سئو مستر
سئو مستر

من و مي خواهم در اين مورد چه كنند؟
    آنها چه چيزي را دوست دارند/ دنبال چه كساني هستند؟
    شما كجا وقت مي گذرانيد؟

هنگامي كه مخاطبان خود ، افرادي كه مي خواهيد آنها را هدف قرار دهيد و هدف از پست خود را بشناسيد ، هدف خود را مي شناسيد. "چرا" شما براي ايجاد گرافيك رسانه هاي اجتماعي اولين و مهمترين مرحله در كل اين فرايند است. همه چيز بعد از اين انتخاب مي شود تا اين هدف را منعكس كند.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

همچنين خوب است توجه داشته باشيد كه در حالي كه اهداف مهم هستند ، اما اهداف زياد مي تواند باعث ايجاد يك تصوير شلوغ شود. متن ، عكس يا فونت زياد مي تواند فوراً مخاطبان شما را خاموش كند. بنابراين اكنون كه اولين نكات طراحي گرافيكي را داريم ، به سراغ رنگ برويم.

2. رنگ

رنگ طراحي گرافيكي

رنگ يكي از مهمترين جنبه هاي هر طراحي است. اين به ايجاد روحيه ، ايجاد فضا ، و حتي مي تواند به يك خاطره استناد كند. با توجه به اينكه هر رنگي داراي معني و روانشناسي است ، يافتن يك طرح رنگي كه احساسي را كه مي خواهيد مخاطبان يا مارك تجاري شما با آن ارتباط برقرار كند منتقل كند ، به ايجاد ثبات كمك مي كند.

بنابراين برند شما نشان دهنده چيست؟ آيا سرگرم كننده ، ثابت ، قابل اعتماد و غيره است؟ شما مي خواهيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه نشان دهنده نام تجاري شما است و مي توانيد اين كار را با شروع دو تا سه رنگ اصلي انجام دهيد. يافتن تم رنگي شما براي موفقيت يك طرح بسيار مهم است. آن هدفي را كه به تازگي كشف كرده ايد به خاطر داريد؟ آگاهي از آن هنگام استفاده از رنگ ها در محتواي رسانه هاي اجتماعي مفيد خواهد بود زيرا اين امر مخاطبان شما را در داستان راهنمايي مي كند.

رنگ همچنين براي ايجاد تضاد و تعادل در عناصر گرافيكي رسانه هاي اجتماعي شما بسيار مهم است. آگاه باشيد كه چگونه برخي از رنگها يا جفت ها بر درك فرد تأثير مي گذارد. هدايت تركيب رنگ هاي شفاف كه ديدن آنها ناراحت كننده است ، در بلند مدت به نام تجاري شما كمك مي كند. هنگامي كه رنگها به اندازه كافي تضاد ندارند ، به نظر مي رسد كه در يكديگر خونريزي مي كنند يا هنگامي كه كنتراست بيش از حد ايجاد مي شود ، مي توانند باعث ايجاد ارتعاش بصري شوند. در زير مثالي را براي شما آورده ام.

نكات طراحي گرافيك نكات طراحي گرافيكي

به متن سمت چپ نگاه كنيد ، آيا مي بينيد كه چگونه رنگ سبز در مقابل تصوير زمينه بنفش به سختي خوانده مي شود؟ اين نمونه اي از رنگ هايي است كه به يكديگر مي ريزند. حالا مي توانيد ببينيد نارنجي در مقابل تصوير پس زمينه آبي چشمان شما را كمي فشار مي دهد؟ منظور من از رنگ هايي است كه كنتراست زيادي دارند (يعني دو رنگ روشن) كه باعث ايجاد ارتعاش بصري مي شوند.

هنگامي كه طرح رنگ خود را انتخاب كرديد ، مطمئن شويد كه در پست هاي خود از رنگ هاي يكسان استفاده مي كنيد. كدهاي هگز را بنويسيد تا رنگ دقيق داشته باشيد. آخرين چيزي كه مي خواهيد اين است كه پست هاي خود را يك يا دو سايه خالي كنيد (مگر اينكه عمدي باشد يعني تك رنگ). براي غير طراحان ، مي توانيد رنگ دقيق يك تصوير را با استفاده از هر ابزار انتخاب رنگ پيدا كنيد ، كه به شما يك كد شش رقمي مي دهد كه يك رنگ دقيق را روي چرخ رنگ مشخص مي كند.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

رنگ نقش اصلي را در خروجي نهايي طراحي كلي گرافيك رسانه هاي اجتماعي شما ايفا مي كند. همانطور كه قبلاً نيز گفته شد رنگ بر روان ، احساسات و واكنش هاي فرد نسبت به طرح تأثير مي گذارد. بنابراين مهم است كه نوع رنگ بندي مناسب را انتخاب كنيد كه واكنش هاي مناسبي را از سوي مخاطبان شما ايجاد كند.

نكته پاداش!: از آنجا كه طرح هاي رسانه هاي اجتماعي شما فقط بر روي صفحه نمايش داده مي شود ، مطمئن شويد كه رنگ هميشه بر روي RGB تنظيم شده است ، بدون رنگ CMYK!

3. متن

متن طراحي گرافيك

با تايپوگرافي اشتباه نگيريد (كه در ادامه به آن مي پردازيم). متن دنباله اي از كلمات است در حالي كه تايپوگرافي جزء بصري كلمه نوشته شده است. اكنون كه توضيحاتي را ارائه كرده ايم ، بياييد به دليل اهميت متن توجه كنيم.

به عنوان يك مالك ، ما مي دانيم كه اين مارك مانند نوزاد شما است. شما مي خواهيد آن را به نمايش بگذاريد و آن را به همه بگوييد. حتي ممكن است احساس كنيد كه بايد از هر كلمه اي كه مي توانيد براي توضيح نام تجاري خود و دليل عالي بودن آن استفاده كنيد. با اين حال ، هنگام ايجاد طرح هاي گرافيكي رسانه هاي اجتماعي ، مي خواهيد از ازدحام بيش از حد تصوير دور شويد.

ما مي دانيم كه كلمات قدرتمند هستند و برخي نكات خوب در طراحي گرافيك كه بايد در نظر داشته باشيد اين است كه كلمات زياد روي يك تصوير مي تواند براي مخاطبان احتمالي شما شلوغ به نظر برسد (به پايين مراجعه كنيد). آخرين چيزي كه مي خواهيد اين است كه مخاطبان احساس غرق شدن كنند. اين كه آيا براي اينستاگرام يا فيس بوك گرافيكي ايجاد مي كنيد ، سعي كنيد متن خود را به يك تا دو خط محدود كنيد. ببينيد ، اين خطوط به ايجاد نظم در تصوير كلي كمك مي كند. مي توانيد از اين خطوط با تركيب آنها در اطراف بلوك هاي متن استفاده كنيد. آنها همچنين مي توانند به عنوان جدا كننده هر عنصر موجود در يك تصوير استفاده شوند. انجام اين كار باعث ايجاد حس هماهنگي در طراحي شما مي شود.

نكات طراحي گرافيك

هدف از گرافيك رسانه هاي اجتماعي اين است كه پيام خود را تا آنجا كه مي توانيد منتقل كنيد. يكي از نكات مهم طراحي گرافيكي خوب ناديده گرفتن اين است كه مطمئن شويد متن شما به راحتي خوانده مي شود.

 

تبليغات در گوگل چيست

به احتمال زياد سهم زيادي از محتواي شما در دستگاه تلفن همراه مصرف مي شود. هنگام انتخاب اندازه فونت خود اين نكته را در نظر داشته باشيد. خوانايي متن تا حد زيادي به رنگ و اندازه آن بستگي دارد. براي بازگشت به رنگ ، استفاده از فونت رنگ روشن با زمينه تيره و بالعكس خوب است. بهتر است از كنتراست براي برجسته كردن متن استفاده كنيد ، اما بعداً به آن مي پردازيم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۴:۲۱ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی