سئو مستر
سئو مستر

 فريلنسر سريع ترين رشد را در اقتصاد امروز دارد. طي 10 سال ، تحليلگران پيش بيني مي كنند كه اين روش اصلي براي اشتغال خواهد بود. آنها مي توانند اين را بگويند ، زيرا امروزه بيش از 50 درصد از هزاره ها در اين اقتصاد "گيگ" كار مي كنند. شما به دنبال كسب و كار بازاريابي محتوا مناسب براي كار هستيد. احتمالاً شما بازاريابي محتواي مستقل و همه چيزهايي را كه ارائه مي دهد در نظر داريد.

 

ايده پست اينستاگرام

مزاياي اين چيدمان كاري بسيار انعطاف پذير وجود دارد. اين امر هم براي حرفه اي مستقل و هم براي تجارت شما صدق مي كند. اما براي حركت در استخدام و كار با يك فريلنسر مواردي وجود دارد كه بايد بدانيد.

اين راهنماي نهايي داراي همه چيزهايي است كه بايد بدانيد تا بهترين تجربه ممكن را داشته باشيد.
بازاريابي محتواي مستقل چيست؟

وقتي از بازاريابي محتواي مستقل صحبت مي كنيم ، از استخدام يك نفر به صورت قراردادي صحبت مي كنيم. آنها برخي يا همه وظايف مرتبط با بازاريابي محتوا را انجام مي دهند.

از نظر حقوقي و IRS ، اين شخص يك پيمانكار مستقل ، مستعار ، فريلنسر است.

بازاريابي محتواي مستقل
كاري كه يك متخصص بازاريابي محتوا مستقل انجام مي دهد

با شنيدن اين اصطلاح ممكن است به نوشتن محتواي مستقل يا توليد فيلم مستقل فكر كنيد. اما بازاريابي محتوا ، و به نوبه خود بازاريابي محتواي مستقل ، بسيار گسترده تر از آن است.

بازاريابي محتواي مستقل مي تواند شامل يك يا چند مورد از انواع كارهاي زير باشد:

    تحقيق و تجزيه و تحليل (موضوعات ، كلمات كليدي ، تجزيه و تحليل رقبا ، تحقيقات بازار ، رديابي عملكرد و غيره)
    استراتژي محتوا
    ايجاد محتوا (فيلم ، عكس ، وبلاگ ، پست هاي رسانه هاي اجتماعي و غيره)
    توزيع محتوا (رسانه هاي اجتماعي ، كمپين PPC ، وب سايت هاي شخص ثالث ، بازاريابي ايميلي و غيره)
    مديريت محتوا
    طراحي وب سايت
    سئوي داخلي-آنچه در وب سايت خود انجام مي دهيد تا به موتورهاي جستجو در پيدا كردن صفحات شما كمك كند
    سئوي خارج از صفحه-كارهايي كه خارج از سايت انجام مي دهيد ، مانند پست هاي مهمان ، بك لينك ، رسانه هاي اجتماعي ، تبليغات و غيره.

با توجه به طيف گسترده اي از وظايف بازاريابي محتوا ، شما به ندرت يك فريلنسر استخدام مي كنيد تا تمام بازاريابي محتوايي خود را اداره كند. در عوض ، شما به احتمال زياد به دنبال چند نفر هستيد. هر يك از آنها در يك يا چند جنبه بازاريابي محتوا تخصص خواهند داشت.

به اين ترتيب ، شما هنوز مسئول برقراري ارتباط و هماهنگي بين اين افراد مستقل هستيد. شما كنترل كيفيت را تضمين مي كنيد. شما تعيين مي كنيد كه آيا اهداف برآورده مي شوند يا نه.

هنگام استخدام بازارياب محتواي آزاد ، حوزه فعاليت پروژه را تعيين مي كند. پس از مشخص شدن كار موردنظر ، دو طرف در مورد قيمت مناسب مذاكره مي كنند.

هنگامي كه آن كار با رضايت كامل به پايان رسيد ، كسب و كار پرداخت مي كند و كار آزاد را بررسي مي كند. اگر از كار آنها راضي هستيد ، ممكن است تصميم بگيريد كه يك "پروژه" جديد را شروع كنيد.

 

تبليغات در گوگل چيست

يا ممكن است تصميم بگيريد كه راه ها را جدا كنيد.

هيچ انتظار مشاركت بلندمدتي وجود ندارد مگر اينكه هر دو طرف تصميم به ايجاد يك مشاركت داشته باشند.
استخدام مستقل در مقابل كاركنان خود

وقتي كارمندي را استخدام مي كنيد ، انتظار داريد كه او در شركت بماند و با شما رشد كند. شما معمولاً مايل به سرمايه گذاري در استخدام هستيد. به دليل رابطه طولاني مدت ، مدتي براي آموزش و حفظ اين كارمند وقت صرف خواهيد كرد.

كنترل بيشتري در رابطه داريد. شما ممكن است يك كد لباس ، مكان و زمان كار و نحوه انجام وظايف خود را تعيين كنيد.

با بازاريابي محتواي مستقل ، مشاركت اغلب بسيار كوتاه تر است. كنترل كمتري بر نحوه انجام كار داريد.

تنها تمركز شما نتيجه نهايي است.

فريلنسر مسئوليت هرگونه هزينه اي را كه به عنوان بخشي از شغل خود متحمل مي شوند حتي تا حد ضرر و زيان نيز بر عهده دارد. مگر اينكه اين هزينه ها مربوط به الزامات خاصي باشد كه توسط كسب و كار شما انجام مي شود.

در اين مورد ، آنها بايد در قرارداد ذكر شوند.

يك كارمند معمولاً در يك زمان براي يك نفر كار مي كند. در مقابل ، يك حرفه اي مستقل براي بسياري از افراد اغلب در يك روز كار مي كند. آنها برنامه هاي خود را بر اساس اولويت هايي كه بايد در مهلت هاي تعيين شده تكميل كنند ، تنظيم مي كنند.

در اين باره معايب و مزايايي وجود دارد كه بعداً به آنها مي پردازيم.
استخدام آژانس بازاريابي آزاد و محتوا

يك آژانس بازاريابي محتوا شغلي است كه شامل بيش از يك نفر است. آنها ممكن است چندين متخصص بازاريابي محتوا داشته باشند. هر كدام در جنبه هاي مختلف بازاريابي محتوا تخصص دارند. اين متخصصان به عنوان كارمند براي شركت خود كار مي كنند.

آن شركت به نوبه خود براي شما كار مي كند.

در مورد آژانس ، افراد مختلف توسط آژانس مديريت و نظارت مي شوند. شما هنوز در مورد نتايج نظر داريد. اما براي حفظ كيفيت نيازي به مديريت روزانه نداريد.

همه ارتباطات و همكاري در داخل آژانس صورت مي گيرد. سپس خلاصه ها و پيشرفت هاي پيشرفت به شما به عنوان مشتري ارائه مي شود.
علائم متداول كه بايد براي برون سپاري برون سپاري كنيد

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

 

براي سالها ، عبارت "برون سپاري" معناي منفي داشت. اما امروزه برون سپاري نه تنها پذيرفته نمي شود. به عنوان بخشي از اقتصاد ما ارزش گذاري مي شود. ما حتي اسم هوشمندانه اي به نام "gig Economy" گذاشته ايم كه به اين واقعيت اشاره دارد كه فريلنسرها در هر پروژه يا "Gig" كار مي كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۵:۲۵ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی