سئو مستر
سئو مستر

آيا از آخرين روندهاي مارك تجاري مطلع شده ايد؟

روندهاي تجاري در سال 2021 به گونه اي متفاوت مورد بررسي قرار مي گيرد.

 

انواع كلمات كليدي

رقابت شديد و نوآوري مداوم تكنولوژيكي مفهوم نام تجاري را براي هميشه تغيير داده است.

امروزه ، بسيار فراتر از تمايز بصري صرف است.

اين مجموعه كاملاً جديدي از عناصر را شامل مي شود-آگاهي اجتماعي ، روابط معتبر با مشتري و ارتباطات جامعه محور.

ايجاد و توسعه برند شما مستلزم درك و اجراي روندهاي جديد برندسازي است. وقت نداريد اين مطلب را بخوانيد؟

اما هنوز هم ، آيا مي خواهيد آخرين روندهاي مارك تجاري را در تلاش هاي بازاريابي خود پياده سازي كنيد؟ همكاري با يك شركت بازاريابي ديجيتال را در نظر بگيريد.

براي مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد تا ببينيد آيا همكاري با يك شركت بهترين مسير براي شما است.

يك دقيقه وقت داريد؟ در اينجا 10 روند مارك تجاري كه كسب و كار شما بايد در سال 2021 سرمايه گذاري كند ، آورده شده است.
10 روند تجاري برتر براي تجارت شما

    برند خود را شخصي كنيد
    از ربات هاي چت و ساير فناوري هاي همه جانبه استفاده كنيد
    به جوامع آنلاين توجه كنيد
    با تجربيات خلاقانه مشتريان ، وفاداري به نام تجاري را افزايش دهيد
    وجدان اجتماعي داشته باشيد
    ابتدا به تلفن همراه فكر كنيد
    از بازاريابي تأثيرگذار استفاده كنيد
    به سراغ تبليغات بومي برويد
    يك استراتژي بازاريابي جامع ايجاد كنيد
    محتواي ارزشمندي ايجاد كنيد

1. برند خود را شخصي كنيد

ارتباط مشتريان با مردم است ، نه محصولات. اگر بتوانند با برند شما ارتباط شخصي تري برقرار كنند ، به احتمال زياد به آن اعتماد خواهند كرد.

شما بايد به جاي تلاش براي فروش به مشتريان ، روابط واقعي با مشتريان ايجاد كنيد.

آنها به دنبال يك تجربه شخصي هستند.

قصه گويي جزء مهم برندسازي است.

سوبارو در تبليغات خود فراتر از فروش خودرو فعاليت مي كند. هر آگهي داستاني در مورد شيوه زندگي ماجراجويانه بيان مي كند.

در يكي از تبليغات ، يك هنرمند نابينا كه در اردوگاه Enchanted Hills و Retreat در ناپا ، كاليفرنيا كار مي كند ، افراد بينا را در مسيرهايي راهنمايي مي كند.

سوبارو مي خواست كسي را پيدا كند كه فقط نقش اصلي را بازي نمي كرد - آنها مي خواستند داستان معتبر باشد.

آنها مي دانند كه صحنه هايي از وي كه مردم را ترغيب مي كند تا به پژواك آهنگ نهنگ گوش دهند و احساس كنند كه باد در بينندگان طنين انداز خواهد شد.

شما بايد در مورد شخصيت برند مورد نظر خود فكر كنيد.

صداي بي نظير شما چيست؟ مشتريان شما بايد يك انسان پشت برند را بشناسند. آنها مي خواهند ارتباط انساني را احساس كنند.

امروزه بسياري از مشاغل فرآيندها را خودكار مي كنند ، اما اتوماسيون نمي تواند غالب باشد. تركيب آن با شخصي سازي بسيار مهم است.

يكي ديگر از راههاي انساني سازي شركت شما اين است كه افراد را به پشت صحنه ببريد. اين مي تواند به سادگي به اشتراك گذاري داستان كاركنان در رسانه هاي اجتماعي باشد.

ديزني در تورهاي "پشت صحنه" فراتر از اين مي رود ، مصرف كنندگان را در معرض "جادو" قرار مي دهد و جنبه هاي ديده نشده شركت را نشان مي دهد.
2. از چت بات ها و ساير فناوري هاي همه جانبه استفاده كنيد

 

سئو چيست

فناوري هاي جديد ، مانند چت بات ها ، شيوه تعامل شركت ها با مشتريان را دگرگون كرده و روندهاي جديد مارك گذاري را در افق ظاهر مي كند.

با اين حال ، ربات هاي چت ديگر يك روند جديد در صنعت بازاريابي محسوب نمي شوند.

اين ابزار ثابت كرده است كه براي هر مارك حياتي است. اين موج جديد در هوش مصنوعي به برندها كمك مي كند تا تعامل بيشتري با مشتريان داشته باشند.

همچنين راه را براي بازاريابي محاوره اي هموار كرده است كه به مارك ها اجازه مي دهد كاربران را در سفر خريداران خود در هر زمان راهنمايي كنند.

روندهاي برندسازي

بسياري از شركت ها تمايل دارند در همه زمان ها در دسترس مشتريان باشند ، اما به كارگيري افراد براي انجام اين كار مستلزم ايجاد تيم هاي بزرگ با هزينه هنگفت است.

تحقيقات نشان داده است كه بسياري از مصرف كنندگان ترجيح مي دهند از طريق تماس زنده يا ارسال ايميل به يكديگر متصل شوند.

با استفاده از يك ربات چت ، آنها مي توانند با نام تجاري شما تعامل داشته باشند و پيام هاي مربوطه را در صندوق ورودي خود دريافت كنند.

يك گزينه چت زنده هنگام مرور به آنها كمك مي كند.
3. به جوامع آنلاين توجه كنيد

يكي از روندهاي رو به رشد برندسازي در جوامع داراي مارك آنلاين.

اين انجمن ها بستري را فراهم مي كنند كه در آن مصرف كنندگان مي توانند در مورد موضوعات مرتبط با نام تجاري صحبت كرده و توصيه ها و نكاتي را ارائه دهند.

اين به برندها اجازه مي دهد در مورد محصولات صحبت كنند و نيازهاي مشتريان را بدون تلاش براي فروش درك كنند.

روندهاي برندسازي

Sephora داراي يك انجمن آنلاين ، Beauty Insider Community است ، جايي كه مصرف كنندگان مي توانند در مورد هك هاي زيبايي ، لوازم ، روندها صحبت كنند ، پيشنهادات ديگران را بررسي كنند ، ايده هاي خود را اضافه كنند و بازخورد خود را به اشتراك بگذارند.

مشتريان احساس مي كنند كه به عنوان خودي و متخصص زيبايي ارزشمند هستند و تجربيات خود را به اشتراك مي گذارند و عكس هاي ارسالي آنها در گالري برجسته مي شود.

روندهاي برندسازي

Sephora با يادگيري بيشتر در مورد خواسته هاي مشتريان و تغيير ترجيحات آنها سود مي برد.

اين به آنها كمك مي كند تا محصولات خود را مرتبط نگه دارند.
4. با تجربيات خلاقانه مشتري وفاداري به نام تجاري را افزايش دهيد

مشتريان به صورت شبانه روزي در جريان هستند.

 

قوانين سئو

در اينجا چيزي است كه يكي از مديران خدمات مشتري در مورد نحوه خلاقانه ارتباط مشتريان با شركت مي گويد: "مشتريان ما مي توانند 24 ساعته با ما تماس بگيرند.

آنها مي توانند سفارشات خود را به صورت آنلاين پيگيري كنند و حتي مي توانند مستقيماً با نويسندگان ارتباط برقرار كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۳۸:۱۳ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی