سئو مستر
سئو مستر

در مقطعي بازاريابي آنلاين فقط راهي جديد و متفاوت براي بازاريابي بود. اين شكل جديدي از رسانه ها را باز كرد كه بر اساس آن كالاها و خدمات را دستفروش مي كند.

اما در چند سال گذشته ، اهميت بازاريابي ديجيتال به چيز ديگري تبديل شده است.

 

قوانين سئو

اين به بخشي جدايي ناپذير از آنچه يك تجارت براي مشتريان خود تبديل شده است تبديل شده است.

ديگر داشتن يك وب سايت يا اجراي يك كمپين تبليغاتي غير متمركز كافي نيست.

آيا استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال يكپارچه اي براي كسب و كار شما كار نمي كند؟ زمان به خاطر آن عليه شما كار مي كند.

همانطور كه اينترنت با هر كاري كه ما انجام مي دهيم درهم تنيده مي شود ، اهميت بازاريابي ديجيتال كاملاً آشكار مي شود.

بياييد نگاهي بيندازيم كه چرا كسب و كار شما براي رشد و پيشرفت به بازاريابي ديجيتال نياز دارد.
10 حقيقت در مورد اهميت بازاريابي ديجيتال

    به افرادي مي رسد كه زمان و پول خود را صرف آن مي كنند
    سطح بازي براي مشاغل كوچك را افزايش مي دهد
    بيشتر هدفمند
    مي تواند فوق العاده شخصي شود
    تجزيه و تحليل پيشرفته تر
    مقياس بندي و تطبيق آسان
    بهترين ROI
    با نحوه خريد مردم امروز مطابقت دارد
    چگونه مردم ترجيح مي دهند كه كسب و كارها به آنها برسند
    بازاريابي را با فناوري تلفن همراه ادغام مي كند

1. به افرادي مي رسد كه وقت و پول خود را صرف آن مي كنند

در سال 2019 ، متوسط كاربر اينترنت حداقل 7 حساب رسانه اجتماعي دارد. اين نسبت به 5 سال قبل 3 عدد است.

97 درصد بزرگسالان زير 65 سال ايالات متحده حداقل ماهي يكبار در شبكه هاي اجتماعي حضور دارند. اكثريت قريب به اتفاق هر روز روي آن هستند.

رسانه هاي اجتماعي به عنوان وسيله اي براي مراقبت از مشتري بسيار ترجيح داده مي شوند.

اگرچه تا 89 درصد از پيام هاي مشتري توسط مشاغل ناديده گرفته مي شود.

22 درصد از جمعيت جهان در فيس بوك هستند. 62 درصد مردم ايالات متحده آنجا هستند.

76 درصد از كاربران فيس بوك و 51 درصد از كاربران اينستاگرام روزانه از آن استفاده مي كنند.

اهميت بازاريابي ديجيتال

30 درصد از مردم در رسانه هاي اجتماعي هنگام اشاره به نقاط عطف زندگي خود از يك نام تجاري خاص نام مي برند.

Gen X كمي بيشتر از هزاره ها با يك نام تجاري در رسانه هاي اجتماعي تعامل دارد.

روند فعلي اين است كه هر فرد روزانه بيش از 2 ساعت در شبكه هاي اجتماعي وقت مي گذارد.

ميانگين نوجوانان 9 ساعت است.

رسانه هاي اجتماعي با همه كارهايي كه از مدرسه انجام مي دهند ، تا محل كار ، سرگرمي ، و معاشرت با دوستان يكپارچه شده است.

 

قوانين سئو

رسانه هاي اجتماعي جايي است كه مردم در آن هستند. اما آيا مردم از آنجا چيزهايي مي خرند؟

يكي از 10 دليل اصلي كه مردم مي گويند در رسانه هاي اجتماعي حضور دارند خريد محصولاتي است كه براي آنها تبليغ مي شود.

آنها حدود 37 درصد از وقت رسانه هاي اجتماعي خود را صرف تعامل با محتواي مارك دار مي كنند.

57 درصد از هزاره ها مي گويند كه رسانه هاي اجتماعي تبليغاتي را كه مي بينند به آنها مرتبط تر كرده است.

48 درصد مردم مي گويند آخرين خريد آنلاين خود را مستقيماً در نتيجه تبليغات فيس بوك انجام داده اند.

ROI رسانه هاي اجتماعي

اما تنها 45 درصد از بازاريابان فكر مي كنند تلاش هاي رسانه هاي اجتماعي آنها در حال نتيجه دادن است. قطعاً برنده و بازنده اي در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد.

فقط داشتن يك پروفايل و به اشتراك گذاشتن برخي از محتواها هر چند وقت يكبار كافي نيست. شما به يك استراتژي بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي نياز داريد.

هنگامي كه مي دانيد چگونه مي توانيد ROI بازاريابي ديجيتال خود را به حداكثر برسانيد ، برنده بزرگي خواهيد شد.

بازاريابي و تبليغات رسانه هاي اجتماعي تنها بخشي از بازاريابي ديجيتال است. اما اين يكي بسيار مهم است.

در طول اين مقاله ، ما انواع مختلفي از روش هاي بازاريابي آنلاين را بررسي خواهيم كرد.

اين امر اهميت بازاريابي ديجيتال را براي تجارت شما نشان مي دهد.
2. سطح بازي براي مشاغل كوچك را افزايش مي دهد

قبلاً مشاهده كرده ايد كه چنين اتفاقي افتاده است. يك شركت بزرگ مانند Walmart به شهر مي آيد و 100 مغازه تخصصي محلي را از بين مي برد.

استارباكس وارد بازار مي شود و مغازه هاي قهوه و شيريني مادر و پاپ تعطيل مي شوند.

ما معادل آنلاين آن را با آمازون ديده ايم.

رقابت با تشخيص نام يا ميليون هايي كه آنها در مديريت بازاريابي و شهرت قرار داده اند دشوار است.

اينجاست كه اهميت بازاريابي ديجيتال به عنوان چراغ اميد براي مشاغل كوچك درخشان است.

براي آجر و ملات ، تجارت الكترونيكي و مارك هاي شخصي يكسان است.

بازاريابي ديجيتال در واقع به مشاغل كوچكتر اين امكان را مي دهد كه داراي موقعيت برتر باشند.

ما مانند يك مشتري با استفاده از خدمات AdWords خود از آمازون و Lowe پيشي گرفتيم.

كلمات پيشنهادي

بازاريابي ديجيتال به شما اين امكان را مي دهد كه با بودجه تبليغاتي بسيار كمتري در معرض ديد مخاطبان بيشتري قرار بگيريد.

هنگامي كه به طور م managedثر مديريت مي شود ، به مشاغل كنترل ليزري متمركز مي كند كه كجا و چگونه پول خود را خرج مي كنند.

وقتي اين نوع كنترل و داده ها را براي پشتيباني از تصميمات در اختيار داريد ، تصميمات هوشمندانه تري مي گيريد.

به بررسي مزاياي بازاريابي ديجيتال ادامه دهيد. اينكه چگونه زمين بازي را يكنواخت مي كند ، به طور فزاينده اي روشن مي شود.
3. هدفمندتر

به عنوان مثال ، هنگامي كه يك آگهي مجله اي را اجرا مي كنيد ، مطمئناً مقداري هدف گذاري را انجام مي دهيد. شما مي دانيد كه آيا مخاطبان مورد نظر شما آن نشريه را مي خوانند.

شما تا حدودي بر روي مكان و اندازه كنترل داريد. شما پيام را در دستورالعمل هاي ناشر خاصي كنترل مي كنيد.

اين آگهي ممكن است به بيش از 1 ميليون خواننده برسد.

اما چند درصد از اين ميليون در واقع هدف شما است؟ يك مجله مد خاص ممكن است داراي 59٪ جمعيت زن 35 تا 55 ساله باشد.

 

ايده پست اينستاگرام

آنها ممكن است مقداري تحصيلات دانشگاهي داشته باشند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۹:۴۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی