سئو مستر
سئو مستر

چگونه مي توانيد ROI AdWords خود را افزايش دهيد؟

ميانگين نرخ تبديل در تبليغات متني AdWords كمتر از 3 است.

 

گوگل ادز چيست

در تبليغات نمايش داده شده ، كمتر از 1 است. با اين وجود ، براي 97 درصد افرادي كه تبديل نكرده اند ، 2 دلار يا بيشتر براي هر كليك پرداخت مي كنيد.

با چنين شانس هايي ، به دست آوردن ROI مناسب AdWords بسيار دشوار است ، چه برسد به يك عالي.

بدتر از اين ، اجراي دائمي كمپين هاي تبليغاتي گران تر مي شود.

هزينه تبليغات در صنايع طي چند سال گذشته تقريباً 24 درصد در سال افزايش يافته است.

اما چراغي در انتهاي اين تونل وجود دارد كه منجر به بهينه سازي ROI AdWords شما مي شود.

اكنون مي توانيد اقدامات واضحي را انجام دهيد تا هزينه هر كليك خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد و نرخ تبديل خود را افزايش دهيد.

اين به معناي درآمد بيشتر با هزينه كمتر است.

بياييد به نحوه انجام آن نگاه كنيم.
11 مرحله براي كاهش CPC
1. ابتدا وب سايت خود را بهينه كنيد

آيا ترافيك تلفن همراه را به يك تجربه بد موبايل ارسال مي كنيد؟

شما فقط هزينه آن كليك را هدر داده ايد. اين راهي براي به حداكثر رساندن ROI Adwords شما نيست.

74 درصد از كاربران تلفن همراه وب سايتي را كه دوستدار موبايل نيست ترك مي كنند. اين تقريباً نيمي از كل ترافيك كليكي شما را از دست مي دهد.

شما بايد هزينه اين كليك ها را بپردازيد حتي اگر شخص بلافاصله سايت شما را ترك كند.

اگر سايت شما كند است ... اگر حركت براي آن دشوار است ... اگر به نظر مي رسد آشفته است ... شما اين كليك ها (و پول) را هدر مي دهيد.

علاوه بر پرداخت هزينه براي كليك كه هيچ فرصتي براي تبديل آن نداشتيد ، Google در حال تماشاي آن است. مي دانستي كه خواهند بود.

تجربه وب سايت بد ، نمره اي با كيفيت پايين در AdWords براي شما به ارمغان مي آورد.

AdWords ROIT اگر اين امتياز را پايين بياوريد ، هزينه بيشتري براي هر كليك دريافت خواهيد كرد. اين مي تواند سريعتر از هر چيزي بازده شما را كاهش دهد.

بر بهينه سازي تجربه وب سايت خود تمركز كنيد. اين 3 مورد از همه مهمتر هستند.
آ. سرعت خود را آزمايش كنيد

از تست سرعت صفحه Google ديدن كنيد. سايت خود را آزمايش كنيد. توصيه هايي براي بهبود سرعت شما ارائه مي دهد.

بسياري از اين موارد با دانش اوليه و كنترل سايت شما آسان خواهد بود.

ROI AdWords

براي ديگران ، ممكن است لازم باشد به مدير وب سايت يا ساير متخصصان داراي دانش در زمينه طراحي وب مراجعه كنيد.

اگر سايت شما خيلي كند نيست ، هر كاري مي توانيد انجام دهيد.

حتي تغييرات كوچك و آسان مانند بهينه سازي تصاوير يا خلاص شدن از ابزارك هاي غير ضروري مي تواند سرعت سايت شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد.
ب پيمايش آسان باشد

منو و دكمه هاي خود را دوباره مرور كنيد. آيا آسان است بدانيد كجا برويد؟

آيا با داشتن گزينه هاي زياد فلج انتخابي ايجاد مي كنيد؟ منوي خود را به حداقل برسانيد.

ROI AdWords
ج سايت خود را روي دستگاه هاي مختلف آزمايش كنيد

آيا متن آنقدر بزرگ است كه بخواند؟ آيا براي مشاهده كل صفحه يا يك تصوير بايد به جلو و عقب حركت كنيد؟

بدانيد كه وب سايت براي بازديدكنندگان چگونه به نظر مي رسد. به ياد داشته باشيد ، بيش از نيمي از آنها صفحه شما را در دستگاه تلفن همراه مشاهده مي كنند.

براي افزايش حداكثر بازده سرمايه گذاري AdWords ، عناصر ضعيف يا قالب بندي نامناسب را برطرف كنيد.

 

چك ليست سئو وب سايت

گوگل همچنين يك تست دوستانه براي موبايل دارد تا به شما كمك كند.

ROI AdWords
2. درك كيفيت كيفيت

بسياري از موضوعات موجود در اين مقاله نمره كيفيت شما را به هر طريقي بهبود مي بخشد. اما مهم است كه ابتدا بفهميم اين چيست.

وقتي اين كار را انجام مي دهيد ، بهتر است اطلاعات ارزشمند اين مقاله را براي بهبود سريع ROI AdWords خود اعمال كنيد.

نمره كيفيت شما مقرون به صرفه بودن تبليغات پرداخت به ازاي كليك (PPC) شما را كاهش داده يا از بين مي برد. دليل اين كار اين ساده است.

اگر تجربه اي با كيفيت پايين ارائه مي دهيد ، Google نمي خواهد كاري با شما داشته باشد.

با پرداخت هزينه بيشتر براي هر كليك ، آنها سعي مي كنند شما را مجبور به انجام يكي از دو كار كنند.

يا تبليغات را متوقف كنيد زيرا براي شما معناي مالي ندارند. يا هر آنچه كه در تجربه كاربري شما اشتباه است را برطرف كنيد.

آنها واقعاً به دومي اميدوار هستند.
چگونه گوگل نمره كيفيت شما را تعيين مي كند

با توجه به موارد زير گوگل ، نمره كيفيت شما بالا يا پايين مي رود:

    نرخ كليك-اگر تبليغات شما را روي كلمات كليدي مورد درخواست شما نشان دهند ، اما افراد كمي كليك كنند ، به نظر مي رسد تبليغ شما بي ربط است.
    ميزان ارتباط يك كلمه كليدي با گروه تبليغاتي آن
    عملكرد صفحه فرود شما چقدر خوب است - Google از تجزيه و تحليل براي تعيين نحوه واكنش افراد به صفحه استفاده مي كند.

هنگامي كه شخص كليك مي كند ، مشاركت آنها متوقف نمي شود. صفحه فرود شما هر صفحه اي است كه كليك هاي تبليغاتي افراد را به سمت آن هدايت مي كند.

اگر صفحه اصلي شما است ، ما بايد با هم صحبت كنيم. نگران نباش ما در قسمت بعدي نحوه رفع اين مشكل را به شما خواهيم گفت.

    متن تبليغات شما تا چه اندازه براي جستجوگران مرتبط است - اگر افراد كليك نكنند مي توانند متوجه شوند كه مربوط نيست.

يا آنها كليك مي كنند و سپس صفحه شما را ترك مي كنند زيرا فكر مي كردند اين چيز ديگري است.

Google از اين عوامل براي رتبه بندي تبليغات شما در مقياس 1 تا 10 استفاده خواهد كرد. 10 بهترين است 1 فاجعه است

حتي پس از رفع مشكلات ، بهبودي از تجربه طولاني مدت بد كاربر (UX) به طول مي انجامد. گوگل شما را به دليل عملكرد گذشته قضاوت مي كند.

 

قوانين سئو

براي به روزرساني نمره خود ، آنها بايد بدانند كه شما واقعاً تجربه را بهبود بخشيده ايد.

وقتي UX خود را بهبود مي بخشيد ، فوراً آن را تغيير نمي دهند.

اگر كمپين هاي شما با مشكل روبرو هستند ، هرچه زودتر اين مشكل را حل كنيد ، بهتر است.
چگونه امتياز كيفيت بر بازده سرمايه گذاري AdWords تأثير مي گذارد

بنابراين ، پاداش شما براي داشتن نمره با كيفيت بالا چقدر است

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۵:۳۴ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی