سئو مستر
سئو مستر

سئو يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو يكي از قوي ترين تكنيك ها و در عين حال دست كم گرفته شده براي به دست آوردن مشتريان/مشتريان جديد براي شركت هاي B2B است.

با اين حال، بسياري از شركت‌هاي B2B را نمي‌بينيد كه آن را در اولويت قرار مي‌دهند، كه اشتباه است.

 

راهنماي تگ منيجر

سئوي B2B مي تواند شيوه بازاريابي محصولات/خدمات خود را تغيير دهد و به شما كمك كند در رقابت برتري پيدا كنيد.

اگر وب سايت كسب و كار شما براي كلمات كليدي هدف شما رتبه بندي نمي كند، ممكن است هر روز كسب و كار خود را از دست بدهيد.

چرا؟ زيرا بيش از 60 درصد از تصميم گيرندگان B2B فرآيند خريد خود را آغاز نمي كنند مگر اينكه تحقيقات خود را به صورت آنلاين انجام دهند.

اينها مشتريان بالقوه اي هستند كه اگر شركت B2B شما از SEO B2B استفاده نكند، آنها را از دست خواهد داد.

اهميت سئو B2B

حتي اگر در يك بخش بسيار تخصصي فعاليت مي كنيد يا محصولي را مي فروشيد كه به بازار بسيار هدفمندي عرضه مي شود، سئو مي تواند به شما كمك كند.

حتي اگر منابع شما بر روي ديگر كانال هاي بازاريابي سنتي متمركز باشد، سئو مي تواند به شما كمك كند تا با نرخ ارزان تر، سرنخ هاي بيشتري به دست آوريد.

تنها شرط اين است كه شما بايد يك استراتژي موثر سئو B2B را پياده سازي كنيد.

يا خودتان يا با كمك يك آژانس سئو معتبر مانند LYFE Marketing.

هنگامي كه اين كار را انجام داديد، نتايج را خودتان خواهيد ديد.
سئو B2B دقيقا چيست؟

در حال حاضر، شما بايد از SEO، كه روشي براي بهينه سازي صفحات وب شما است، آگاه باشيد.

زماني كه افراد كلمه كليدي مرتبط با شما را جستجو مي كنند، شانس شما براي نمايش سايت شما در صفحات نتايج موتورهاي جستجو افزايش مي يابد.

سئوي B2B چيزي نيست جز بهينه سازي صفحات كليدي وب سايت كسب و كار شما به طوري كه زماني كه مشتريان بالقوه…

... يا مشتريان از موتورهاي جستجو براي اهداف مرتبط با كار استفاده مي كنند.

به عنوان مثال، يك مدير اجرايي استارتاپ فناوري مي تواند به دنبال «سرويس منابع انساني» باشد كه به شروع كار با استخدام كمك مي كند.

يا يك مشاور مشاور مالي مي تواند به دنبال «نرم افزار برنامه ريزي مالي» باشد تا كسب و كار خود را بهبود بخشد و از آن بهره بيشتري ببرد.

چارچوب سئو B2B

بسته به اينكه در چه جايگاهي هستيد و نوع راه حلي كه ارائه مي دهيد.

شما مي توانيد توسط مشتريان بالقوه B2B كه ممكن است به دنبال چيزي باشند كه مي فروشيد پيدا كنيد.

به جاي اينكه شما دنبال آنها برويد، آنها به سمت شما مي آيند. و اين قدرت SEO B2B است.
سئو B2C در مقابل سئو B2B: تفاوت چيست؟

يك شركت B2B از يك جهت با يك شركت B2C متفاوت است.

درست از مشترياني كه به آنها خدمات مي دهد تا روش هاي بازاريابي كه استفاده مي كند و نوع بودجه اي كه دارد.

اين بدان معناست كه سئو بايد براي يك شركت B2B متفاوت باشد.

معمولاً يك كمپين سئو B2B اهداف خاصي دارد كه با فرآيند فروش/خريد مرتبط است كه اغلب طولاني‌تر از فروش B2C است.

سئو B2B در مقابل سئو B2C
نحوه رويكرد شما به سئو B2B به عوامل مختلفي بستگي دارد مانند…

    ماهيت محصول يا خدماتي كه ارائه مي كنيد
    چرخه عمر هر يك از محصولات يا خدمات شما
    نيازها يا الزامات مشتريان بالقوه يا مشتريان بالقوه B2B

داشتن شفافيت در مورد استراتژي كسب و كار B2B خود مي تواند دنياي متفاوتي را براي…

 

چك ليست سئو وب سايت

... چگونه كلمات كليدي را براي كمپين سئو جستجو مي كنيد يا محتوا ايجاد مي كنيد.

بياييد به چند تفاوت اصلي بين سئو B2C و B2B نگاه كنيم:

    ملموس بودن محصول

شركت هاي B2B و شركت هاي B2C انواع مختلفي از محصولات و خدمات را مي فروشند.

به عنوان يك كسب و كار، بايد قبل از راه اندازي يك كمپين سئو B2B، محصول يا خدمات خود را به خوبي درك كنيد.

عمدتاً به اين دليل كه كمپين شما بر روي تبليغ/فروش محصولات/خدمات نامشهود متمركز خواهد بود…

... در مورد تهيه غذا براي كسب و كار مشتري، نه يك فرد.

    شاخص هاي عملكرد

اينكه يك كمپين سئو چقدر خوب عمل مي كند بايد به طور مداوم اندازه گيري و ارزيابي شود.

با اين حال، براي يك شركت B2B اين ارزيابي بر اساس عوامل مختلفي است. به شاخص هاي عملكردي كه توسط يك شركت B2C استفاده مي شود نگاه نمي كند.

به عنوان مثال، كيفيت سرنخ ها براي يك تجارت B2B بيشتر از كميت اهميت دارد.

از آنجا كه برخلاف فروش B2C كه مي‌تواند با انگيزه انجام شود، يك فروش B2B ممكن است هفته‌ها يا حتي ماه‌ها طول بكشد.

    چرخه عمر فروش

هدف كاربر در B2B با B2C يكسان نيست، كه بر نحوه انجام سئو تأثير مي گذارد.

اطلاعات جستجو شده توسط يك مشتري بالقوه B2B ماهيت متفاوتي با مشتري B2C دارد.

زيرا يك مشتري B2B ممكن است چندين ملاحظات داشته باشد.

از مديران ديگر مشاوره بگيريد و قبل از تصميم گيري زمان قابل توجهي را صرف كنيد.

اين به طور طبيعي چرخه فروش را طولاني مي كند. اين بدان معناست كه سئو B2B ذاتاً بايد از ابتدا بر روي مناطق مختلف تمركز كند.

    كلمات كليدي را هدف قرار دهيد

تحقيقات كلمات كليدي را نمي توان توسط هيچ شركتي، چه B2B يا B2C ناديده گرفت.

با اين حال، نوع تحقيقات انجام شده براي يك كمپين SEO B2B فشرده تر است و اغلب به هوش سطح بالا و خاص صنعت نياز دارد.

 

تبليغات در گوگل چيست

اين رويكرد به درك نيازهاي مشتريان بالقوه و نوع كلمات كليدي آنها كمك مي كند.
4 زمينه مهم براي اعمال سئو B2B

قبل از اينكه به نحوه استفاده از سئو B2B و اعمال آن در سايت تجاري خود بپردازيم، اجازه دهيد ابتدا به حوزه هاي كليدي كه بايد روي آنها تمركز كنيد نگاهي بيندازيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۳۳:۲۴ ] [ سئو مستر ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی