سئو مستر
سئو مستر

در حالي كه داشتن يك بودجه بازاريابي براي هر كسب و كار كوچك مهم است، به همان اندازه مهم است كه آن را در مسير درست خرج كنيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

وقتي نوبت به بازاريابي ديجيتال در مقابل بازاريابي سنتي مي‌رسد، چگونه مي‌دانيد كجا بايد آن را خرج كنيد؟

 

چك ليست سئو وب سايت

براي بسياري از كسب و كارها، دستيابي به يك تصميم درست «بازاريابي» آسان نيست، حتي اگر مي تواند تفاوت زيادي در نتايج آنها ايجاد كند.

با به دست آوردن وضوح در جنبه بازاريابي ديجيتال در مقابل بازاريابي سنتي.

يك كسب و كار مي تواند ايده بهتري در مورد اينكه كدام روش بازاريابي مناسب است و چگونه بايد اعمال شود، به دست آورد.

به عنوان مثال، اگر تصميم داريد از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي براي ايجاد برند خود و افزايش پايگاه مشتري خود استفاده كنيد.

مي توانيد خودتان اين كار را انجام دهيد يا يك شركت معتبر بازاريابي ديجيتال مانند LYFE Marketing را براي مراقبت از آن استخدام كنيد.

بازاريابي ديجيتال در مقابل بازاريابي سنتي

راه اندازي يك كسب و كار موفق فقط انتخاب بازار مناسب يا داشتن يك محصول با كيفيت بالا نيست.

همچنين در مورد استفاده از تكنيك هاي بازاريابي مناسب به منظور دستيابي به مخاطبان هدف و تبديل آنها به سرنخ يا مشتري است.

برخي از كسب و كارها ممكن است ترجيح كمتري به بازاريابي بدهند، اما اگر هر كسب و كاري جدي بخواهد سود خود را افزايش دهد.

تقريباً هميشه بودجه مناسبي براي بازاريابي در نظر گرفته است.

حتي اگر نياز به بازاريابي موثر را تاييد كنيد، كل بحث بازاريابي ديجيتال در مقابل بازاريابي سنتي ممكن است شما را دچار مشكل كند.

دليل اين سردرگمي ممكن است به اين دليل باشد كه اگرچه بسياري از بازاريابي ها به روش سنتي انجام مي شود.

ديجيتال ماركتينگ به طور پيوسته در حال پيشرفت است.

بله، درصدي از افراد هستند كه از اينترنت براي انجام هيچ تراكنشي استفاده نمي كنند.

با اين حال، بخش قابل توجهي از جمعيت به طور منظم از اينترنت براي اهداف متعدد، از جمله انجام تراكنش هاي روزانه خود استفاده مي كنند.

به عنوان يك كسب و كار، بايد مطمئن شويد كه از رقباي خود جلوتر هستيد.

اين بدان معناست كه ديگر نمي توانيد فقط به روش هاي بازاريابي قديمي وابسته باشيد.

شما بايد به فراتر از آن نگاه كنيد و درك كنيد كه چگونه مي توانيد از آخرين تكنيك هاي بازاريابي ديجيتال براي افزايش دسترسي خود استفاده كنيد.

قبل از اينكه به جزئيات دقيق بازاريابي ديجيتال در مقابل بازاريابي سنتي بپردازيم.

بياييد ابتدا برخي از ايده هاي اساسي را كه بايد به وضوح درك كنيد بررسي كنيم.
بازاريابي ديجيتال در مقابل بازاريابي سنتي: سنتي چيست؟

بازاريابي سنتي چيز جديدي نيست زيرا نوعي بازاريابي است كه ما در يك مقطع زماني در معرض آن قرار گرفته ايم.

اين يك روش مرسوم بازاريابي است كه با روش‌هاي مختلف تبليغات آفلاين و تبليغات به مخاطب نيمه‌هدف دسترسي پيدا مي‌كند.

انواع تبليغات بازاريابي سنتي نوعي بازاريابي است كه ناديده گرفتن آن سخت است و شامل تبليغات سنتي است كه ما روزانه با آن مواجه مي شويم.

 

راهنماي تگ منيجر

بسياري از رايج‌ترين و امتحان‌شده‌ترين تاكتيك‌هاي بازاريابي آفلاين در پنج دسته اصلي زير قرار دارند:

    چاپ (مجلات، روزنامه و غيره)
    پخش (تلويزيون، راديو و غيره)
    پست مستقيم (كاتالوگ، كارت پستال و غيره)
    تلفن (بازاريابي تلفني، بازاريابي پيامكي و ...)
    فضاي باز (بيلبورد، آگهي و غيره)

بازاريابي سنتي ممكن است در چند دهه گذشته تكامل يافته باشد، اما جنبه هاي اساسي يكسان باقي مانده است.

تكنيك‌هاي فروش كه امروزه استفاده مي‌كنيم به‌شدت بر چهار P بدنام بازاريابي متكي هستند: محصول، قيمت، مكان و تبليغات.

هر كسب و كار موفقي مي داند كه ايجاد يك قيف فروش مناسب چقدر ضروري است.

با استفاده از چهار P بازاريابي، يك كسب و كار در واقع مي تواند مشتريان بالقوه و مشتريان خود را از طريق هر قيف فروش هدايت كند و نتايج مطلوبي را مشاهده كند.

چهار PS بازاريابي

بياييد نگاهي كوتاه به هر يك از 4 P كه به هر شكلي از تكنيك هاي بازاريابي قدرت مي دهند بيندازيم:

    محصول: بازاريابي موثر با درك خوب محصول خود شروع مي شود.

    كه مي تواند خدمات نامشهود يا نوع كالايي باشد كه تقاضاي بازار هدف را برآورده مي كند.

    قيمت: هزينه كلي محصول به ميزان شناخت شما بستگي دارد.

    وقتي صحبت از مواردي مانند عرضه، تقاضا، حاشيه سود و غيره مي شود، قيمت هميشه عامل تعيين كننده است.

    ترفيع: اين كه چگونه كلمه محصول خود را به اطلاع مخاطبان خود برسانيد، تبليغ است.

    هر روشي كه به شما كمك مي‌كند محصول را تبليغ كنيد و به آن كمك مي‌كند تا ديد/در معرض ديد بيشتري پيدا كند…

    ... تحت تبليغ قرار مي گيرد - چه تبليغات در يك بيلبورد يا راه اندازي يك كمپين تبليغاتي در فيس بوك.

    مكان: بازاريابي سنتي به شدت متكي است كه محصول شما را در زمان و مكان مناسب در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهيد.

    كه همچنين به معناي قيمت گذاري درست آن است. در دنياي بازاريابي، قرار دادن نقش مهمي دارد.

    زيرا هنگامي كه يك محصول در يك مكان ايده آل قرار مي گيرد، شانس تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان يا مشتريان چندين برابر افزايش مي يابد.

در ظاهر، بازاريابي ديجيتال ممكن است از نظر بزرگي متفاوت از بازاريابي سنتي به نظر برسد، زيرا همه چيز در مورد چهارمين P: ارتقاء است.

 

گوگل ادز چيست

با اين حال، واقعيت اين است كه بازاريابي ديجيتال بسيار موثر است زيرا هيچ يك از اين موارد را ناديده نمي گيرد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۲:۳۰ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی