سئو مستر
سئو مستر

شما مي توانيد روابط واقعي با مشتريان خود ايجاد كنيد و همچنين يك نام تجاري محكم ايجاد كنيد كه مورد توجه مخاطبان قرار گيرد.

در حقيقت ، مشخص شده است كه بازاريابي ايميلي بهترين ابزار بازاريابي است كه صاحبان مشاغل كوچك ايالات متحده از آن استفاده مي كنند.

 

ايده پست اينستاگرام

بازاريابي ايميلي

با اين حال ، هنوز هم درصدي از صاحبان مشاغل كوچك وجود دارد كه بازاريابي ايميلي را جدي نمي گيرند.

اين عمدتا به دليل اين تصور غلط است كه بازاريابي ايميلي مختص بازيگران بزرگ بازار است.

آنها فرض مي كنند كه شما بايد مشتريان زيادي داشته باشيد و درآمد ميليون دلاري داشته باشيد تا از ليست ايميل آنها سود ببريد.

اما اگر به دنياي بازاريابي ايميلي و چگونگي سودآوري آن براي مشاغل كوچك نگاه كنيد.

شگفت زده خواهيد شد اگر بدانيد هر كسب و كاري با هر اندازه اي مي تواند از راهبردي براي توسعه خود از ايميل استفاده كند.

حتي صاحبان مشاغل كوچك مي توانند ROI بازاريابي ايميل بالا را مشاهده كنند.

با اين حال ، حقيقت اين است كه بازاريابي ايميلي در طول سالها تكامل يافته است.

اين بدان معناست كه اگر از رويكردي هدفمند و متناسب با آن استفاده نكنيد ، به همان نتيجه اي كه مي خواهيد نمي رسيد.

آن روزهايي كه مي توانستيد پيام مشابهي را به كل ليست ايميل خود ارسال كنيد و انتظار فروش داشته باشيد ، گذشته است.

اين يك روياي محض است كه در حال حاضر هرگز نتايج خوبي به شما نمي دهد.

امروزه همه چيز در مورد تمركز بر شخصي سازي و شخصي سازي است تا پول را روي ميز نگذاريد.

بسيار مهم است كه مشاغل كوچك شروع به استفاده از بازاريابي ايميلي هدفمند كنند و فقط به بازاريابي ايميل عمومي وابسته نباشند.
بازاريابي هدفمند ايميل چيست؟

به عبارت ساده ، اين روش ايجاد و ارسال ايميل هاي بسيار سفارشي/شخصي به بخش خاصي از ليست ايميل شما است.

اين كار با هدف دريافت درخواست مورد نياز مشتركين شما انجام مي شود.

وقتي يك تجارت كوچك از بازاريابي ايميلي هدفمند به درستي استفاده مي كند ، شانس ايجاد سرنخ و فروش از طريق ايميل را افزايش مي دهد.

به منظور استفاده از بازاريابي ايميلي هدفمند ، كسب و كار شما بايد مخاطبان خود را تقسيم بندي كند.

در اينجا چهار منطقه تقسيم بندي رايج وجود دارد:

    جغرافيايي [به عنوان مثال: كشور]
    جمعيت شناسي [به عنوان مثال: جنسيت]
    روانشناسي [به عنوان مثال: علايق]
    رفتاري [به عنوان مثال: قصد]

با تقسيم بندي مخاطبان ، هر نام تجاري (صرف نظر از اندازه آن) مي تواند پرسنل بازاريابي يا نمايه كاربر ايجاد كند ، كه به آن كمك مي كند تا ترجيحات آنها را درك كند.

در مقايسه با ايميل هاي عمومي ، پيام هاي هدفمند بسيار قوي تر هستند زيرا داراي ارتباط متني هستند.

در اينجا مثالي از رويكرد يك شركت بازي هاي الكترونيكي براي بازاريابي هدفمند ايميل وجود دارد.

بازاريابي ايميلي هدفمند
با تقسيم بندي مشتركان ايميل خود به گروه هاي خاص ، ايجاد چنين پيام هاي ايميل هدفمند آسان مي شود.

اگرچه ارتباط با ليست ايميل شما يك به يك نيست ، اما وقتي از داده هاي شخصي و رفتاري استفاده مي كنيد ، همان تأثير را دارد.

به اين ترتيب ، كمپين هاي ايميل شما نه تنها هدفمند مي شوند بلكه جذاب نيز مي شوند.
5 مزاياي واقعي بازاريابي هدفمند ايميل

صرف نظر از نوع كسب و كار كوچكي كه اداره مي كنيد ، مي توانيد از بازاريابي ايميلي هدفمند در بيش از يك روش بهره مند شويد.

 

راهنماي تگ منيجر

در حقيقت ، هيچ دليلي وجود ندارد كه از اين استراتژي ساده و در عين حال م advantageثر استفاده نكنيد.

در اينجا چند مزيت واضح از استفاده از بازاريابي ايميلي هدفمند براي توسعه تجارت شما آورده شده است:

    ارتباط
    واكنش
    درآمد را افزايش مي دهد
    روابط ايجاد مي كند
    احتباس را افزايش مي دهد

1. ارتباط: يكي از دلايلي كه بسياري از مشاغل كوچك با بازاريابي ايميلي به نتيجه نمي رسند ، بي ربطي است.

پيامهاي آنها به اندازه كافي سفارشي نشده است.

وقتي از بازاريابي ايميلي هدفمند براي پخش پيام ها به بخش خاصي از مخاطبان ايميل خود استفاده مي كنيد.

شما در موقعيت بهتري براي ايجاد محتواي بسيار مرتبط هستيد.

صادق باشيم ، مخاطبان شما مي خواهند محتواي باكيفيتي را ببينند كه به آنها دانش و كمك لازم را مي دهد.

تلاش اندك براي ارسال پيام هايي كه براي مخاطبان مورد نظر شما صدق مي كند ، شانس سودآوري شما را افزايش مي دهد.

محتواي مربوطه همچنين به گيرندگان ايميل شما كمك مي كند تا مطالب شما را به خاطر بسپارند و باعث مي شود كه آنها در اين مورد اطلاع رساني كنند.

در اين فرايند ، نام تجاري شما بيشتر شناخته شده و ارتباط با آن آسان مي شود.

بنابراين چه شخصي سازي ايميل هاي شما با نام مشتري احتمالي شما و چه سابقه خريد شما ، حفظ ايميل هاي شما مناسب است.

اين به شما فرصتي مي دهد تا به آنها نشان دهيد كه براي حضور آنها در ليست ايميل خود ارزش قائل هستيد.

2. پاسخ: اگر گيرندگان شما با محتواي شما ارتباط برقرار نكنند ، ارسال پيام هاي الكترونيكي چه فايده اي دارد؟

هدف شما مي تواند به سادگي ضربه زدن به دكمه پاسخ يا كليك روي پيوند "اكنون خريداري كنيد" يا پر كردن فرم نظرسنجي باشد.

مهم نيست كه شما انتظار چه نوع پاسخي را داريد.

آنچه اهميت دارد اين است كه گيرندگان شما به اندازه كافي در ايميل هاي شما ارزش پيدا كرده و با خوشحالي به آنها پاسخ مي دهند.

شكي نيست كه بازاريابي ايميلي هدفمند پاسخ هاي واقعي را از ليست شما دريافت مي كند.

 

آموزش سرچ كنسول گوگل

وقتي ايميل هاي شما با علايق و مشكلات مشتركان ايميل شما بسيار مرتبط هستند ، احتمالاً با محتواي شما درگير مي شوند.

در تحقيقي كه MailChimp انجام داد ، مشخص شد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۷:۲۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی