سئو مستر
سئو مستر

بازاريابي اينترنتي در طول سالها به سمت بهتر تغيير كرده است.

شما ديگر متخصصان بازاريابي آنلاين با استفاده از روشهاي قديمي و قديمي - مخصوصاً كساني كه در بازار B2B كار مي كنند - پيدا نمي كنيد.

 

چك ليست سئو وب سايت

اين بدان معناست كه بازاريابي موثر B2B در حال حاضر اهميت بيشتري پيدا مي كند. اما بازاريابي B2B چيست؟

بازاريابي B2B فرايند ارتقاء يك كسب و كار به مشاغل ديگر است.

كمپين هاي بازاريابي B2B از انواع تكنيك هاي تبليغاتي استفاده مي كنند ، مانند:

ايجاد محتوا ، بازاريابي ايميلي ، قرار دادن تبليغات ، استفاده از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي و بهينه سازي موتورهاي جستجو.

براي توسعه روابط با مشتريان ، ايجاد آگاهي از نام تجاري ، ايجاد رهبري با كيفيت بيشتر ، ايجاد رهبري فكري و افزايش فروش.

اما B2B بخشي است كه نياز به آزمايش مداوم دارد (از نظر بازاريابي) زيرا هر چرخه فروش متفاوت است.

اين بدان معناست كه روشهاي بازاريابي بايد با توجه به مخاطب و شخصيت خريدار سفارشي شود.

اينجاست كه بازاريابي محتوا مطرح مي شود زيرا به بازاريابان B2B كمك مي كند تا در بازه زماني پيش بيني شده به اهداف خود برسند.

بازاريابي محتوا b2b

يكي ديگر از دلايلي كه بازاريابي محتوا براي صاحبان مشاغل B2B عالي عمل مي كند اين است كه كل بخش فروش را آسان تر مي كند.

بازاريابي محتوايي B2B به اين شركت ها اجازه مي دهد بدون استفاده از هيچگونه پيام رساني قوي با مشتريان بالقوه تعامل داشته باشند.

از آنجايي كه مشتريان بيشتري بر نوع پيامهاي بازاريابي دريافتي خود كنترل كامل دارند ، بازاريابي محتواي B2B كاملاً منطقي است.

علاوه بر اين ، ايجاد/توزيع محتواي مفيد ، سودمند و م onlyثر تنها مي تواند در بلندمدت به تجارت شما كمك كند.
بازاريابي محتوا B2B دقيقاً چيست؟

بازاريابي محتوا در بخش B2B با توليد انواع مختلف ايده هاي بازاريابي محتوا به حوزه اي وسيع تبديل شده است.

همه چيز از پست هاي وبلاگ گرفته تا پادكست ها تا الگوها تا مطالعات موردي گرفته تا مقاله هاي سفيد…

... مي تواند توسط يك شركت B2B براي دسترسي به مشتريان احتمالي ، جذب آنها به پيشنهاد خود و تبديل آنها به فروش مورد استفاده قرار گيرد.

استراتژي بازاريابي محتوايي B2B

چرا بازاريابي محتوا براي B2B مهم است؟

يكي از بزرگترين مزاياي بازاريابي محتواي B2B اين است كه به ايجاد اعتماد منحصر به فرد كمك مي كند.

وقتي مرتباً محتواي باكيفيت و مرتبط با علايق مخاطبان موردنظر خود منتشر مي كنيد.

شما به دو چيز مهم دست مي يابيد كه به مخاطبان شما كمك مي كند به برند شما اعتماد كنند.

    اين شركت شما را به عنوان يك رهبر فكري صنعت ، تأثيرگذار يا مرجعي معرفي مي كند كه مردم مي توانند روي آن حساب كنند.

 

ايده پست اينستاگرام

 

    اين به مخاطبان هدف شما كمك مي كند تا پاسخ ها/راه حل هايي را براي مشكلات پيچيده متمركز بر طاقچه پيدا كنند.

با تلاش واقعي در بازاريابي محتواي B2B ، مشتريان بالقوه شما نه تنها به توصيه هاي شما اعتماد مي كنند.

اما همچنين منتظر تجارت با شركت خود باشيد.

با اين حال ، براي بازاريابان محتواي B2B مهم است كه به خاطر داشته باشند كه بازاريابي محتواي B2B تنها زماني ROI خوبي را ارائه مي دهد كه استراتژي شما بر موارد زير تمركز كند:

    ايجاد و ارائه محتواي باكيفيت و ممنوعيت كامل ورود هرگونه محتواي پركننده يا نامربوط.
    توليد انواع قالب هاي محتواي ارزشمند كه به شدت با مشكلاتي كه مخاطبان شما با آن روبرو هستند مرتبط باشد و اجتناب از موضوعاتي كه هيچ ارزشي ندارند.
    ايجاد و توزيع مناسب محتواي جديد به صورت مداوم با پيروي از تقويم دقيق بازاريابي محتوا.

بسياري از شركت هاي B2B نمي يابند يا نمي خواهند زماني براي بازاريابي محتوا بيابند ...

… عمدتاً به اين دليل كه آنها يا اعتقاد ندارند كه كار مي كند يا تمركز زيادي روي بخش هاي ديگر تجارت خود دارند.

اگر در موقعيت مشابهي قرار گرفتيد ، شركت ما LYFE Marketing هميشه در اينجا به شما كمك مي كند.

تيم بازاريابي ما مي تواند استراتژي بازاريابي محتواي B2B شما را اجرا كرده و نتايج دلخواه شما را به شما ارائه دهد.
بازاريابي محتوايي B2B در مقابل B2C

بازاريابي محتواي B2B پديده جديدي نيست.

بسياري از بازاريابان B2B هستند كه از بازاريابي محتوا به طور منظم استفاده مي كنند - تقريبا 82 them از آنها.

با اين حال ، هنوز هم ، تعداد قابل توجهي از شركت ها نتوانسته اند با بازاريابي محتواي B2B نتايج دلخواه خود را ببينند.

چرا؟ زيرا آنها درك نمي كنند كه بازاريابي محتواي B2C با B2B چه تفاوتي دارد.

اگر فكر مي كنيد بازاريابي محتوايي B2B همان بازاريابي محتوايي B2C است ، دوباره فكر كنيد.

بزرگترين دليل تفاوت آنها به دليل طرز فكر مشتريان بالقوه آنها و نحوه انجام تجارت آنها است.

اين بدان معناست كه آنها اولويت هاي متفاوتي دارند.

اهداف بازاريابي محتواي B2B

اهداف بازاريابي محتواي B2C

بر خلاف همتايان B2B خود ، مشتريان B2C هنگام جستجوي Google به دنبال معاملات بزرگ نيستند.

آنها به دنبال خريد محصولات تنها پس از اطمينان از خريد خود هستند.

آنها دوست دارند تصميم خريد آگاهانه بگيرند تا مطمئن شوند كه روي محصول مناسب سرمايه گذاري مي كنند.

اين به طور مستقيم بر نوع پيام هايي كه ايجاد مي كنيد و همچنين بر قصد شما تأثير مي گذارد.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

 

مشتريان B2B انگيزه ها و دلايل كاملاً متفاوتي براي خريد دارند و اين بايد در تلاش هاي بازاريابي محتوايي شما منعكس شود.

به خاطر داشته باشيد كه هر مخاطبي متفاوت است ، و نيازهاي آنها نيز متفاوت است.

حتي اگر آنها يك محصول را بخرند ، تمايل دارند

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۳:۲۱ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی