سئو مستر
سئو مستر

در اينجا نحوه استفاده از اينستاگرام براي مشاغل كوچك آورده شده است

كاربران بيش از 4 ميليارد پست اينستاگرام را در روز دوست دارند.

 

راهنماي تگ منيجر

اين باعث مي شود برنامه اينستاگرام به يكي از فعال ترين شبكه هاي اجتماعي موجود تبديل شود. بازارياب باهوش مي تواند اين مشاركت را به مشتريان واقعي پرداخت كند.

اما چيزهاي زيادي براي دانستن و يادگيري موفقيت در استفاده از اينستاگرام براي مشاغل كوچك وجود دارد.

بياييد بررسي كنيم كه بازاريابان موفق براي كاركردن اينستاگرام براي تجارت چه كار مي كنند. نكته: با داشتن نوع حساب مناسب شروع مي شود.
5 مزيت تغيير حساب كاربري رايگان

آيا هنوز از حساب شخصي اينستاگرام خود براي تجارت خود استفاده مي كنيد؟

به عنوان يك صاحب مشاغل كوچك ، ويژگي هايي را از دست مي دهيد كه مي تواند به شما كمك كند از حضور اينستاگرام خود بيشتر استفاده كنيد.

ممكن است فالوورهاي اينستاگرام و فرصت هاي ارزشمندي را به خاطر آن از دست بدهيد.

در اينجا مزاياي عمده حساب تجاري ذكر شده است.

    تبديل آسان تر
    اطلاعات تماس قابل مشاهده تر
    بهبود تجزيه و تحليل
    تبليغات پولي ساده تر
    قرار گرفتن در معرض محتوا عالي

1. تبديل آسان تر است

با فشردن دكمه تماس نمايه تجاري ، تبديل پيروان به سرنخ آسان تر است. مردم به احتمال زياد روي دكمه اي كليك مي كنند تا پيوندي.

اكنون وب سايت شما تنها يك ضربه با شما فاصله دارد. همه موانع برداشته شده اند ، و تجربه اي يكپارچه را براي شما و پيروان شما فراهم مي كند.
2. اطلاعات تماس قابل مشاهده تر

با يك حساب تجاري ، مي توانيد ساعات كاري ، مكان ، ايميل ، مسيرها و شماره تلفن خود را در بيوگرافي اينستاگرام خود ليست كنيد.

اين امر باعث مي شود براي افرادي كه حساب شما را دوست دارند در صورتي كه كسب و كار شما آدرس فيزيكي دارد در واقع مشتري پولي شوند يا از شما در فروشگاه ديدن كنند.
3. تجزيه و تحليل بهبود يافته

دسترسي به تجزيه و تحليل هاي عميق تر. اين براي هر بستر رسانه هاي اجتماعي صادق است.

اگر عملكرد بازاريابي اينستاگرام خود را تجزيه و تحليل نكنيد ، نمي توانيد از بودجه رسانه هاي اجتماعي خود ROI مناسبي دريافت كنيد.

هنگامي كه از استوري هاي اينستاگرام و پست هاي تبليغاتي استفاده مي كنيد ، مي توانيد تجزيه و تحليل زمان واقعي نحوه عملكرد آنها را دريافت كنيد.

بينشي در مورد نحوه تعامل افراد با پست هاي شما ايجاد كنيد.

تجزيه و تحليل اينستاگرام هنوز نياز به كار دارد. اما ما انتظار داريم آنها با گذشت زمان بهبود پيدا كنند.

اين كار استفاده از اينستاگرام براي مشاغل كوچك را حتي مفيدتر مي كند.
4. تبليغات پولي ساده تر

داشتن يك حساب تجاري راه اندازي تبليغات اينستاگرام را آسان تر مي كند.

اينها مي توانند براي دستيابي به اهداف مختلف بازاريابي بسيار مثر باشند.

تبليغات اينستاگرام بخش مهمي از اينستاگرام جامع براي استراتژي بازاريابي مشاغل كوچك است.

براي تبليغ يك پست ، كافي است بر روي دكمه "ترويج" كليك كنيد ، پيام دعوت به اقدام خود را انتخاب كنيد و كار شما تمام شد.

 

سئو چيست
5. قرار گرفتن در معرض محتوا عالي

اينستاگرام الگوريتم خود را براي محتواي تجاري با كيفيت بالا هنگام نمايش محتواي جديد به كاربران اينستاگرام به روز كرده است.

براي استفاده م Instagramثر از اينستاگرام براي مشاغل كوچك ، نياز به افشاي بيشتري داريد كه يك حساب تجاري به شما ارائه مي دهد.

و خبر خوب اين است كه تغيير آن رايگان و آسان است.

اين كاري است كه امروز مي توانيد انجام دهيد تا نتايج بهتري با اينستاگرام براي مشاغل كوچك مانند شما كسب كنيد.

اكنون ، كليد بعدي خود را در مورد چگونگي موفقيت بازاريابان در Instagram براي مشاغل كوچك بررسي كنيد.
10 نكته در مورد موفقيت در استفاده از اينستاگرام براي مشاغل كوچك

    اهداف خود را مشخص كنيد
    ايجاد استراتژي اينستاگرام
    تمركز داشته باشيد
    هويت خود را تثبيت كنيد
    به طور مداوم منتشر كنيد
    بخشي از جامعه باشيد
    از هشتگ ها به طور مثر استفاده كنيد
    سخت تر از آنچه لازم است كار نكنيد
    ايجاد محتواي جذاب
    درخواست نامزدي كنيد

1. اهداف خود را مشخص كنيد

اگر اهداف مشخصي را مشخص نكنيد ، مي توانيد زمان و پول زيادي را در رسانه هاي اجتماعي هدر دهيد.

حتي ممكن است به اين نتيجه برسيد كه رسانه هاي اجتماعي كار نمي كنند. اما ميليون ها مارك هر روز ثابت مي كنند كه اين كار را مي كند.

اكثريت قريب به اتفاق مشاغل كوچكي مانند شما هستند.

كساني كه موفق مي شوند ، اهداف مشخصي را مشخص مي كنند. آنها سپس مي توانند استراتژي هايي را در اطراف خود ايجاد كنند.

چه اهدافي براي حساب اينستاگرام خود داريد؟ به خاطر داشته باشيد كه "كسب درآمد بيشتر" عالي است.

اما اين يك محصول جانبي براي رسيدن به هدفي است مانند:

    افزايش آگاهي از برند
    جذب بيشتر رسانه هاي اجتماعي
    رشد جامعه
    به دست آوردن دنبال كنندگان و سرنخ هاي جديد
    افزايش بازديدكنندگان از وبلاگ شما

ايجاد دنبال كنندگان در رسانه هاي اجتماعي اغلب مستلزم اين است كه گام به گام اهداف را دنبال كنيد. با بلوغ حساب شما ، اهداف تغيير مي كنند.

به عنوان مثال ، قبل از شروع به كسب سرنخ ها ، بايد آگاهي از برند را تقويت كنيد.

اگر قبل از اينكه آگاهي خود را به دست آوريد ، براي به دست آوردن سرنخ تلاش كنيد ، زمان و پول بيشتري صرف خواهيد كرد و سرمايه شما كمتر است.

بهتر است روي جايي كه هستيد تمركز كنيد. خيلي جلوتر از خودتان بودجه بازاريابي را به سرعت خالي مي كنيد.

شركت بيمه سوئيس Mobiliar هدف خود را افزايش تعامل بين مشتريان فعلي و مشتريان جديد براي گسترش دسترسي خود قرار داد.

آنها يك سري ويدئوهاي سبك "تيزر" منتشر كردند كه انواع مختلف بيمه را به شيوه اي سرگرم كننده توضيح مي داد.

 

انواع كلمات كليدي

استفاده از اينستاگرام براي مشاغل كوچك

اين كمپين با ميزان تكميل 21 درصد به 59 درصد از مخاطبان هدف خود رسيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۲:۳۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی