سئو مستر
سئو مستر

گذراندن مدتي براي شناخت مخاطبان شما را در موقعيت بهتري براي ايجاد محتوايي قرار مي دهد كه نه تنها براي آنها جذاب است ، بلكه ارزش به اشتراك گذاري را نيز دارد.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

اگر كسب و كار شما هرگز بازاريابي محتوا را امتحان نكرده است ، انجام تكاليف از نظر شناسايي مخاطبان مورد نظر اهميت بيشتري پيدا مي كند.

هنگامي كه ايده بهتري در مورد عادات مصرف محتواي آنها پيدا كرديد ، محتواي مرتبط ايجاد كنيد.

توزيع آن از طريق كانال هاي مناسب و پيگيري نتايج بسيار آسان تر مي شود.

طرح بازاريابي محتوا

در اينجا چند روش م toثر براي شناخت بهتر مخاطبان وجود دارد:

    كانال هاي رسانه هاي اجتماعي
    نظرسنجي هاي كمي
    نظرسنجي هاي كيفي
    تحقيق كلمات كليدي عميق
    تحليل رقابتي
    مكالمات و تعاملات مستقيم
    تجزيه و تحليل و داده هاي تاريخي

هرچه تلاش بيشتري براي شناختن مخاطبان خود در ابتدا انجام دهيد ، برنامه بازاريابي محتوا در دراز مدت بهتر به نظر مي رسد.
نكته شماره 5: انواع محتواي جديد را آزمايش كنيد

وبلاگ نويسي يكي از رايج ترين/كارآمدترين استراتژي هاي بازاريابي محتوا است و احتمالاً آسان ترين آن براي اعمال است.

اين جايي است كه اكثر مشاغل هنگامي كه آبها را با بازاريابي محتوا آزمايش مي كنند شروع مي كنند.

با اين حال ، اگر مي خواهيد نتايج مطلوبي را مشاهده كنيد ، بايد از وبلاگ نويسي فراتر رفته و انواع ديگر محتوا را آزمايش كنيد.

وقتي بر انواع ديگر محتوا تمركز مي كنيد ، نه تنها به مشتريان/مشتريان فعلي خود راهي منحصر به فرد براي تعامل با خود مي دهيد.

اما ، شما همچنين با اتصال به چشم اندازهاي جديد ، دسترسي خود را گسترش مي دهيد.

مخاطبان شما از شما براي تنوع بخشيدن به بازاريابي محتوايي شما قدرداني خواهند كرد.

در نهايت در مورد راههاي دوست داشتن يا نپسنديدن آنها بيشتر خواهيد آموخت.

 

ايده پست اينستاگرام

قالب هاي زير را بررسي كنيد تا به شما در بازاريابي محتوا به سطح بعدي كمك كند.

        ويدئوي زنده - شكي نيست كه ويديو در حال تبديل شدن به يك ابزار بازاريابي عالي است.

        مخصوصاً براي مشاغلي كه مي خواهند در سطح بالاتري با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنند.

        با استفاده از ويدئوهاي زنده (در YouTube و Facebook) ، مي توانيد تعامل بيشتري براي محتواي خود ايجاد كنيد.

        با استفاده از ويدئوهاي زنده ، مي توانيد جلسات پرسش و پاسخ زنده ، برگزاري كارگاه هاي آموزشي ، ارائه آموزش ها و غيره را انجام دهيد.

        اين شانس شماست كه در زمان واقعي با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار كرده و بازخورد فوري دريافت كنيد. ويديوي زنده رسانه هاي اجتماعي

        آزمونها - حتي اگر مسابقه نوعي محتويات تعاملي باشد كه جمع آوري آن به زمان نياز دارد ، اما ارزش آن را دارد.

        ايده اين است كه آزمونهاي خود را سرگرم كننده و در عين حال مربوط به تجارت خود كنيد.

        هنگامي كه به درستي رسيديد ، مي توانيد مسابقه را پس از مسابقه به اشتراك بگذاريد و مانند گذشته با مخاطبان خود درگير شويد. مسابقه رسانه هاي اجتماعي

        دوره هاي الكترونيكي-اگر مي خواهيد با بازاريابي محتوا برتري رقابتي داشته باشيد.

        سپس ايجاد و ارائه دوره هاي الكترونيكي خاص در زمينه موضوعات مرتبط در صنعت شما منطقي است.

        از آنجا كه بازاريابي محتوا همه چيز در مورد آموزش مشتريان بالقوه شما قبل از هر چيزي است.

        ارائه دوره هاي آنلاين با كيفيت بالا مي تواند به شما كمك كند تا نام تجاري خود را به عنوان مرجع اصلي در حوزه كاري خود تعيين كنيد.

        فرايند توسعه دوره الكترونيكي

اين بدان معنا نيست كه شما استراتژي وبلاگ نويسي خود را كنار گذاشته ايد. البته كه نه. وبلاگ يك ابزار مهم براي هدايت ترافيك به وب سايت ها و ايجاد سرنخ است.

اما به منظور سرمايه گذاري در جايي كه ديگر بازاريابان محتوا از آن ترديد دارند.

از بخش بزرگتري از بازار استفاده مي كنيد و در نهايت استراتژي محتواي خود را مثرتر مي كنيد.
نكته شماره 6: بر منحصر به فرد و اصلي بودن تمركز كنيد

اينترنت غرق در محتوا است ، به اين معني كه شما بايد محتواي منحصر به فردي ايجاد كنيد كه ارزش واقعي را ارائه دهد تا از بقيه متمايز شويد.

اين تنها راهي است كه مي توانيد بر مخاطبان هدف خود تأثير بگذاريد و به اهداف بازاريابي محتوايي خود برسيد.

يافتن نقطه فروش منحصر به فرد محتواي شما بسيار مهم است ، اما كافي نيست. همچنين بايد راهي براي ارائه محتواي اصلي به طور منظم پيدا كنيد.

شما مي توانيد محتواي خود را اصلي تر و ارزشمندتر كنيد:

    دست زدن به احساسات خوانندگان: آيا مي خواهيد پيام خود را مlyثرتر كنيد؟

    سپس تلاش كنيد محتوايي توليد كنيد كه احساسات خوانندگان را برانگيزد.

    چه ايجاد محتواي طنز آميز باشد و چه موضوعي بحث برانگيز ، هر چيزي كه احساسات مخاطبان شما را برانگيزد…

 

راهنماي تگ منيجر

    … شانس بيشتري براي خواندن و اشتراك گذاري دارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۶:۲۱ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی