سئو مستر
سئو مستر

احتمالاً زياد شنيده ايد كه SEO محلي يكي از مهمترين جنبه هاي بازاريابي ديجيتال است.

اين احتمالاً به اين دليل است كه چگونه مي توانيد از كسب و كار خود با بهينه سازي ساده موتورهاي جستجوي محلي استفاده كنيد.

 

چك ليست سئو وب سايت

با اين حال ، ما فكر مي كنيم اين عادلانه است كه قبل از اينكه سرمان را تكان دهيم و با نظرات عمومي موافق باشيم.

ما بايد يك ايده مختصر در مورد اينكه SEO دقيقا محلي چيست ، ارتباط آن در دنياي امروز و تأثير آن بر مشاغل داشته باشيم.

اجازه دهيد اين مقاله راهنماي SEO محلي باشد كه تمام اين اطلاعات را براي شما تجزيه مي كند.

با ارائه درك عميق تري از دنياي SEO محلي.

شما مي توانيد تصور روشني از اين موضوع داشته باشيد كه چرا سئوي محلي داراي چنين جايگاه غالب در بازاريابي آنلاين است و چگونه مي توان يك استراتژي سئو قوي ايجاد كرد.

با يك استراتژي SEO موثر محلي ، مي توانيد آگاهي بيشتري را به كسب و كار خود برسانيد ، كه منجر به بازديد بيشتر از محل شما مي شود.

و به نوبه خود ، اين به شما كمك مي كند تا تجارت خود را توسعه دهيد.
سئو محلي چيست؟

سئوي محلي صرفاً تنوعي از سئوي اصلي شما است و با هدف اطمينان يافتن كسب و كار شما در موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ ، توسط افرادي كه آن را در محل خود جستجو مي كنند ، پيدا مي شود.

نكته اصلي اين است كه با ارتقاء رتبه بندي جستجوي محلي ، براي ارتقاء ديد كسب و كار شما در جستجوهاي مبتني بر مكان استفاده مي شود.

اينها شامل جستجوهايي با شرايط جغرافيايي خاص ، مانند شهر ، ايالت ، كد پستي ، منطقه خدمات و غيره ،

و ، جستجوهاي "در نزديكي من" ، جايي كه Google موقعيت جغرافيايي فرد را انتخاب كرده و نتايج جستجو را از آن منطقه ارائه مي دهد.
تفاوت بين SEO و SEO محلي چيست؟

ممكن است قبلاً در مورد SEO (بهينه سازي موتور جستجو) چيزي نشنيده باشيد.

در غير اين صورت ، SEO بهينه سازي وب سايت شما براي نمايان شدن بيشتر آن در موتورهاي جستجو در سطح جهاني است.

كليد واژه به صورت جهاني وجود دارد. اين چيزي است كه SEO و SEO محلي را متفاوت مي كند.

SEO محلي بيشتر بر مخاطبان نزديك كسب و كار شما ، در جامعه شما متمركز است ، بر خلاف مخاطباني كه نيستند.

SEO يك چتر عمومي تر است كه SEO محلي را در بر مي گيرد.

تشخيص اين تفاوت بين اين دو در نهايت به كسب و كار شما كمك مي كند تا روشهاي بهتري براي دستيابي به سرنخ هاي واجد شرايط خود بسازد.

اكنون ما نمي گوييم كه اگر يك كسب و كار كوچك محلي هستيد ، بايد از SEO عمومي خودداري كنيد.

به طور كلي ، دانستن اصول اوليه SEO ، به طور كلي ، مي تواند شروع خوبي براي هر صاحب مشاغل باشد كه به دنبال كسب اطلاعات بيشتر در مورد بهينه سازي موتورهاي جستجو است.

اما ما مي گوييم ، به عنوان يك تجارت محلي ، در سئوي عمومي متوقف نشويد. عميق تر شيرجه بزنيد.

وقتي از فرم تخصصي SEO استفاده مي كنيد كه به طور خاص مصرف كنندگان را كه بيشتر مرتبط با كسب و كار شما هستند ، هدف قرار مي دهد.

آن زمان است كه شما بالاترين بازده بازگشت سرمايه را خواهيد داشت و بهترين نتايج را مشاهده خواهيد كرد.
چرا SEO محلي اهميت دارد؟

علاوه بر اين كه به شما امكان مي دهد بازده سرمايه گذاري بيشتري كسب كنيد ، مي تواند به شما در نفوذ بهتر به بازار محلي كمك كند.

 

سئو چيست

سئوي محلي بسيار مهم است ، به ويژه اگر مشاغلي با فروشگاه آجر و ملات داريد يا در قسمتي از خدمات سرويس ارائه مي دهند.

اين امر با آشكار ساختن اطلاعات كسب و كار شما براي جستجوگران منطقه شما (كه اغلب صلاحيت بيشتري دارند) ، به ترافيك به مكان فيزيكي شما كمك مي كند.

طبق مطالعه انجام شده توسط فوربس ، 95 درصد از كاربران تلفن هاي هوشمند از دستگاه خود براي انجام جستجوي تلفن همراه براي مشاغل محلي استفاده كرده اند.

از اين تعداد 61 the با مشاغل تماس گرفتند و 59 از آنها بازديد كردند.

و SearchEngineWatch دريافت كه 70٪ از كاربران تلفن همراه براي تماس مستقيم با يك كسب و كار از نتايج جستجوي Google با استفاده از تلفن هاي همراه خود كليك مي كنند.

اكنون اين اعداد به شما مي گويند كه سرنخ هاي جستجوهاي مبتني بر موقعيت مكاني اصلي براي مشتريان بالقوه است و اين اعداد فقط در حال افزايش است.

از آنجا كه اين راهنمايي ها از افرادي است كه به طور خاص به دنبال محصولات يا خدماتي هستند كه كسب و كار شما ارائه مي دهد.

به راحتي مي توان فرض كرد كه اين سرنخ هاي واجد شرايط هستند كه قطعاً نرخ تبديل بالاتري نيز خواهند داشت.

به همين دليل است كه تمركز بر عوامل رتبه بندي كه به مشتريان محلي اجازه مي دهد مشاغل شما را در صفحات نتايج بيابند بسيار مهم است.

مخصوصاً براي مشاغل كوچك.

به عنوان يك كسب و كار كوچك كه هنوز سعي در ايجاد مشتري بيشتر يا جذب ترافيك بيشتر در مكان فيزيكي شما دارد ، نماي بازي نام بازي است.

هنگامي كه اطلاعات كسب و كار شما در نتايج جستجو ظاهر مي شود ، مي توانيد نتايج ارگانيك بازاريابي ديجيتال خود را افزايش دهيد.

و اين به معني تجارت بيشتر و درآمد بيشتر است!
كسب و كار خود را در 3 بسته محلي Google انجام دهيد

علاوه بر اين ، SEO محلي مي تواند به كسب و كار شما كمك كند تا در بسته 3 محلي Google ظاهر شود.

3 بسته محلي Google يكي از مورد علاقه ترين نقاط در مورد نتايج SEO است.

مي پرسيد اين 3 بسته محلي چيست؟ خوب ، اينجا است.

سئو محلي

در ابتدا ، SERP گوگل به جستجوهاي محلي پاسخ داد و هفت مشاغل پرطرفدار مرتبط با جستجوي شما را در قالب يك قطعه نشان داد.

 

قوانين سئو

اين بسته محلي 7 بسته ناميده مي شد و آدرس ها ، شماره تلفن ها و پيوندهاي مستقيم هر يك از آن مشاغل را نشان مي داد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۷:۳۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی