سئو مستر
سئو مستر

آيا تا به حال خواسته ايد نحوه ايجاد يك خبرنامه ايميلي را بياموزيد كه مطمئناً مشتريان شما را تحت تأثير قرار داده و روابط بلندمدت با آنها ايجاد كند؟

جلوترش رو نگاه نكن! ما همه نكات مورد نياز شما را داريم.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

يك ايميل از اوايل دهه 1990 وجود داشته است و محبوبيت آن به طور چشمگيري براي اهداف بازاريابي افزايش يافته است.

اگر صاحب مشاغل هستيد و هنوز نحوه ايجاد خبرنامه ايميل را ياد نگرفته ايد ، در حال حاضر عقب افتاده ايد!

بسياري از افراد قدرت يك خبرنامه ايميلي خوب را دست كم مي گيرند ، اما خبرنامه هاي ايميل در حال حاضر بيش از هر زمان ديگري محبوبيت دارند.

ظهور تلفن هاي هوشمند تنها باعث محبوبيت و دسترسي بيشتر به ايميل شده است.

نحوه ايجاد خبرنامه ايميل

مطالعات نشان مي دهد كه 93 درصد از مصرف كنندگان حداقل از ليست ايميل يك مارك مشترك هستند.

علاوه بر اين ، 49 درصد از مصرف كنندگان در واقع به عنوان پيام مستقيم يك خبرنامه خريد كرده اند.

بنابراين خبرنامه هاي ايميل نه تنها يكي از مقرون به صرفه ترين روش هاي بازاريابي هستند.

آنها همچنين يك ابزار شگفت انگيز براي حفظ ارتباط با مخاطبان ثابت بدون توجه به نوع شركتي كه مديريت مي كنيد ، هستند.

تعداد فزاينده اي از مشاغل از ارسال خبرنامه هاي چاپي به گزينه هاي ايميل منتقل شده اند.

خبرنامه هاي ايميل براي محيط زيست بهتر است و امكان رديابي و جمع آوري اطلاعات عالي را فراهم مي كند كه رسانه هاي چاپي به سادگي از آنها استفاده نمي كنند.

تهيه و توزيع آنها ارزان تر از خبرنامه هاي كاغذي است.

خبرنامه ها را مي توان روزانه ، هفتگي ، ماهانه ، سه ماهه يا حتي يك بار در سال ارسال كرد. هنگامي كه به ليستي از مشتركين ايميل ارسال مي شود ، آنها مي توانند:

    براي وب سايت خود ترافيك بيشتري ايجاد كنيد
    ايجاد آگاهي از برند
    مشتريان قبلي يا فعلي را در مورد نام تجاري خود مطلع كنيد
    فروش را ترويج دهيد
    براي مشتركين خود ارزش قائل شويد
    ايجاد وفاداري مشتري

… و خيلي خيلي بيشتر!

داشتن يك خبرنامه ايميل يكي از بهترين استراتژي هاي بازاريابي براي ايجاد نام تجاري شما به عنوان يك متخصص در صنعت و حفظ آگاهي ثابت از نام تجاري است.

خبرنامه هاي ايميل براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان و مشتريان به مشتريان مكرر بسيار عالي هستند.

براي يادگيري نحوه ايجاد خبرنامه ايميل براي نام تجاري خود به خواندن ادامه دهيد!

 

قوانين سئو

 

مراحل ايجاد خبرنامه ايميل

    مرحله 1: تعيين اهداف
    مرحله 2: خبرنامه خود را ساختاربندي كنيد
    مرحله 3: محتوا
    مرحله 4: خط موضوع
    مرحله 5: دعوت به عمل
    مرحله 6: ليست هاي خود را تقسيم بندي كنيد
    مرحله 7: زمان طراحي
    مرحله 8: تصحيح شده
    مرحله 9: آزمايش

مرحله 1: تعيين اهداف

هركسي كه مي داند چگونه يك خبرنامه ايميل ايجاد كند ، مي تواند به شما بگويد كه اولين قدم تعيين هدف براي خبرنامه شما است.

تا زماني كه در مورد هدفي كه مي خواهيد خبرنامه شما به آن برسد تصميم نگرفته ايد ، نمي توانيد چيزي بنويسيد.

اين كه آيا مي خواهيد ترافيك به وب سايت خود ارسال كنيد ، سرنخ ايجاد كنيد يا حتي مشتركين خود را سرگرم كنيد.

هدف نهايي شما مسير ايجاد يك خبرنامه ايميل براي تجارت شما را هدايت مي كند.

مطمئن نيستم از كجا شروع كنم؟ اهداف كلي بازاريابي خود را در نظر بگيريد. به طور معمول ، اهداف خبرنامه هاي ايميل شما بايد با اهداف كلي مطابقت داشته باشد.

اگر هدف بازاريابي شما دستيابي به 10 امتياز در ماه است ، خبرنامه هاي ايميل خود را به سمت ايجاد يا پرورش سرنخ سوق دهيد.

اگر هدف شما افزايش آگاهي از نام تجاري شما است ، خبرنامه شما بايد طوري طراحي شود كه جايگاه نام تجاري شما را به عنوان پيشرو در اين زمينه تقويت كند…

… و پيوندهاي زيادي به وب سايت و سايت هاي رسانه هاي اجتماعي خود اضافه كنيد.

هدف شما حتي مي تواند سرگرمي مخاطبان شما باشد.

اگر خبرنامه شما بيش از حد شبيه به فروش باشد ، ممكن است افراد تمايل بيشتري براي لغو اشتراك داشته باشند. بايد چيزي براي آنها ارزشمند باشد.

بيش از حد در معيارهاي مانند باز كردن و كليك غوطه ور نشويد.

اين اعداد براي رديابي بسيار عالي هستند و مي توانند شاخص هاي موفقيت در كمپين بازاريابي ايميلي شما باشند ، اما اهداف شما بايد ملموس تر و مشخص تر باشند.

بايد پشت خبرنامه شما يك استراتژي وجود داشته باشد.

در واقع ، خبرنامه ها با بسياري از استراتژي هاي بازاريابي بزرگتر و بلند مدت به خوبي مطابقت دارند. مخاطبان هدف و نيازهاي آنها را در نظر بگيريد.

مشتركين شما مايل به ديدن چه نوع محتوايي هستند؟ آنها چه ارزشي از خبرنامه شما دارند؟

در نتيجه خبرنامه شما مي خواهيد آنها چه كنند؟

اكنون كه اهداف خود را تعيين كرده ايد ، به خواندن ادامه دهيد تا بياموزيد كه چگونه يك خبرنامه ايميل ايجاد كنيد كه به شما در دستيابي به اهداف بازاريابي خود كمك مي كند.
مرحله 2: خبرنامه خود را ساختاربندي كنيد

ممكن است فكر كنيد كه آماده شروع به نوشتن خبرنامه خود هستيد ، اما نه به اين سرعت!

اگرچه ممكن است به نظر خلاف واقع شود ، اما قبل از شروع به تدوين محتوا ، بايد در نظر بگيريد كه چگونه مي خواهيد خبرنامه شما ساختار پيدا كند.

به اين ترتيب ، شما مي دانيد چقدر فضاي لازم براي بحث در مورد جزئيات خاص در خبرنامه خود داريد.

همچنين به شما اين ايده را مي دهد كه انواع چند رسانه اي كه بايد در خبرنامه خود بگنجانيد چيست.

آخرين چيزي كه مي خواهيد اين است كه يك نسخه عالي بنويسيد فقط براي اين كه مجبور شويد مقداري از آن را قطع كنيد يا در تلاش براي فشردن همه آن باشيد زيرا…

... قبل از شروع به نوشتن ، ساختار خبرنامه خود را حساب نكرده ايد.

 

گوگل ادز چيست

در مرحله بعد ، نحوه ايجاد قالب خبرنامه ايميل را مورد بحث قرار مي دهيم. قالب شما نيازي به درخشندگي يا جزئيات خاصي ندارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۱:۲۶ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی