سئو مستر
سئو مستر

انواع مختلف تبليغات آنلاين هنوز راههاي امتحان شده و واقعي براي ايجاد آگاهي از نام تجاري است.

آنها همچنين بهترين راه براي ايجاد سرنخ و فروش هستند. در سال 2016 ، هزينه هاي بازاريابي ديجيتال براي اولين بار هزينه تبليغات تلويزيوني را شكست داد.

 

گوگل ادز چيست

از آن زمان تاكنون مسير رشد مشخص بوده است - تبليغات آنلاين پيشرو است.

انواع تبليغات آنلاين

و با اين وجود ، مي بينيم كه نرم افزارهاي مسدود كننده تبليغات همچنان در حال رشد است.

ما ديديم كه چگونه اپل يك ويژگي مسدود كردن تبليغات را به دستگاه هاي تلفن همراه و رايانه هاي خود اضافه كرده است.

اين امر دسترسي مشاغل را به مخاطبان مورد نظر دشوارتر كرد.

بنابراين چرا بازاريابي ديجيتال همچنان در حوزه تبليغات غالب است؟

دليل اصلي آن مقرون به صرفه بودن چيزي است كه در عوض دريافت مي كنيد.
مزاياي تبليغات آنلاين براي مشاغل كوچك

    ترافيك سريع وارد مي شود.
    هدف گذاري بهتر ، حتي اگر بودجه شما محدود باشد.
    به راحتي داده ها را براي تجزيه و تحليل روند رفتار مصرف كننده جمع آوري كنيد.
    به مشاغل كوچك جديد اجازه رقابت و ايجاد آگاهي از برند را مي دهد ، حتي در فضاهاي آنلاين رقابتي.

اما براي استفاده از اين مزايا ، انواع تبليغات آنلاين شما بايد با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار كند.

هر روش ويژگي هاي خاص خود را دارد و نكات "بايد بدانيد" است كه در زير به آنها مي پردازيم.

هر يك از اين 15 نوع تبليغات آنلاين ، اگر به درستي انجام شود ، بازديدكنندگان از وب سايت شما را افزايش مي دهد.

ما با رايج ترين روش تبليغات آنلاين شروع مي كنيم - نمايش تبليغات.
15 نوع تبليغات آنلاين

    نمايش تبليغات
    جستجوي پولي
    مشاركت رسانه هاي اجتماعي
    تبليغات Pinterest
    تبليغات فيس بوك
    تبليغات توييتر
    تبليغات LinkedIn
    هدف گيري مجدد تبليغات
    بازاريابي ايميلي
    وبلاگ نويسي
    وبينارها
    مسابقات
    همكاري ها/بازاريابي تأثيرگذار
    استوري هاي زنده اينستاگرام
    سئو: همه را با هم جمع كنيد

 

    نمايش تبليغات

بنابراين چگونه مي توانيد تبليغات آنلاين جذابي ايجاد كنيد كه خواهان مسدود شدن تبليغات نيستند؟

اول از همه ، اين ايده خوبي است كه با تحقيقات جامع شروع كنيد تا به نتيجه اي برسيد.

طبق تحقيقات Shutterstock و Lumen ، همه نوع تبليغات آنلاين بايد شامل موارد زير باشد:

    ساده
    جسورانه
    مربوط
    تصوير يا فيلم
    مخاطب هدف/جمعيت شناسي را آينه كنيد

علاوه بر اين ، اگر از تبليغات عكس استفاده مي كنيد ، بايد از يك عكس روشن و واضح استفاده كنيد. نام تجاري نيز بايد واضح باشد.

در كمتر از 3 ثانيه ، كاربر بايد بتواند بفهمد شما كي هستيد ، چه كار مي كنيد و چگونه مي توانيد به او كمك كنيد.

نمونه اي از اين اصول در عمل: تبليغات تصويري زوج هاي مسن بيشتر توسط نسل هاي قديمي مشاهده شد.

1/2 بينندگان 55++ ، 38٪ 35-54 و فقط 1/3 آنها 18-34 بودند.

 

انواع كلمات كليدي

نمايش تبليغات

آنچه كه اين اعداد نشان مي دهند اين است كه تصوير ساده و قابل ارتباط با مخاطب هدف بود ، زيرا آنها را آينه مي كرد!

محتواي بصري همچنين مي تواند هويت كسب و كار شما را مشخص كند. به عنوان مثال ، فقط به فيد خبري فيس بوك خود نگاه كنيد.

در طول سالها ، فيدهاي خبري فيس بوك تحت تسلط تصاوير بصري مانند ميم ، تصاوير متحرك GIF و پخش ويديوهاي خودكار قرار گرفته است.

بسياري از شركت هاي بزرگ نيز اين تصاوير را به اشتراك مي گذارند.

همه اين موارد چه ويژگي مشتركي دارند؟

توجه را جلب مي كنند!

نكاتي براي جلب توجه مطالب بصري

مهم اين است كه چشم افراد را به سرعت جلب كنيد. هنگام طراحي تبليغات خود اين نكات را در نظر داشته باشيد:

    چهره اولين چيزي است كه مردم به آن توجه مي كنند.
    اگر تصوير شما بيش از حد "شلوغ" باشد ، توجه افراد را جلب مي كند ، كه چيز خوبي نيست.
    اگر هيچ نقطه كانوني كليدي در تصوير وجود نداشته باشد ، توجه افراد از وسط شروع شده و به بقيه منتقل مي شود.

 

    جستجوي پولي

با تبليغات جستجوي پولي ، اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه بايد استراتژي خود را بر اساس اهداف خود تنظيم كنيد.

آيا ترافيك بيشتري مي خواهيد؟ يا در درجه اول سعي مي كنيد تبديل بيشتري داشته باشيد؟

قبل از پرداخت هزينه براي كلمه كليدي خود ، به دقت در مورد انتظارات خود فكر كنيد.

از سوي ديگر ، اگر مي خواهيد ترافيك بيشتر و فروش بيشتري داشته باشيد ، بايد كلمات كليدي با هدف تجاري بالا را هدف قرار دهيد.

بله ، رقابت ممكن است شديد و گران باشد ، اما نتيجه آن مي تواند ارزشش را داشته باشد.

اگر براي چنين كلمات كليدي ايده داريد ، به رقابت خود نگاه كنيد.

ببينيد چه موضوعاتي براي خوانندگان آنها طنين انداز است و در كدام سايت هاي رسانه هاي اجتماعي تمايل دارند.

براي ايجاد ترافيك مي توانيد از چنين محتوايي تقليد كنيد.

    مشاركت رسانه هاي اجتماعي

هر زمان كه در رسانه هاي اجتماعي شركت مي كنيد ، در واقع كسب و كار خود را تبليغ مي كنيد.

به عبارت ديگر ، استفاده از رسانه هاي اجتماعي همانطور كه در ابتدا در نظر گرفته شده بود در واقع يك كار خوب براي كسب و كار شما است!

بنابراين ، فعال باشيد و در جوامع آنلاين مربوطه شركت كنيد.

به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما در مورد پست هاي شما نظر مي دهند ، به س questionsالات آنها پاسخ دهيد و با آنها در ارتباط باشيد.

بهتر است اين كار را در عرض 24 ساعت انجام دهيد تا نشان دهيد كه فعالانه به عنوان يك برند گوش مي دهيد.

فقط پست نگذاريد و آن را كنار بگذاريد ؛ صفحات رسانه هاي اجتماعي كه فقط به عنوان "كانال پخش" عمل مي كنند ، در واقع يك دور برگشت هستند.

حال ، بياييد به انواع بيشتري از تبليغات آنلاين بپردازيم: تبليغات پولي.

 

ايده پست اينستاگرام

تبليغات پولي يكي از بهترين راه ها براي افزايش ترافيك است. با اين حال ، هر كانال پولي مزاياي خاص خود را دارد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۶:۲۴ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی