابي در اين سيستم عامل ، به تعداد تعاملات خود توجه كنيد.

به عنوان مثال ، اگر اينستاگرام به شما مشاركت نمي دهد ، حركت كنيد و روي كانال بازاريابي اجتماعي كه اين كار را انجام مي دهد تمركز كنيد!

در اينجا هدف يافتن بسترهاي رسانه هاي اجتماعي است كه بالاترين سطح تعامل (پسنديدن ، اشتراك گذاري و نظرات) مشتريان بالقوه را در اختيار شما قرار مي دهد.

و درس اينجا اين است: اگر مخاطبان شما به سادگي در آنجا نيستند ، وقت خود را بر روي يك پلتفرم هدر ندهيد!

دريابيد كه بيشتر مخاطبان شما كجا هستند و به طور مداوم در آن سيستم عامل ها پست كنيد تا در شبكه هاي اجتماعي وفادار دنبال كنيد.
3. بازاريابي تأثيرگذار

بازاريابي تأثيرگذار در حوزه نكات بازاريابي ديجيتال نسبتاً جديد است. در حقيقت ، اكثر رقابت هاي شما احتمالاً هرگز در مورد آن نشنيده اند!

و براي كساني كه دارند ، احتمالاً راه اشتباه را پيش مي گيرند.

اما بازاريابي تأثيرگذار هنگامي كه به درستي به كار گرفته شود مي تواند يك ابزار بسيار قدرتمند باشد.

بنابراين بازاريابي تأثيرگذار دقيقاً چيست؟

به عبارت ساده تر ، اين استراتژي بازاريابي ديجيتالي به اين معناست كه به جاي بازاريابي مستقيم براي مخاطبان مورد نظر شما…

... شما به افراد مentialثر در طاقچه خود پول مي دهيد يا از آنها الهام مي گيريد تا درباره شما صحبت كنند.

 

انواع كلمات كليدي

وقتي صحبت از كاربران رسانه هاي اجتماعي مي شود ، اينفلوئنسرها اساساً قوي ترين ارجاعاتي هستند كه كسب و كار شما مي تواند دريافت كند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۰۹:۵۹ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی